Louis a urcat in masina pe bancheta din spate, dar inainte sa inchida portiera mi-a zambit larg si mi-a facut cu ochiul. Dupa cateva secunde masina sa facut nevazuta. Am rosit gandindu-ma la zambetul lui perfect si m-am indreptat sper casa lui Jack. Apoi gandul mi-a zburat la mana cu tatuaje pe care am vazuto, dar asta nu era o problema, sau era? In orce caz probabil mintea mea imi jucase feste, Louis nu ar fi prieten cu niste infractori, huligani care faceau nimic altceva decat rau. Am ajuns in fata casei lui Jack, casa aia imensa care si-ar dorio oricine. Inainte de a suna la sonerie, cineva a deschis usa...
- Buna Harry! Ce faci aici la ora asta, te-ai razgandit in privinta cu petrecerea? Intra te rog. Jack a vorbit asa de repede incat daca am putut intelege ceva si doar ma balbaiam neestiind la care intrebare sa ii raspund. Am intrat, ajungand in livingul imens.
- Cum ai stiut ca sunt la usa? Adica asta nu conteaza, i-am zis repede, am venit doar sa iti imprumut cateva haine pentru petrecere. Si o masca, am continuat. Jack ma luat de mana si am urcat in graba scarile, trezindu-ma in camera lui. Stiam ca o sa te razgandesti, mi-a zis dupa ce si-a deschis dressing-ul, care era cat dormitorul meu. Deci la ce ora vrei sa te iau? M-a intrebat zambind pasnic si uitandu-se in ochii mei.
- Jack, eu... Am inceput sa ma balbai neestiind cum sa ii spun. Ma invitat deja cineva. Mi-am lasat privirea in jos ,dar ii puteam simtii supararea si dezamagirea lui Jack. E okay, a continuat el. Nu este nimic, inteleg. M-am uitat uimit la Jack. Serios? L-am intrebat eu. El a aprobat zambind.
- Dar cu cine te duci? Ma intreaba Jack in timp ce cauta ceva in dressing. Cu Louis, ii zic muscandu-mi buza de jos. Jack a intors capul spre mine si a facut ochii mari. Louis? Intreaba el din nou. Ciudatul ala care sa mutat la noi in scoala de curand?
- Nu e ciudat, am tipat la el. Jack sa intors spre mine si a inceput sa vorbeasca cat de tare a putut. Ba este un ciudat! Toata scoala spune asta. Ai vazut cum se imbraca? Ai vazut ca nu sta cu nimeni? Baiatul ala ascunde ceva, Harry fa bine si nu mai sta cu el. E un pericol pentru toata lumea. Nu ma mai puteam conntrola. De unde sti tu asta, i-am zis lui Jack. M-a apucat de mana tinandu-ma strans.
- Ai fii uimit. Harry, doar incerc sa te protejez. Se uita fix in ochii mei, iar eu ma muscam de buza pentru a nu plange. Vreau sa stiu adevarul, i-am zis. Spune-mi tot ce sti. Jack mi-a dat drumul de la mana si mi-a zis pe un ton normal.
- Louis sparge conturi bancare si jefuieste lume. E un infractor!
CITEȘTI
Larry stylinson. Love is love
Hayran KurguAtunci cand Louis il intalneste oarecum accidental pe Harry, acesta simte ceva special facand-ul sa isi lase deopate planurile si sa nu il scape din ochii pe Harry. Harry era ca un magnet pentru pericol si necaz asa ca Louis si-a luat angajamentul...