Am luat poza de pe noptiera si ma uitam cu atentie la ea. O examinam si incercam sa fiu rational chiar daca nu prea reuseam. In secunda urmatoare Loui a intrat in camera, a dracuit tare si accentuat si mi-a luat poza din mana. - Ce faci cu asta? De unde ai luato? De ce dracu te-ai ridicat din canapea? Mi-a zis tare si raspicat. Si-a bagat mana in par, a lasat ceasca de ceai pe noptiera si mi-a porunci sa stau jos. Eram confuz si nu putea vorbii la fel ca si constiinta mea, de altfel. M-am supus fara pic de ezitare, asezandu-se si el usor langa mine. - Loui, i-am zis usor, tu ai fost... Nu am putut termina intrebarea pentru ca mi-a pus indexul in fata buzelor. S-a apropiat usor de mine, ii puteam simti mirosul, respiratia si in urmatoarea clipa... buzele. Limba lui era magica si simteam cum face ravagii la fiecare atingere. Nu puteam crede asta. Louis tipul nou, sexy, misterios si rau tocmai a inceput sa ma sarute intr-unul dintre cele mai ciudate si incurcate momente. Apoi rotitele din capul meu au inceput sa mearga, facea asta doar sa intrerupa momentul ''cu poza'', doar pentru a nu-mi da explicatii. Nu vroiam sa il opresc chiar daca constinta ma tot indemna sa o fac sa ii cer explicatii, o ignoram si ma concentram pe jocul limbilor noastre. Mana lui aluneca pe pieptul meu, apoi din ce in ce mai jos pana ajunge pe sexul meu. Se incrunta la mine, ma impinge cu forta in canapea si se asaza in poala mea, in timp ce ma saruta se lipeste cu trupul de corpul meu, unde ii pot simti erectia in pantce. Se opreste brusc si imi zice sa stau nemiscat. Pleaca din camera si se intoarce dupa aproximativ cinci minute cu doua pahare de whisky. - Bea asta pana la fund. Imi ordona el in timp ce intinde spre mine paharul din mana lui dreapta. Fac ceea ce imi spune si in urmatoarele secunde un somn profund ma izbeste, incerc sa ii rezist, dar camera incepe sa se descompuna si aud fel de fel de voci. Nu imi dau seama daca sunt din capul meu sau daca chiar sunt reale, cert este ca ultimul lucru auzit este din partea lui Loui - Somn usor, dulceata!
Raze de lumina ma lovesc dur peste fata si mii de particule de praf plutesc in bataia lor. Prea cald. Lenjeria asta de pat imi este familiara si nu imi ia mult sa imi dau seama ca sunt acasa. Ma uit confuz in jur si il vad pe Jack la un metru de mine. - Nemernicul te-a drogat, imi zice el in timp ce se uita la mine in gol. Imagini neclare imi apar in mine. -Petrecerea... zic usor intr-un mod in care nu sunt sigur daca m-a auzit. - Nu Harry, aici nu e vorba de petrecere, e vorba de ce ti-a facut el. Ma uit la Jack nedumerit si ridic o spranceana. Ce ti-a facut, nemernicul ala? Unde ati fost? Ma intreaba pe un ton gros. As vrea sa ii pot raspunde dar amintirile mele sunt neclare ,iar creierul meu nu poate procesa cum trebuie. -Imi poti da te rog, o pastila de cap? Il intreb in timp ce imi trec mana prin par. Imi raspunde prin o miscare a capului in semn de "Da" si imi arunca ghiozdanul lui in brate. - Cauta acolo, sunt sigur ca am cateva. Ma duc sa iti aduc niste apa. Iese din camera si inchide usor usa in urma lui. Ii deschid ghiozdanul si incep sa rascolesc prin el, si in urma pastilelor gasite, mai gasesc ceva. O masca alba si ciudata. Dupa o secunda imi pot amintii, era masca persoanei de la petrecere. Masca persoanei care a vrut sa il drogheze pe Louis.
CITEȘTI
Larry stylinson. Love is love
FanfictionAtunci cand Louis il intalneste oarecum accidental pe Harry, acesta simte ceva special facand-ul sa isi lase deopate planurile si sa nu il scape din ochii pe Harry. Harry era ca un magnet pentru pericol si necaz asa ca Louis si-a luat angajamentul...