Od akenka050 - 1. úkol

343 28 6
                                    


Jelikož toto píšu při Sherlocku Holmesi, bude to jízda!

CO DĚLAT KDYŽ........nevíš jak pokračovat v knížce CO DĚLAT KDYŽ

1) Koukni se na horor nebo romantický film. Hezky ti rozvíří myšlenky.

2) Telefonuj nebo piš si s kamarádkou. Vždy dojdete k zajímavému tématu, např. o trenéru gymnastiki, který znásilnil matku gymnastky
(A k tomuto jsme se jednou fakt dostali...)

3) Urči bělost, vzdálenost, šířku, hmotnost, délku, poškozenost a mnohem víc... o stropu nad tebou.

4) Vymýšlej scénáře k hrám, které budete v budouctnosti hrát v Národním divadle. (Buďme realisti. Na vaše hry se každý vy....)

5) Najdi náhodnou knížku a nalistuj na stranu 47. Tam si zapiš dvacáté slovo. Postup zopakuj 13-krát a ze získaných slov utvoř větu. Pak běž na balkón (nebo k otevřenému oknu) a tuto větu zařvi pozpátku.
(poznámka kiki: toto je vazne úžasné určitě udělám :) :D )

6) Všechno po ruce házej na protější zeď. Zde prosím podepište, že zbavujete naši soukromou osobu všech práv na rozbité elektronické či jiné prostředky:

7) Koukni na videa na YouTube

8) Zdokonal se v jazykolamech: Kmotře Petře nepřepepřete mi toho vepře, pokud mi toho vepře kmotře Petře přepepříte, tak si toho vepře i sám sníte.
Měla babka v kapse vrabce, vrabec babce v kapse píp. Zmáčkla babka vrabce v kapse, vrabec babce v kapse chcíp.
Byl jeden Řek a ten mi řek, abych mu řek, kolik je v Řecku řeckých řek a já mu řek, že nejsem Řek abych mu řek kolik je v Řecku řeckých řek.

9) Běž ven se provětrat. Když si pustíš hudbu, bude to ideální.

10) Vymysli dalších 10 věci k tomuto tématu (nebo problematice?)

Omlouvám se za chyby pokud nějaké jsou.
V médiích mate mou větu z bodu č.5 nahrála jsem i video ale to se mi sem nepodařilo dát ale kdo bude chtít vidět video napište a video mu pošlu na e-mail :).
A jinak názor na akenčin výtvor jedním slovem BOMBA hodně jsem se nasmála :D

Rozhodla jsem se, že zveřejním všechny práce, které mi pošlete!

Ps:potom mozna nějaké to vyhlášení udelam možná ještě uvidím :)

Bude ráda za každý like nebo komentář :)

-kiki-



CO DĚLAT KDYŽ.......Kde žijí příběhy. Začni objevovat