Numai pentru Pikachu este abilitatea de a elibera descărcări electrice de diferite intensităţi, dacă vrea, prin săculeţii electrici de pe obraji. Energia aceasta electrică poate fi manipulată în diferite tehnici care de multe ori se folosesc în bătălii, dar pot fi folosite şi pentru a prăji fructe.
Cum Pikachu adună energie în glandele electrice, de multe ori trebuie să se descarce, însa nu puţin, ci mult, ce poate duce la paralizie, sau cel mai rău, moarte. Pikachu elimină energia adunată din coadă, care se foloseşte ca un băţ care se înfinge în pământ, ca să elimine energie nedorită în siguranţă. Un semn sigur că o locaţie e locuită de Pikachu sunt părţile cu iarba arsă, care sunt rezultatul descărcării. Când nu mai poate să elibereze energia, în condiţii rare, un Pikachu va avea o condiţie asemenea gripei umane. Această boală este de multe ori cauzată de forţe electromagnetice puternice, care afectează foarte rău glandele electrice. Dacă un Pikachu este introdus unui magnet, va fi atras cu obrajii şi va rezulta un fenomen de magnetism.
Pikachu şi familia de evoluţie, Pichu şi Raichu sunt singurii Pokemoni ştiuţi care pot învăţa mişcarea Volt Tackle. În câteva cazuri rare, Pikachu poate învăţa sa controleze apa şi, cu ajutorul unei plăci de surf, poate să facă mişcarea Surf. Alte cazuri rare arată ca Pikachu poate învăţa, cu ajutorul unui balon, să facă mişcarea Fly. Pikachu au un obiect numai al lor-Light Ball. Acest obiect creşte atacul şi atacul special al unui Pikachu, şi ,când îl ţine un Pikachu în centrul pentru îngrijiri(daycare), face copilul să ştie mişcarea Volt Tackle.
Se ştie că Pikachu pot auzi foarte bine, mulţumită urechilor mari. Mulţi Pikachu domestici pot să înţeleagă şi să interpreteze vorbitul oamenilor mai mult decât al unui câine.
Numărul 4.
CITEȘTI
Totul despre PIKACHU
AcakÎn această carte puteți afla tot ce ține de Pikachu. Voi posta poze, gif-uri, lucruri despre Pikachu.