Bella, Bella..
Aud cum cineva mă striga și mă mișcă ușor din umeri. Deschid ochii și îl observ pe fratele meu mai mare Rayn. Off. Ai uitat să te prezinți toanto ce ești. Nu uita că tu ești eu. La,la,la...ai de gând să te prezinți sau să te prezint eu.Aaaa...Bine, scuze. Bună eu mă numesc Bella și am 16 ani dar peste 10 zile voi avea 17 ani. Am parul blond,ochii căprui, o piele alba și fină, buze cărnoase și niște gropițe în obraji foarte adorabile. Dacă tot ai început să te descrii pe tine poveste și despre ceilalți membri ai familiei tale și sa nu mai uiți cumva pe mine, ai înțeles. Da, cum spui tu. Deci să vi-l prezint pe fratele meu. Îl cheamă Rayn are 18 ani,parul îi este de culoare bruneta,ochii de o culoare căprui,buze cărnoase ca și la mine și un corp bine lucrat.Aaaa și este clasa 12 iar eu a 11. Mama este o femeie foarte grijulie, atentă și înțeleaptă. Are 38 de ani și este șefă la o companie de mobilă. Mama are parul brunet și ochii verzi. Taty este unul dintre cei mai buni avocați din lume,are parul castaniu și ochii căprui.Deci aceasta este familia mea. Of!Conștiința mea este ca și mine doar că este mult mai inervanta.
Am coborât încet pe scările avionul cu care am venit în L.A.Poate vă întrebați de ce sunt în acest oraș. După cum știți taty este avocat și a trebuit să ne mutăm din Toronto doar pentru lucrul său. Mia fost ușor să plec de acolo deoarece nu mă împăcăm bine cu nimeni inafara de Claire,Ema și Josh care erau niște prieteni de ai mei.
-Bella!Draga mea mergi și eți bagajul. Spune mama mea vorbind în același timp la telefon.
-Bine.îi răspund eu simplu.După ce mi-am luat bagajul am plecat spre parcare aeroportului. Acolo am fost întâmpinați de un BMW x6 de culoare neagră. Sincer am rămas surprins de mașină pe care o aveam.
-Prințesa mea cea frumoasa, dă-mi te rog bagajul tău ca sa îl pun în mașină. Spune tata cu un zâmbet pe fata.
-Ok, poftim bagajul. Spun și îmi duc bagajul la taty.După un drum de trei ori am ajuns în fața unei vile foarte frumoasa.
-Hei,surioara ieși din mașină. Spune Rayn.
-Aha!
-Off, haide odată și închide gura că o să intre muștele în ea. Spune Rayn care ridea de mine.Cobor din mașină și merge după frate meu spre casa adică vila noastră. În Toronto trăiam într-o casă tot mare dar măcar nu era o vilă.
Casa mea cea nouă. Aaaa!
Am intrat înauntru și totul părea așa de scump.
-Hei copii cum vi se pare noua noastră casă. Spune mama cu un zâmbet pe fata.
-Foarte mare și frumoasa. Răspund eu.
-Woo, super tare.spune Rayn.
-Bine.Camerele voastră sunt la etajul trei.
-ok.raspundem amândoi în cor.
-Camera ta Bella este cea din mijloc pe partea stingă iar a ta Rayn este ultima tot pe partea stingă după a camera Bellei. Ați înțeles? Ne întreabă mama.
YOU ARE READING
Regele are o singură regină, restu sunt doar sclave.
RandomJustin:Cel mai popular băiat din școală.Este tipul de băiat periculos,rău, cu inima de gheata. Tipul se culcă cu fetele pentru placere, consumă droguri doar când are probleme sau pentru a se relaxa. Toate fetele din școală umblă după dînsu.... Bella...