Perspectiva Deei:
Ce bine e ca nu ne-am luat camera fix langa a lui Justin si Kate. Din nou nu puteam sa dormim din cauza lor, mai ales eu. Stiti de ce? Credeti ca nu au putut face prostioare aseara? Mi-am dat seama dupa ce au trantit usa , se vedea ca aveau o pofta de...dar nu zic de ce aveau pofta.
Perspectiva lui Justin:
Azi-noapte am ramas uimit de ce a putut face Kate , chiar nu stiu ce pot zice. Asta e fata mea....adica iubita mea vroiam sa zic. Scuza-ti-ma , dar ma tot gandesc la noaptea trecuta si nu prea mai gandesc cum trebuie sau sa zic ce trebuie.
Perspectiva lui Kate:
A fost o noapte frumoasa pot zice. Hai sa trecem peste detalii. Ma trezesc de dimineata cu gandul ca azi voi putea iesi cu Justin prin oras , prin magazine. Cineva ma tinea in brate si avea un picior peste mine. Ma uit si il vad pe Justin tinandu-ma strans in brate avand pe el doar o perechie de boxeri. Incerc sa scap din stransoarea bratelor lui , dar nu reusesc. Ma mai frichin in pat , dar intr-un sfarsit pot scapa si il vad pe Justin uitandu-se la mine cu o fata amuzanta si somnoroasa. Se uita la mine confuz , iar eu fac acelasi lucru ca al lui , mai apoi sa radem unul de altul asa, fara motiv. Daca ne vede cineva , zice ca suntem nebuni.
-Buna dimi...dar nu mai apuc sa termin ca el isi preseaza buzele peste ale mele , iar eu ii raspund la sarut. Rupem sarutul atunci cand ramanem amandoi fara aer.-Acum pot vorbii? il intreb eu , uitandu-ma la el.
-Da , ia uimeste-ma ,spune el.
-Azi iesim la plimbare? Adica la cumparaturi?
-Da iubito , dar nu vreau sa te pierzi pe-aici!
-Cine ma crezi? Niall?
-Bine , bine , iubito , bla , bla , bla , si eu te iubesc.
-Hei , nici nu mai lasat sa termin...ii spun eu suparata.
-Pai trebuia? Spune el aproape sarutandu-ma.
-Aaa , pai nu ma face sa cobor de pe unicornul meu si sa te pleznesc. Si cand am ceva de zis sa ma asculti!
-Bine iubito.
Cobor din pat cu cearsaful strans de corpul meu pentru a merge sa ma imbrac cu ceva , pentru ca intr-o ora vom iesi la cumparaturi. Ma indrept spre dulap si de acolo iau o perechie de blugi taiati in genunchi si un tricou alb cu inscriptia "i 💜 Paris" , transparent , plus lenjeria alba.
Scot capul dupa usa si ma uit sa vad daca Niall si Andreea sunt p-aci. Ma grabesc sa trec spre baie si intru , oftand usor. Intru in dus , pentru a imi face o mica baie si imi iau un prosop pe care , mi-l pun in jurul corpului. Ma sterg si ma imbrac cu tinuta aleasa. Ma indrept spre camera si cand intru il vad pe Justin la fel cum a fost si de dimineata. Inchid usa si ma intorc cu spatele la el.
-Ce ai patit?ma intreaba el. Ce? Nu m-ai mai vazut dezbracat sau ce?
-Pune-ti ceva pe tine si dupaia vei vorbii cu mine.
Dupa 5 minute il vad imbracat intr-o perechie de blugi si un tricou rosu plus geaca de piele. Imi iau si eu o bluza de trening si cobor impreuna cu Justin jos , in bucatarie , unde ii vedem pe Niall si Deea mancand cate un sandvis. Ne alaturam lor si incepem sa luam si noi ce am mai prins pe masa.Imi iau o perechie de converse in picioare si gentuta cu telefonul si banii , nu inainte sa ii dau mancare lui Ricki, dar am vazut ca avea.
Ne urcam in BMW-ul negru al lui Justin care era al nostru. Deabia au trecut cateva zile din vacanta asta de vara si simt ca trece prea repede. Iar aceste doua saptamani chiar trec greu, dar in general , vacanta trecea repede.
In cateva minute am ajuns in fata unor magazine cu articole sportive,cu bijuterii , haine , tot ce ii trebuie cuiva. Am intrat in primul magazin dar e cam plictisitor , in plus ca era si cu articole sportive. Mai trecem prin cateva magazine dar nu mi-a zarit nimic in ochi. Dupa cateva minute bune de mers in tot felul de magazine o rochie mi-a sarit imediat in ochi. Era una simpla , fara bretele si cu imprimeu florar.
CITEȘTI
PROFESORUL DE CANTO//IN CURS DE EDITARE//VOL. I
Любовные романыKatelin Black este o studentă a Colegiului de Arte si Stiinte din New York împreună cu prietena ei Perrie Gilbert. Ele sunt pasionate de muzică, dans și actorie. Profesorul de canto este schimbat iar Kate este data peste cap de el de la prima întâl...