Ora s-a treminat cu bine.Am esit impreuna cu Amy din clasa si am plecat la dulapul meu pentru ampune cartile in el si mi le-a lua pe cele de geografie.Mie geografia imi place foarte mult in comparatie cu celelalte obiecte.
-Amy, cine erau cei care au intirziat la ora?o intreb eu pe prietena mea.
-Aaa,ei sunt pe cont propriu,Sunt cei mai răi din toata scoala.spun ea .
-Ok.
-Nu,nu este nimic oke.spune ea cu un glas tremurator.
-De ce nu este ok.spun eu iar ea tace.
-....
-Amy poate ma lumenezi si pe mine,te rog frumos.zic si fac fata de catalus ploata.
-Off,bine iti spun dar nu aici.spune si ma trage dupa ea in baiea fetelor.
S-a uitat daca nu este nimeni si s-ea tras resperatia dupa care a inceput sa vorbeasca.
-Bella,ascultama cu mare atentie deaorece este foarte important cea ce voi spune despre ei.
-Bine .Spune odata....
-După cum am mai spus ei sunt pe cont propriu. Lor nu le pasă de ceilalți din jurul lor. După cum ai văzut ei formează un grup. Sunt trei fete și patru băieți.
-Stai, dar în clasă au intrat două fete nu trei. Spun eu.
-Fete pe care le-ai văzut sunt gemene.Pe cea cu parul blond o cheamă Clara iar pe cea cu parul scurt și brunet o cheamă Lucy. Ambele sunt niște tirfe ieftene. Spune fără sa răsufle.
-Hei, principalu este să nu uiți să respiri. Spun eu cam sarcastic.
Ea mimează nu știu ce cu mâinile după care continue...
-Pe băieți i-ai văzut pe toți. Cel blond este Niall. Este un tip de treaba când vrea și cu cine vrea. Alex este brunet și cu ochii verzi. Damon este un tip al naibii de drăguț. Are părul negru și ochii de un albastru perfect.
-Ooo,îți place cumva de el. Spun și o lovesc jucăuș în umăr.
-NU,MIE NU IMI PLACE DE el.spune ea însă obrajii ei o dau de gol.
-Ok,spun eu. Hai,continue mai departe. Îi fac semn să continue cu mâina.
-Ultimul și faimosul băiat este Justin. Este ce-l mai periculos dintre ei. Se zvonește că se ocupă cu drogurile,omoară oameni pe care îi urăște și ademenește fete la el în pat doar pentru a se putea distra pe seama lor.Merge în fiecare seara în club cu restul grupului și se distrează cu cite o fată. Unele dintre prietenile lui au fost găsite și moarte în pădure sau la marginea diferitelor râuri sau lacuri. Spune prea scumpa mea prietena.
Eu rămân cu gură deschisa și șocată de ce este în stare acest băiat. Trebuie să mă țin cit mai departe de acest tip Justin. Îmi pare rău pentru ce le face acelor fete. Săracele de ele,mi-e frică și să mă gândesc la ce ar putea să-mi facă el mie.
-Bella,spune ceva. Te rog, mă sperii.Spune Amy.
-Trebuie să mă țin cit mai departe de el pentru a fi în siguranță. Spun și pe fața ei apare un zâmbet.
-Da,corect așa și trebuie să faci. Spune
După încă două minute ieșim din baiea pentru fete și ne îndreaptăm spre ora de geografie.
Pe drum Amy se smoircaia că nu vrea să meargă la lecție.Cind am ajuns pe holul care ducea spre clasa în care trebuie să aibă loc ora, Amy ma lăsat singura.
YOU ARE READING
Regele are o singură regină, restu sunt doar sclave.
RandomJustin:Cel mai popular băiat din școală.Este tipul de băiat periculos,rău, cu inima de gheata. Tipul se culcă cu fetele pentru placere, consumă droguri doar când are probleme sau pentru a se relaxa. Toate fetele din școală umblă după dînsu.... Bella...