third

157 20 2
                                    

"Deci asta-"Louis trage aer în piept imediat după ce işi pune țigara între buze."E o țigară."Ochii lui Harry s-au mărit."Vreau ca tu să o încerci."

"Louis-nu."Harry s-a agitat începând să se îndepărteze de Louis care îi spunea că e totul bine şi că nu are de ce să se îngrijoreze."Nu e deloc bine Louis.Poți să faci cancer,dinții tăi se vor îngălbeni."

"Relaxează-te Haz."iar Harry,în mod neobişnuit,s-a liniştit iar Louis i-a pus țigara între degete.Harryse agita iar dar Louis îi spune că totul e bine."Dacă nu îți place după ce o încerci nu te voi mai pune să faci asta."Harry a oftat iar apoi a inhalat fumul şi a scapat țigara jos imediat."Frumoasă încercare."Louis râde şi îşi aprinde alta pe care o păstreaza pentru el în timp ce îi bate umerii lui Harry încet.

"Unde se îndreapta asta?"Louis zâmbeşte scoțând puțin aer afară.

"Eu-"Louis se ridică mergând către gardul care a fost construit exact lângă skatepark."Am un skateboard aici."Harry crede că tocmai are loc un fel de magie neagră pentru că,brusc, Louis are în mână un skateboard iar țigara sa e pe jos.

"Nici nu ți-ai terminat țigara."

"Nu-mi place gustul lor după un timp.Mereu le las când ajung la jumătate."Şi a pus skateboardul în mâinile lui Harry."Te voi învăța o grămadă de lucruri în următoarele săptămâni."Vârful degetelor lui Harry se plimbau peste modelul de pe skateboard şi se uita la Louis,înclinându-şi capul spre el in timp ce Louis îi ia skateboardul din mâini."O să-ți demonstrez'' şi a făcut cel mai simplu exercițiu dar Harry încă era surprins."Crezi că poți face asta?"iar Harry a înghițit,scuturându-şi capul."Ei bine,aici greşeşti. Nu te îndoi de tine,iubire.Asta doar va înrăutăţi tot".Harry dă din cap si se pune pe skateboard chicotind puțin.

În câteva secunde Louis avea brațele în jurul taliei lui Harry şi Harry nu putea respira.Brusc acesta a început să chicotească şi să se înroşească în timp ce încerca să controleze placa.Chiar cand a obținut destulă putere l-a împins pe Louis pentru că nu ştia cum să controleze şi se duce într-un perete dar Louis a fost acolo şi a oprit totul.

"Uite cum facem-"Louis îl mută pe Harry puțin îndrumându-l pe placa iar Harry chicoteşte."Iar apoi aşa-"într-o secunda,mii de surâsuri se aud dar Harry se calmează imediat,relaxându-se sub atingerea lui Louis în timp ce vorbea."Şi am terminat"dar Harry ştia că nu poate fi atât de uşor totul.

"Asta e tot?"spune Harry dar Louis dă negativ din cap,apucă mâna lui Harry şi parăsesc placa în timp ce aleargă spre un fel de local unde avea loc un concurs de mâncat iar Louis l-a provocat pe Harry să încerce asta."Louis,abia pot să îmi apăr prânzul la şcoală."Louis a înghițit sec pentru că ştia că e adevărat aşa că a luat altă țigară

"Sau poți să mai iei încă una din acestea?"Harry dădea din cap dezaprobator în timp ce intra în local."Acest băiat vrea să intre în competiție.Nu puteți refuza aşa ceva."Louis țipă încrezător în timp ce intra în local.

"Sigur,sigur.Cu cât mai mulți,cu atât mai bine."spune un om plin de bucurie.Acesta le împinge un formular pe care Harry îl completează cu mâinile sale tremurânde iar Louis îi spune să nu se îngrijoreze în timp ce Harry se aşează pe scaun lângă un om care făcea cât trei ca el."Vom începe în 5 minute,oameni buni!"Louis merge spre Harry şi îi masează umerii iar Harry începe să chicotească.

"Ia cât de multe dintre ele poți."Harry înghite sec uitându-se la Louis iar apoi la farfuria din fața lui care era plină cu sandwich-uri cu caşcaval care arătau chiar foarte bine dar prea consistente iar Harry nu crede că va putea mânca măcar unul dintre ele.

Harry a înfulecat unul într-un minut şi devine mândru şi plin dar mai mănâncă altul şi alte doua iar apoi chiar trei dar lui nu-i pasă pentru că Louis îi ridică buna dispoziție şi îi spune că se descurcă iar Louis râde şi Harry şi-ar dori ca asta să se întâmple mai des.

•••••••

Îmi pare rău că am postat atât de rar dar sunt a VIII a şi e perioada tezelor,vin şi examenele şi îmi e greu să postez.Capitolul acesta l-am postat pe la 1 noaptea si nici măcar nu se publicase tot.Îmi pare rău că vă fac să aşteptați dar promit că de acum voi posta cu prima ocazie.

Cry Baby•Larry Stylinson FF•Where stories live. Discover now