Justin povesteste...
Trr,trr
Of,al dracului de alarma.Iar scoala de ati stii cit de mult m-am saturat de mutrele profesorilor care ma intreaba ,,Domnule Bieber de ce ati intirziat la ore si bla,bla,bla''.
Ma scol lenes din pat deoarece asara am venit tirziu acasa.Poate va intrebati de ce am venit tirziu.Ieri seara a avut loc o cursa si eu nu o puteam rata.
Intru in baie si imi fac un dus care poate o sa ma mai trezeasca la realitate.
Dupa ce mi-am terminat rutina de dimineata,mi-am luat o pereche de blugi negrii,un tricou la fel,jacheta si bocanii mei tot negrii.
Am cobirit jos in sufragerie unde pe canapea erau aruncate o pereche de sutieni.
Cred ca sunt ai Kate deoarece aseara dupa cursa m-am distrat un pic.Ma duc in bucatarie ca sa maininc ceva insa nu mai aveam timp trebiue sa plec la acoala.
Dupa cite am inteles eu astazi vin doi elevi noi o fata si un baieat.Cred ca sunt frati insa cine stie.
Imi ieau cheile de la ferrariul meu si gonesc in drum spre scoala.
Odata ajuns imi parchez masina la locul meu dupa care ma indrept catre grupul meu de prieteni.
Se pare ca ei nu m-au vazut deoarece Niall isi butona telefonul,Alex se seruta cu Clara,pff ce curva ieftina ma este si ea.Damon asculta muzica cu acstile in ureche iar Lucy sora geamana a Clarei era intinsa pe masa si se bronza.Inca o curva ieftine trebuie sa mai vina Katy si tot grupul de tirfulite este prezent.
Pe portile scolii intra un Bugatti Veyron Super Sport din care răsună muzica.
Masina s-a parcat fix linga a mea.Din ea iese un baiat bine facut care inconjoara masina si deschide usa pasagerului .Tot ce pot sa vad sunt o pere de pantofi.
Portiera se inchide dar nu reusesc sa vad cine este doarece Katy se pune in fata mea.
-Hei,iubitule ce faci?
-Stau nu se vede si nu imi mai spune iubitule,bine.spun si o dau la oparte.
Simpt cum cineva se uita la mine asa ca imi intorc capul si dau de doi ochi care ma privesc.
Stam asa citeva secunde dupa care ii zimbesc.Ea pufneste si se indreapta spre usile scolii dar se loveste de o fata.
Cred ca pe acea fata o cheama Amy.
Clopotelul...
Ma dau jos de pe masa si ma indrep catre dulapul meu pentru a mai lipsi un puc de la ore dar si pentru a avea o scuza buna.
Intru in baia pentru baieti si imi aprind o tigara.Dupa ce termin de fumat ma indrept catre clasa.
Acolo vad ca sunt si ceilalati deci vom intra impreuna.
Deschid usa de clasa si pasesc cu incredere.Toti elevii si-au intors privirele spre noi.
Nu o las pe profa sa spuna ceva deoarece am observat o prezenta noua in clasa.Adica EA.
Cu pasi mari ma indrep catre banca mea dar trec pe linga banca ei si o ating pe umar.
Ora a trecut destul de bine pentru ca aveam la ce ma uita.Are parul roscat,ochii capriu,niste gene mari si niste buze...offf.Intrun cuvint perfecta si trebiue sa fie a mea.
Chiar crezi ca va fii a ta ...pff ,viseaza .Spune constiinta mea dar nu o bag in seama.
S-a sunat la repauza asaca ies din clasa dar nu o mai vad pe coridor.Cred ca a plecat cu prietena ei Amy.
YOU ARE READING
Regele are o singură regină, restu sunt doar sclave.
RandomJustin:Cel mai popular băiat din școală.Este tipul de băiat periculos,rău, cu inima de gheata. Tipul se culcă cu fetele pentru placere, consumă droguri doar când are probleme sau pentru a se relaxa. Toate fetele din școală umblă după dînsu.... Bella...