Duminica,4:30
Este duminica, ora patru si jumatate dimineata,nu am dormit decat o ora,mai exact de la doua la trei,iar cand m-am trezit, nu am mai avut curajul sa adorm inapoi.Stau si gandesc in timp ce urmaresc cum natura de afara se pregateste pentru rasarit,acum putin timp am tras perdelele in speranta ca putina lumina a lunii sau cea a soarelui de la rasarit ma vor ajuta sa adorm.Ei bine,pana acum nu s-a intamplat.Tot ce pot face este sa stau in liniste si sa ma gandesc la visul meu sau mai bine zis cosmarul meu.
2:00(doua ore si jumatate mai devreme)
*Visul*
Negru si atat,nimic mai mult.Ma simt ca si cum nimic nu mai e in jurul meu.Asta e senzatia cand mori?Sper ca nu, pentru ca e infricosator,sa stai singur,in intuneric,fara sa poti vedea nimic, fara sa auzi nimic, fara sa simti nimic.
Se aude un fosnet si ceva luminos pluteste in intuneric, intind mana dupa acel lucru si cand aproape dispare in intunericul nesfarsit,reusesc sa-l prind.O foaie, una pe care sunt sigura ca am mai vazut-o undeva.Dar unde?Imi dau seama ca este aceeasi hartie pe care am gasit-o ieri in camera si cand dau sa-o citesc visul se schimba.
Plutesc ca o fantoma deasupra unei camere de dimensiuni reduse.Pare a fi un birou,unul destul de vechi.
Ma uit atenta prin camera.Tapetul crem pare sa fie destul de vechi,fiind decojit prin unele parti,iar podeaua din lemn, spre deosebire de pereti,parea noua-ciudat ,nu?In fundal puteam distinge melodia lui Marilyn Manson-Tainted Love.Am cautat sa vad de unde se auzeau versurile si mi-am dat seama ca din spatele meu,pana acum eu stand cu privirea atintita spre ce a ce parea un album pentru poze de famile,stiti genul acela de album cu coperta cartonata si un desen pe el cu un copil care se da in leagan langa un lan de floarea soarelui.Dau sa-l ating si la cativa centimetri distanta de el, melodia din spatele meu se schimba.
Stau nemiscata cam doua minute si ma intorc excact cand Hayley Williams canta urmatoarele versuri:
"Rock and roll,baby
Don't you now that we're all alone now?
I need something to sing about"
Paramore-Crushcrushcrush,cantecul meu favorit de cand aveam treisprezece ani.Imi amintesc de parca ar fi fost ieri prima oara cand am ascultat melodia pe YouTube si am apasat pe replay de cel putin douazeci de ori.Dar pana acum nu mai ascultasem melodia asta,cum e posibil sa fie preferatele mele?Cum de imi amintesc fiecare vers?Fiecare cuvant?Cum de imi amintesc de ea exact acum?De ziua in care am descoperit-o?
Pentru ca ai mai auzit-o ultima data acum doi ani,dar ai uitat... Cine naiba spusese asta?
Eu.O parte din mine isi amintea prea bine cantecul,in timp ce alta nu stia nimic despre el.Partea care nu-si amintea tot se contrazicea cu cealalta,aducadu-mi aminte ca momentan melodiile mele preferate sunt Black Veil Brides-In The End si The pretty Reckless-Make Me Wanna Die si ca mie de obicei nu-mi place o melodie mai mult de cateva luni,cele doua fiind preferatele mele de doua luni.
CITEȘTI
Soul J.
FantasyJane Archer are o viata normala,doar ca nu isi aminteste decat vag cum a trait pana la paisprezece ani si are vise care par legate intre ele.Dar chiar nu prea a avut timpul si nici dispozitia sa se gandeasca la asta pana acum,fiind prea preocupata d...