Od IceHelss - úkol 1.

241 27 9
                                    

Co dělat když nevíš jak pokračovat v knize Co dělat když:


1) Zeptej se kamaráda, jestli nemá nějaký dobrý tip.

2) Choď po pokoji sem a tam, něž tě něco napadne.

3) Vyběhni ven v zimě v oblečení co není teplé a projdi se po přírodě. Možná dostaneš chřipku a budeš mít dost času na vymýšlení.

4) Podívej se na internet, jaké věci trápí lidstvo již po dlouhé generace a napiš o tam kapitolu.

5) Rozbij svůj mobil a udělej kapitolu o tom, co dělat, když máš rozbitý mobil.

6) Zatancuj hula hula tanec před celou školou a pak napiš kapitolu o tom, co dělat když se ztrapníš před celou školou.

7) Zadej do youtube: 'Co dělat když...' Nějakou dobrou věc na zkopírování ti to rozhodně najde.

8) Poohlédni se po inspiraci u jiných knížek.

9) Postav se vzhůru nohama a počítej do milionu. Ptáš se proč? Jen tak...

10 Skus bez průvodce vyšplhat na Kilimanžáro a až je vrátíš (jestli se vůbec vrátíš), rozhodně budeš mít jiné problémy než přemýšlet nad tím, co napsat na wattpad.

Máme tu dalsi výtvor tentokrát od IceHelss!!! :)
Výborné nápady a zase hodně smíchu !:,D

Pokud máte ještě někdo nějaký vytvor do soutěže určitě mi ho pošlete ;)

Jinak moc Vám děkuju za ty krásné čísla u této knížky !

Jak jste to jenom mohli dokázat no prostě neuvěřitelné a moc děkuju.

Za každý like nebo komentář budu moc ráda a napady na další díl "CO DĚLAT KDYŽ" mi můžete psát do komentářů!

JSTE SUPER!!! :-)

-kiki-

CO DĚLAT KDYŽ.......Kde žijí příběhy. Začni objevovat