"Am auzit că va plânge dacă îi furi jucăriile"
"Am auzit că va plânge dacă râzi de el"
"Am auzit că va plânge dacă îl atingi"
Încă din clasa I Harry e poreclit crybaby.Nimănui nu îi pasă de el,de sentimentele lui.Nu s-a putut muta pentru că părinții lui ar fi trebuit să îşi vândă casa şi,cu siguranță, nu ar fi avut bani sa cumpere una noua,aşa că suportă şi plânge în fiecare zi.Profesorilor nu le pasă,de asemenea,dar ei îi zic să respecte pe toată lumea deşi nu e reciproc.Oamenilor le place să îl bată,să îl critice,să îl facă să plângă.
"Hai să îl facem să sufere cand se întoarce" strigă Liam către grupul lui în timp ce Harry aştepta la rând.Băieții râdeau şi îşi strângeau pumnii.Totul era stupid deoarece Harry deja avea destule probleme şi cu siguranță nu avea nevoie de mai multe dar Liam era un dobitoc şi nu îi păsa.
Când Harry a comandat şi s-a întors,Liam l-a împins şi fața lui Harry a intrat în farfuria sa,ketchup-ul amestecandu-se cu buclele sale şi cartofii căzându-i din tavă.Când a auzit că toată lumea râdea,el plangea.
Toată lumea,cu adevărat toată lumea râdea de el.Şi-a scos fața din farfurie şi a început să plângă zgomotos în timp ce se holba la Liam.Nu se putea mişca.Tot ce făcea era să stea şi să asculte cum lumea îl chema crybaby.Totul îl făcea să îşi dorească să moară.
"Eş-eşti un dobitoc Liam!"îi spune Harry râspicat.Liam încearcă să pară ofensat si speriat dar e greu să te simți aşa când cineva plânge în fața ta."Du-te dracului!"Zayn începuse să râdă chiar mai tare decât Liam.Harry se simțea atât de mic şi atât de speriat de mulțimea de oameni care râdea de el.
Şi asta se întâmplase în clasa a V a şi Harry acum este în clasa a XI a şi nu s-a schimbat deloc.Poarta funde sau panglici în păr uneori,plânge când ceva merge rau,cand spune ceva şi lumea îşi dă ochii peste cap,orice putea să facă pe cineva să plângă îl făcea şi pe el să o facă."Am plecat la şcoală,mamă!" a spus Harry ieşind pe uşă cu o pereche de converse roz în picioare si un pulover moale si roz.
Autobuzul şcolii ajunge şi îşi pune căştile în urechi.E mulțumit că nu aude insultele inutile care îi sunt adresate şi suspină datorită muzicii.
Şcoala nu era ca o petrecere totuşi pentru că nu e ca şi cum cry baby era doar un lucru menţionat uneori.Nu,în fiecare zi.Este strigat cry baby şi e destul de sigur că oamenii nici măcar nu îi ştiu numele real,ceea ce e puțin ironic pentru că uneori îşi imagineaza că numele lui este cry baby şi chiar râde puțin.Apoi îşi aminteşte că nu e un lucru bun şi începe să plângă în hohote.
Prânzul a fost probabil cel mai rău.Avea carne în păr,pe bluza,pe blugi,mereu plângea în timp ce asculta muzică la căşti dar azi totul era diferit,nu diferit în bine pentru că întâmplările din clasa a VII a se repetau datorită lui Liam,lui Zayn,a grupului lor şi a câtorva oameni pe care nici nu îi cunoştea.Harry a cazut iar cu fața în mâncarea sa,iar,de data asta l-a făcut pe Liam "un distrus" iar acesta l-a lovit fix în zona sa intima şi Harry aproape plangea în hohote pentru ca femeia de la cantina şcolii stătea şi râdea de el.
"Ce o să faci acum cr-"
"Ştiu,sunt un crybaby,ştiu!"a țipat Harry atât de tare încât credea că şi cei de la etajul doi îl puteau auzi. Sunt un crybaby,ştiu,ştiu,ştiu."A început să suspine iar apoi a auzit mai mulți oameni râzând.S-a dus la colț şi a început să plângă cu capul pe genunchi.
"Bine băieți,asta a mers cam departe"a spus un baiat din spate si Harry a auzit paşi.Imediat a văzut o pereche de teneşi albaştri în fața sa."Eşti în regulă,omule?Nu ştiam că Liam ar merge atât de departe" iar Harry l-a îmbrâncit ca să nu se mai uite la el dar băiatul s-a apropiat din nou.
"Ai aş-aşteptat 10 minute!Puteai spune ceva"Harry tipa dar baiatul tot nu pleaca.Îşi ridică capul şi wow,nu se aştepta la cineva atât de atractiv.
"Nu am ştiut că vei plânge în felul ăsta.Ar fi trebuit sa fiu mai atent"zâmbeşte dar Harry îşi răsuceşte capul şi suspină."Hai să te duc la baie şi să te curăț"spune băiatul dar Harry îşi răsuceşte capul iar şi devine puțin supărat.
"Nu vreau.Doar lasă-mă aşa"iar băiatul l-a ridicat dar acesta s-a pus iar jos."Nu vreau sa merg"
"Uite omule,nu am vrut să te supăr.Asta nu a fost ideea mea.Liam e un dobitoc uneori,ştiu asta"Harry a lăsat să îi scape un chicot."Te-am prins râzând omule!"şi Harry începe să zâmbească larg pentru că în doua minute s-a dus la baie şi oamenii au început să îi ceară scuze.
"De ce nu ai spus ceva mai devreme?"intreabă Harry,în sfârşit fiind calm,în timp ce băiatul îi lua ketchup-ul de pe fata.
"Nu te-am putut auzi plângând.Aveam căştile în urechi."Harry oftează."Pot să îți arăt telefonul şi căştile mele dacă vrei."Harry a dat din cap în timp ce băiatul îşi scotea telefonul din buzunar şi se derula Lana del Rey-Fucked my way up to the top iar Harry a început să râdă puțin."Ce?Eşti unul dintre acei băieți care nu suporta cand altul asculta melodiile unei artiste feminine pentru ca pot sa iti povestesc ceva."
"Nu,nu!O ador pe Lana."spune şi scoate căştile,derulâng restul melodiei."Deci,numele meu e Harry" îşi îndinte mâna iar băiatul o prinde.
"Hm,Louis.Încântat de cunoştință."Harry începe să zâmbească pentru că asculta Lana del Rey si statea lângă un băiat dragut.De ce nu?
YOU ARE READING
Cry Baby•Larry Stylinson FF•
Fiksi PenggemarHarry-un adolescent care plange prea mult Louis-aripa sa protectoare cover by @RuneGhost