Meleg nyári nap volt. Éppen az udvaron hűsöltem a medencében amikor befordult az utcasarkon a költöztető kocsi. Na tessék! Végre lecserélik a szomszéd nőt! A kocsi után közvetlenül egy szürke Sedan jött, ami azonnal felkanyarodott a bejáróra. A Sedan ajtói kicsapódtak és kiszálltak a benne ülők . A szülők, és a két nem túl barátságos arckifejezésű gyerekük. Egy lány, és egy tippre 17-18 évesnek tűnő srác. Hirtelen tiszta víz lettem, mivel Nash az öcsém, jóformán beledőlt a medencébe.
- Kukkolod az új szomszédokat?- vigyorgott idiótán miközben kimászott a partra,hogy egy újabbat ugorjon.
- Nem, csak hálás vagyok nekik ,mert lecserélik a régit.-röhögtem majd én is kitántorogtam a medencéből, ami nehézkesen ment.
Bementem a lakásba, és gyorsan felslisszoltam a lépcsőn, mivel anya megölne ha látná, hogy vizesen megyek keresztül a faburkolaton. A szobámban kerestem ruhát ( ami jelen esetben, egy farmersort és egy ujjatlan póló volt) és elmentem a fürdőbe átöltözni. Amint ezzel megvoltam, mentem is vissza, de egy valami megakadályozott abban, hogy rávetődjek az ágyamra. Az, hogy a szomszédsrác ablaka pont az enyémre néz, és maga a srác is idenéz nem csak az ablaka. Szuper, lecserélik a nőt, de ehelyett hoznak egy pedofilt! Odamentem az ablakhoz és kinyitottam. A kukkoló is így tett.
-Szokásod, hogy az ablakból kukkolod a szomszédodat?
- Már a D-vitamint is megtagadják az embertől?- kérdezett vissza azonnal. Hát, a reflexeivel nincs gond
- Azzal, hogy kinézel az ablakon nem sok mindent érsz el
- Shawn vagyok. Te meg az értelmező kéziszótár, jól sejtem ugye?- kérdezte vigyorogva, és a hangjában egy kis éllel
- Ha tudni akarod Hope, de neked csak az, akihez nem szólsz.- Mondtam, majd rávillantottam egy olyan mosolyt, amit remélem megjegyez
-Ironikus. Hope azaz remény. Reménykedek benne, hogy elköltöztök. - nevetett és becsukta az ablakot.
Én úgy lezárásképpen beintettem neki az ablakból. Kifejezetten jól esett. Lehúztam a rolót, és hasra feküdtem az ágyamon. Magam elé vettem a laptopom és felléptem a közösségikre. Nem találtam semmi izgalmasat, így felhívtam a barátnőmet, Faithet, hogy lenne-e kedve átjönni és csesztetni a szomszéds... akarom mondani beszélgetni. Vagy kibeszélni Shawnt. Bármelyik megfelel.
Mivel Faith a szembe szomszédom gyorsan átért. Mondjuk, futóként más oka is lehet a gyorsaságának.
- Na mi a probléma, kit kell megölni?-vágódott le mellém a barátnőm villám sebességgel
- Azt az idiótát a szomszédban.- sóhajtottam.- most költöztek ide.
- Láttam. Pedig helyes..- mosolyodott el, amire nekem is muszáj volt. Hisz, a hülye is látja, hogy néz ki. Ha nem lenne ilyen gyökér, kedvelném is
- Nem azt mondom, hogy ronda hanem azt, hogy idióta. Vágod a lényeget?- kérdeztem, majd az ablakhoz kaptam a fejem, mert valaki üvöltött. Basszus, nem csuktam be az ablakot, csak a rolót húztam le.
- Tudtam, hogy már is kedvelsz!- vinnyogott irritálóan Shawn, miközben az ablakhoz sètáltam
Faith eközben a kezembe adta azt a tűsarkút aminek anno kèt ève elvesztettük a másik párját. Volt egy olyan érzésem, hogy ő pont arra hasznosította volna amire én.Nem is haboztam, átdobtam az ablakon. Kèpzelem milyen látványt nyújthatott külső szemlèlőkènt egy repülő tűsarkú..
-Te komolyan hason dobtál egy tűsarkúval?- nèzett rám meredten a fiú. Megleptem. Egy tizes skálán tízes szinten.
-Mivel kellett volna? Sörösüveggel?-röhögtem, hisz az is lehetett volna a támadó fegyver
-Ha harc hát legyen harc. -ès ezzel a vègszóval elment az ablaktól.Itt kezdődött a "barátságunk".
BINABASA MO ANG
Szomszédfiú a fedélzeten S.M.
FanfictionKanadai gyerekként, minden szomszéddal jóban voltam. Kivéve Mendessel. Életemben nem találkoztam nála idegesítőbb emberrel. De valahogyan mègis megkedveltem ezt a gyökeret... "-Shawn vagyok. Te meg az értelmező kéziszótár, jól sejtem ugye?- kérdezt...