Capitolul 27: Te iubesc

1.2K 64 7
                                    

Niall
  A fost o saptamana atat de uimitoare. Am avut parte de soare, de persoane noi in viata mea, si pot spune ca mi-au ajuns la inima. Deea este una dintre cele acele persoane si ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat-o in cale. Stiu ca acum două săptămâni a împlinit o frumoasă vârsta, cea de 20 de ani. Se spune ca la aceasta varsta Devine totul altfel, te maturizezi repede, nu mai e Cum era perioada de adolescenta, plina de vise, de prieteni noi, de iubiri adevărate.
   Chiar dacă nu am fost alaturi de ea atunci când dobitocul ala de Harry si-a batut joc de fix de ziua ei, azi ii voi face ziua perfecta. Ne vom intalni in Center Park si ii voi lumina ziua.
  Ma îmbrac in ceva lejer si prefer să fac putina mișcare pana la casa ei, nu fiind asa mare diferenta doar de câteva străzi.
  Dau de ea așteptându-ma deja. Imi arata ceasul telefonului iar eu inteleg deja ca am întârziat.
-Scuza-ma de intarziere my lady, dar a trebuit sa mananc, îi spun si fac o plecăciune iar ea chicotind.
- Nu te saturi niciodată de mâncat nu? Imi spune ea foarte amuzată de situație.
-Ti-am zis ca mâncarea e favorita mea, ori cat as mânca, nu ma îngraș, iar trupul meu e de zeu.
  Ea incuviinteaza iar eu ii zambesc.
  Nu ne ia mai mult de câteva minute si ne oprim in fata parcului. Ziua de sâmbătă se anunța foarte aglomerată. O iau de mana pe Deea iar ea zâmbește, iar obrajii ei devin un rosu spre roz.
  Câteva șuvițe ii atârnă peste fata si ii le mut dupa ureche, observandu-i ochii care ii sclipeau. Se uita in ochii mei iar ochii mei cad pe buzele sale carnoase. Nu sunt cine stie ce romantic, dar as da orice să mușc de ele acum.
  Sunt atat de bleg. Nu poate sa imi placa de o fata doar dupa o saptamana de cand ne am cunoscut iar ea după 2 saptamani de cand nu mai are relatie. Nu o plac, dar simt ca o iubesc.
-Niall, daca nu faci tu primul pas, o sa il fac eu, spune Deea închizând ochii.
  Câteva lacrimi dau sa apara pe ochii ei si isi mușcă buza de jos. Ma năpustesc asupra buzelor ei si raman putin uimit ca ea imi raspunde. Mâinile mi se plimba peste mijlocul ei si nu am simtit-o niciodată atât de apropiata de mine, mai ales o fata.
  Ma îndepărtez de ea, iar pe chipul ei apare un zâmbet de milioane. Ii mângâi obrazul si ea își coboară privirea in pământ.
- Deea, ii spun si ii iau mâinile în ale mele.
-Niall, imi pare atat de rau, nu stiu ce m-aș face daca s-ar afla ca dupa două săptămâni de la despărțirea mea de Harry, sa se afle ca deja mi-am gasit pe altul. Nici nu vreau sa te oblig pe tine sa ma astepti, sau sa ma placi asa cum sunt.
- Deea, uită-te la mine, nici eu nu sunt cine stie ce romantic. Ii ridic privirea din pământ uitându-ma in ochii di atat de profund încât ma pierd. Eu nu te plac Deea, eu te iubesc, chiar dacă ne-am intalnit acum o saptamana.
  Ea rămâne uimită pentru câteva secunde dar nu mult pana  nu imi sare in brate.
-Zambiti, strigă cineva de lângă noi.
  Kate era cu telefonul îndreptat spre noi facandu-ne o poza. Zâmbim cu toții la poza facuta. Justin O prinde de mijloc pe Kate si o sărută eu făcând la fel cu Deea.
   Deea
-sunt atat de bucuroasă pentru tine,  imi sare Kate in brate.  
  Nici eu nu ma asteptam la asa ceva din partea lui Niall.
-Iti promit ca daca ii faci ceva sa o ranesti, te omor cu mana mea, ai inteles irlandez mancacios de suflete? Il amenință Kate cu degetul îndreptat spre Niall. 
Ridică mâinile în semn de apărare iar fiecare dintre noi începe să râdă.

PROFESORUL DE CANTO//IN CURS DE EDITARE//VOL. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum