5. Petrecerea cu peripetii

454 34 14
                                    

 - De unde sti tu? Am tipat la Jack apoi am iesit din camera indreptandu-ma spre usa. L-am auzit pe Jack strigand dupa mine, dar prea tarziu. Am pasit deja pragul casei lui. Vantul sufla cu putere si nu mai era mult pana sa inceapa furtuna. Cu lacrimi in ochii am ajuns acasa bagandu-mi capul in perna moale din camera mea, tipand si plangand cat am putut de tare. Inima nu ma putea lasa sa cred asa ceva. Saptamana a trecut cu greu, iar la scoala nu era nici urma de Louis.

 Sambata dimineata m-au trezit cele 26 de apeluri de la Jack ,dar spre nefericirea lui nu i-am raspuns. Mi-am dat tot sifonerul peste cap in speranta ca voi combina cateva haine si va iesi un costum pentru petrecere. Televizorul era aprins cand dintr-o data aud ' Inca un jaf in Anglia unde...' nu am facut altceva decat sa il sting.  

 Stateam in fata ceasului din sufragerie si ma holbam la el in timp ce asteptam din minut in minut sa aud soneria. Cand ceasul a atins ora 20:00 PM ,soneria a inceput sa sune. Am deschis usa incet, iar Louis statea fix in fata pragului imbracat mai sexy decat ma asteptam. In spatele lui fiind un Porsche negru superb. Mi-a zambit si m-a intrebat daca sunt gata raspunzandu-i cu un simplu dat din cap. Scaunul masinii era atat de confortabil incat puteai adormii fara nici o problema. 

 - Nu te-am mai vazut la scoala, saptamana asta. I-am zis in timp ce il studiam. A accelerat si mi-a raspuns pe un ton gros 'am avut ceva treaba'. Si-a pus masca neagra lucioasa care ii acoperea cam toata fata si am coborat amandoi din masina. Nu puteai recunoaste pe nimeni din cauza mastilor ,iar cineva cu o masca alba si ciudata se tot holba la mine ,decand am intrat.  Dupa ce am dansat si eram doar pe jumatate imbracat m-am infipt la paharul meu de whisky ,dar se pare ca l-am luat pe cel a lui Louis din cauza ca amandoua aratau la fel. Dupa prima inghititura am inceput sa vad in ceata, pamantul se invartea cu mine auzindul doar pe Louis 'Harry esti bine? Harry!' apoi totul sa facut negru iar eu m-am facut unul cu podeaua.  

 M-am trezit pe o canapea exterm de comoda, o canapea mare din piele neagra.                                       - Frumoasa adormita se pare ca sa trezit! Imi zice Louis ,stand pe un fotoliu in coltul camerei. Ma uitam uimit prin camera imensa. Cum am ajuns aici? Ce sa intamplat cu petrecerea? 

 - Pai draga Harry , imi zice Louis, se pare ca cineva a vrut sa ma drogheze punandu-mi droguri in pahar, dar tu ai baut din paharul meu si de aici poti sa iti dai si singur seama ce sa intamplat. Ai cazut pe podea asa ca te-am luat de acolo si te-am adus aici, cred ca tipul cu masca alba a fost. Asta e casa mea apropo.Vrei sa iti aduc niste ceai? Am facut ochii mari si am dat din cap. M-am ridicat de pe canapea si ma uitam prin camera, cand privirea mi-a alunecat la noptiera de alaturi. La noptiera de alaturi, unde era poza cu mine care imi lipsea din portofel. 

Larry stylinson. Love is loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum