"Hayır, ben anlamıyorum bazen ne yapmaya çalıştığını. Gerizekalı kız sürekli gel bana talip ol diyor sonra da-" "Ağzını kıracağım ama artık Sıtkı. Sus artık Sıtkı. Beynimin ağzına ettin artık Sıtkı."dedim lafını keserek. Bugün güne iyi başladım, talip yok gibi görünüyor. Bu gidişle yırtacağım bugünlük. "Eveet, alkışlarla İlknur Hanım ve Emre Bey'i uğurluyoruz. Sıradaki talibimiz ise stüdyomuzun en çok talip gelen ismi Serin'e geliyoor." Suratım ağlamaklı bir hal aldı. Ya Esra Hanım sal beni ya. Esra Hanım bana kocaman sırıtarak, beni sahneye buyur etti. Arkadan Demet Akalın çalıyordu. Ya ben evlenmeye gelmedim ki. Ben tükürdüğümün iddiası yüzünden geldim. Hayalim üç kelime o da şöyle; Erkut, seni öldüreceğim. Şarkının gazına geldim. Koltuğa oturdum ve kurbanlık koyun gibi bana Esra Hanım tarafından sorulacak soruları bekledim. "Eveet, Serin nasılsın bugün? Seni üzgün gördüm." Neyim yok ki? Mesela şansım yok. Olsaydı burada oturuyor olmazdım. Mesela terbiye de yok, gelenlere bir s*ktiri çekmediğim kaldı. "Bir şeyim yok Esra Hanım, heyecanlıyım da." Nah, heyecanlıyım. Kesin yine bir Arizona kertenkelesi geldi. "Peki öyle olsun bakalım. O zaman talibini çağıralım da keyfin yerine gelsin. Deniz Bey geliyoor!"dedi ve şarkı eşliğinde dans etmeye başladı. Keyfimi yerine getirebilecek tek şey Erkut'u dövmek. Ulan Erkut, beni düşürdüğün duruma bak.
Uzun zaman sonra tekrardan merhaba! Bu hikaye tozlanmadan bir üfleyeyim dedim. Diğer bölümde görüşmek üzere.
Alex💕