"Peki öyle olsun bakalım. O zaman talibini çağıralım da keyfin yerine gelsin. Deniz Bey geliyoor!"dedi ve şarkı eşliğinde dans etmeye başladı. Keyfimi yerine getirebilecek tek şey Erkut'u dövmek. Ulan Erkut, beni düşürdüğün duruma bak.
Karşımda oynayan Şerife Teyze'ye bakarken hayatım bir kere daha gözlerimin önünden geçti. Hayır sen kimsin de evlilik programına iddiaya giriyorsun? Mal mısın Serin? Tamam hadi madem beyin yoksunusun girdin, ulan girdiğin kişiye dikkat et bari. Erkut'la iddiayı bırak mutfağa bile girilmez. Of be! İçime bir fenalık geldi anasını satayım. Kısılan müzikle millet pür dikkat paravanın öbür tarafına bakmaya başladı. Çaktırmadan Nuriye Teyze'yle Sıtkı'nın tepkilerine baktım. Hah, güzel s*çtık! Hepsinin bir suratı bir değişik. Çok okuyamadım ifadelerini ama bu iyi bir şey değil. Kesin karşımda Arizona kertenkelesi var yine. Ulan ya! Durup durup şu karşımda duran eşşek kadar kamerayı devasa tripod'uyla beraber Erkut'a şöyle bir montelemek istiyorum. Hem de-
"Eveeet! Deniz Bey hoşgeldiniz! Nasılsınız?"diye Esra Hanım'ın sesiyle şiddet unsurları içeren hayal gücüm çalışmayı durdurdu. Adamın sesini duyacağız ha şimdi. Bir daha Sıtkı'ya baktım, belki ifadesinden çözerim diye. P*zevengin suratı okunmuyor ki! Giderayak buna da sinirlendim. Ben kesin sinir hastası olacağım bu gidişle.
"İyiyim Esra Hanım. Çok teşekkürler. Sizler nasılsınız?"
Adamın sesini duymamla gözlerim açıldı. Ani bir şaşkınlık geldi bana. Allah'ım bu gerçek mi? Bu nasıl mümkün olabilir acaba? Suratımın girdiği ani şekli görenler bana bakarak gülmeye başlayınca Esra Hanım benim tarafıma geldi. Hayır ulan o kadar anormal bir şey de yapmadık ki. Efendi efendi şaşırıyoruz oturduğumuz yerde.
"Serin'ciğim, ne oldu? Çok şaşırmış gibisin. Hahahaha! Hayırdır?"
Sorma Esra Hanım ya. O mevzulara hiç girmesek daha hoş olur.
"Ya Esra Hanım ben galiba bu Deniz Bey'i bir yerlerden çıkarıyorum da. Ondan şeettim-"
"Aaa! Serin'ciğim nerelerden tanıyorsun? Bir anlat bakalım bize."
Ne diyeyim ki şimdi ben? Deniz Erkut embesilinin kardeşi, buraya da programa baharat katmaya gelmiş. !bnelik peşindeler abi kardeş. Bunu mu diyeyim? Bir diyeyim de kanal RTÜK'ten ban yesin, komple kurtaralım.
"Ya şey...Esra Hanım. Ben onu şeyden...ııı...Arkadaşız biz onunla Esra Hanım. Oradan biliyorum ben de."dedim içimden bilmem kaçıncı tövbemi çekerken. Dua et beni buraya zincirlesinler Erkut yoksa ben ikinizin de-
"Evet, Esra Hanım. Biz arkadaşız hanımefendiyle. Buraya çıktığını öğrenince hemen talip olayım dedim." Ulan sesindeki dalgayı seziyorum, sana sol kroşem talip Deniz. İnş yakın zamanda tanışırsınız. Derin bir nefes aldım. Stüdyodaki tüm oksijen bende şu an galiba. Ve nefesi vererek mikrofon ağzıma yaklaştırdım.
"Ahahaha! Çok tatlısınız ha! E o zaman ne bekliyoruz. Paravan a-çıl-sın!"diye bağırdı Esra Hanım ve yerine geçti. Karşımdaki kameraya pis pis baktım. İzle bunları Erkut. Sana özel bu bakışlar. Sadece senin için. Utanmasam el hareketi de çekerdim sırf Erkut'a iletmek için de neyse. Paravan yine bir Demet Akalın parçasıyla açılırken gözüm yine şakşakçı teyzelerin en kralı olan Şerife Teyze'ye kaydı.
Açılan paravanla sıfatına tükürmek istediğim Deniz'e döndüm.
Kısık sesle "İnşallah sağlık sigortan vardır."dedim. E ama ben mal olduğum için mikrofonların şu an açık olduğunu hesaba katmadım tabi. Salon benim cümlemle bir durdu. Esra Hanım şok. Salon şok. Deniz hala sırıtıyor. Sinirden kulaklarımın yandığını hissettim. Çizgi filmlerdeki kulaktan buhar çıkması olayı şu an yaşanıyor olabilir.
"Yok yok Serin Hanım. Ben sigortalıyım. Hatta size de yaptırmakta ısrarcıyım benle evlenirseniz."diye güldü Deniz. Salon yumuşadı. Esra Hanım bir kahkaha patlattı. Herkes eğleniyor lan. Ben ne yapacağımı biliyorum ama. Program bir bitsin. Burnunuzdan getireceğim topunuzun.
Merhabalar efenim!
Sizlere şöyle güzel bir bölüm bırakayım dedim. Sizi çok da oyalamadan kaçayım.
Dipnot:
Hikayeyle ilgili yorumlarınızı bırakmayı unutmayın. Her birini dikkate almaya çalışıyorum.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere:))
Alex💕