"Nu voi reuşi"plânge Harry iar Louis încearcă să-l calmeze plimbându-şi degetele pe umerii săi.Brusc,Harry a început să suspine zgomotos iar Louis e acum în fața lui,în genunchi presându-şi degetele mari în jurul taliei lui încercând să-l calmeze."Nu nu nu"inima i se oprise pentru că aerul din jurul său se împuțina iar mâinile îi erau adunate la piep şi continua să plângă şi să plângă neîncetat."Mi-e frică Louis.Nu mă obliga."Louis îsi presa acum degetele pe obrajii lui Harry,ştergându-i lacrimile în timp ce Harry sughiţa.
Louis nu ştia ce s-a întoâmplat dar cumva şi-a schimbat gândurile şi a înghițit în sec."În regulă" l-a luat pe Harry şi au ieşit din local."Nu trebuie să faci asta,bine?Totul e bine.Tu eşti bine."Louis şi-a înfăşurat brațele în jurul lui Harry,cărându-l până la casierie unde a plătit pentru participarea la concurs.
"Hai să te duc acasă,babe."Harry s-a obişnuit cu asta - să fie tratat aşa de către Louis dar nici nu se putea plânge pentru că, normal, babe era mult mai bine decât crybaby."Nu ar fi trebuit să te pun să faci asta.Îmi pare rău."şopteşte Louis în timp ce l-a ținut pe Harry tot drumul spre propia lui casă."-foarte rău.Îmi pare foarte,foarte rău.Nu te supăra."Harry încă tremura puțin pentru că era în casa lui Louis,pe patul său,fără părinți acasă, holbându-se la ochii albaştri a lui Louis.Ar fi putut face asta toată ziua dacă Louis l-ar ține ca acum.
"Nu sunt supărat.Sunt speriat,foarte speriat."şi atunci Louis a realizat.Nu are nevoie să-şi asume nişte riscuri.Acest băiat are nevoie de terapie.Acum chiar se întreba cum de nimeni nu a realizat asta până acum.El nu a făcut-o.Iar Louis s-a uitat în ochii lui Harry şi s-a gândit că un sărut pe frunte nu ar strica aşa că i-a dat unul.
"Voi fi terapeutul tău."şi Harry e puțin surprins dar nu spune nimic pentru ca el chiar nu ştia ce ar trebui să zică."Mă voi asigura că te vei simți în siguranță-că nu te vei mai simți atât de panicat precum o faci acum.Asta e tot ce ai nevoie-câteva conversații bune care te vor face să te simți mai bine.Mă voi asigura că vom avea şi câteva jocuri ale minții ca să fac asta distractiv pentru tine astfel încât vei fi cine vrei tu să fii."Harry s-a lipit de Louis ca un koala."Va fi bine,babe.Nu vei mai fi trist."dar Harry se îndoieşte că nu va mai fi trist dar e sigur că Louis îl va ajuta.
Iar a fi chemat babe de către Louis se repeta în mintea lui.Era ca şi cum o maşinărie ar fi fost programată să repete asta la urechile lui şi iubea acest lucru.Iubea asta enorm de mult pentru ca era vorba de Louis.În ultimul timp totul avea legătură cu Louis.Mintea lui țipa mereu "louislouislouislouis" de fiecare dată când scria Vans pe ceva.A învățat chiar şi despre regele Louis al XIV-lea iar tot la ce se putea gândi era Louis.Nu era îndrăgostit.Doar îl îndrăgea.
"Sunt bucuros de asta."Decide Harry în final cu cel mai luminos zâmbet posibil iar apoi îl întreabă pe Louis"Putem să facem babe o-uh- o..."
Harry roşeşte emoţionat iar Louis îl strânge mai aproape"Vom face babe şi baby poreclele tale - asemenea porecle frumoase pentru un băiat minunat."iar Harry roşeşte chiar şi mai tare decât înainte suspinând silențios."Nu meriți toate lucrurile rele care ți se întâmplă.Chiar nu le meriți."iar Louis îl sărută în creştetul capului din nou."Mi-aş dori să pot face toata durerea să dispară.Chiar mi-aş dori.Mi-aş dori să te văd zâmbind mai des pentru că eşti minunat.Nu pot să cred că nenorociții aceia au vrut să te rănească."iar Louis îl sărută pe obraz în timp ce Harry plânge din vina amintirilor."Eşti un băiat atât de minunat.Nu mai plânge.Vreau să te văd fericit."iar Louis îi şterge lacrimile şi îi sărută bărbia,Harry începând a se linişti.
"Louis-"Harry şopteşte şi brusc amândoi sunt tăcuți iar Louis este speriat şi Harry chiar mai mult."Louis -uh- vrei s-să" dar cuvintele nu ies afară întocmai ca o propoziție iar Harry începe să plângă iar şi Louis îi sterge lacrimile urmând a-l săruta pe obraz."Te rog.Sarută-mă."dar Louis era atât de dat peste cap şi nu putea înțelege.Brusc,Harry s-a transformat într-o umbră roz şi chiar nu a mai aşteptat şi şi-a lipit buzele de ale lui Louis.
Iar Louis era alarmat pentru că nu-i venea să creadă că Harry tocmai l-a sărutat dar după câteva secunde a realizat că Harry încă îl săruta.Apoi Louis a început să-l sărute înapoi şi s-a asigurat că Harry e acum în poala sa.Mâinile lui Louis erau pe şoldurile lui Harry iar mâinile lui Harry pe obrajii lui Louis.Totul părea atât de perfect,de natural.
E clar că Harry a mai sărutat înainte şi asta chiar îl face pe Louis să se întrebe cine este acea persoană dar nu-i păsa pentru că el e cel care îl ține în brațe acum şi îl sărută.Brusc,Harry se retrage şi începe să plângă"M-a rănit,Louis."Iar Louis îşi doreşte ca Harry să nu fi adormit câteva secunde mai târziu.
YOU ARE READING
Cry Baby•Larry Stylinson FF•
FanfictionHarry-un adolescent care plange prea mult Louis-aripa sa protectoare cover by @RuneGhost