t r e i

140 26 4
                                    

Ceasul meu idiot sună încontinuu,asta înseamnă că trebuie să mă trezesc.Mă duc la baie îmi fac rutina și apoi mă poziționez în fața dulapului pentru a îmi alege niște haine.
După 5 minute de "căutare" însfârșit mi-am ales ceva,îmi pun converșii mei negri în picioare,geanta pe umăr și pot să pornesc către autobuz.
Cobor în bucărărie acolo unde mama își pregătea cafeaua.

-Neața,mami.
-Neața scumpo,spune asta sărutându-mă pe obraji.
-Mamă azi ești de gardă? *ea este doctor la spitalul din centrul orasului*
-Mă tem că da.
-Atunci poate Sara să stea cu mine 2 zile cât ești plecată?
-Daa.

Pornesc veselă spre autobuz unde mă întâlnesc cu inegalabila...Sara.

-Bună,Anne.Hai urcă sus.
-Hei.

Ajungem la școală,și ne ducem fiecare la dulapurile noastre.În timp ce încercam să îmi închid dulapul un corp solid se lovește de mine.
Mă întorc și când văd era..H-Harry frumosul,sexosul,drăguțul,deșteptul...m-a cam luat valul..

-Scuze,spune el plictisit.
-Nu-i nimic,spun eu aproape intrând în transă de îndrăgostită.

El vede asta și mă mai întreabă odată:

-Ești bine,Anne? Spune asta făcând ochii cât cepele.
-D-d-da sunt bine,spun bâlbâită.

Atunci când îl văd pe Harry parcă nu mai am control.Părul lui creț și ciufulit,ochișorii ăia ai lui,și mirosul pe care îl poți inspira de la o poștă..pur și simplu mă face să înebunesc.

Mulțumesc frumos pentru voturile acordate.

To the moonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum