Selinay Yıldız Ağzından
"Aaaa aman tanrım" diye çığlık atıp. Bir yandanda ellerimi birbirine vuruyordum.
Yanımda pofuduk koltuğa oturan Tamay :
"Ne oldu kızım durduk yere ne çığlık atıp alkışlıyorsun" diye kulağını tuttu.
Bende diz üstü çöküp kataloğu göstererek
"Kızım görmüyor musun ? Channel 'a yeni ürünler eklenmiş " deyip bir yandan gülüp bir yandan da alkışlıyordum.
Tamay yüzüme hem bakıp hem de beni tepeden tırnağa inceliyordu. Ben ise onu görmezden gelip kataloğu inceliyordum. Çok mutluydum hemen sipariş verip onları kullanmak istiyordum.
Ama Tamay arkadaşım soru soruyordu." Kızım sen daha yeni makyaj malzemeleri almadın mı? " diye sordu.
Bende şakacıktan düşünüyormuş gibi yapıp
"Onları artık sevmiyorum ve beğenmiyorum , ben bunları istiyorum " dedim.
Tamay yüzünü buruşturup bir şeyler mırıldandı. Bense onu dinlemiyorum hemen komidinin üzerinden tabletimi alıp çift kişilik yatağıma geri oturdum. Ne var ki yani varsa var onlara olan hevesim sönmüştü bunları gördüğüm anda bu ürünler daha cazip ve muhteşemdi. Tabletimden Channel sitesine girip kıpkırmızı bir parlak ruj , maskara, siyah ve pempe oje vb. şeyler sepetime ekledim.
Tamay gözlerini büyültüp bir bana bir de ürünlerime bakıyordu ben aldıkça oda "yok artık , yuhh " gibi şeyler söylüyordu. Ne de olsa cimrinin tekiydi ve o an gözüme bir şey çarptı. Göz kamaştırıcı ve muhteşemdi gözlerimi büyütüp "oha abi yaa" dedim.
Tamay merak edip tableti elimden aldı. Ben de geri almak için ellerimi uzattım . Tamay geri verirken dik dik baktı. Bende hemen onun üstüne tıkladım . Çok güzel bir çantaydı bu ekranda resmi çıkar çıkmaz sarıldım.
Kesinlikle bu benim olmalıydı ve hemen benim olmalıydı.
Tamay kafama hafifçe vurup "salak" dedi bende
" ne var yaa muhteşem değil mi" diye cırlayıp saçımı düzelttim.
Oda ellerini açıp yukarı kaldırdı. "Allah' ım bu kıza akıl fikir ver" diyip ellerini yüzün sildi ve pofuduk koltuktan kalkıp odadan çıktı.
Bende çantayla beraber başbaşa kalmıştım.
TAMAY YORNUK
Selinay'la beraber onun odasında oturuyorduk. Ben whatsApp grubundan arkadaşlarla mesajlaşmaya dalmışken cırtak çığlık gedi ve kulaklarımı parmaklarımla kapattım.
Telaşla bir baktım ki Selinay bir gülüyor bir alkışlıyordu gerçekten sorunluydu bu kız .
Ne olduğunu sordum. Çok önemli bir şeymiş gibi Channel'a yeni ürünler gelmiş diye seviniyordu.
Dik dik baktım yüzüne ama aldırış bile etmedi. Hatırladığıma göre bu bir ay önce Mac'den sipariş etmemişmiydi? Kafamı iki yana saladım.
Bir an aklıma bizden kötü durumda olanlar aklıma geldi.
"Allah ailene sabır sana da fikir gelsin" diye mırıldandım. Selinay döndü yüzüme baktı aldırış bile yapmadı.Yuh yaa ben olsam kavga yapardım ama bu aldırmıyor bile. Selinay ayağı kalkıp dolabından tabletini aldı.
Bende Yusuf'tan gelecek mesajı bekliyordum. Yusufff!!!! harik biri tam birbirimize uyuyoruz ama o biraz soğuktu bana karşı görüntüsü aklıma geldi geniş omuzları o hafif çatık kaşlar vardi ve o kaslar offff müthiş biriydi.
Acaba burada olup Selinay'a ne derdi acaba bir an düşündümde hiç iyi şeyler olmazdı .ahahaha sinirlenince çok karizmatik oluyordu.
Selinay neler aldı diye bakıyım derken yine sepeti doldurmuştu.
"Babası buna buna bir şey demiyor muydu?" benim babam olsa elime kredi kartı bile vermezdi. Ama ben Selinay gibi değildim tam tersi tutumluydum. Ve fazla olan herşeyi sevmiyordum. Benim için öz ve az olacaktı. Selinay gibi abartılı değil.
Selinay gözlerini kocaman bir şekilde açmış ekrana bakıyordu ve hiç hayre alamet değildi. Neye bakıyor diye elinden tableti aldım. Keşke bakmaz olaydım. Baka baka bir çantaya bakıyordu. Sanki aynı modelden yoktu.
Anlayamiyordum artık ben bu kızı. Telefona tekrar baktım Yusuf'tan mesaj yoktu sinirlenmiştim ve sinirimi Selinay'dan çıkardım ve odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ NEFES BİR AŞK
General FictionAşk gururun ötesi , aklınızın alamayacağı bir sihirdir. Kaybolnulan zamanın akışına bir ışıktır . Aşk eski kafalı bir garibandır. Ne zengini dinler , ne de fakiri . Kayar yüreğe korunu kenara çekip bekler sonucu. Vahşiyi evcilleştirir, gururu yıkar...