Akşam olmuş,Defne işten gelmiş;İso,Serdar,Nihan hepsi beraber Defne'nin evinin bahçesinde konuşuyordur.
Defne:Ben artık Ömer'e her şeyi açık açık anlatacağım. Gallo'yu,Neriman Hanım'ı, Tranba'yı hepsini. Artık bu yükü üstümden atıp rahat rahat "evet ben mutluyum,huzurluyum" demek istiyorum.
İso:Aynen Defociğim,en iyisini yapıyorsun !
Serdar: Yarın git konuş,istersen bende konuşurum.
Defne: (Cıklar) yok ben hallederim abim benim. O zaman ben arayıp söylüyorum
❤❤❤❤❤
Ertesi akşam saat 18.30 civarıDefne üstünü giyer ve Ömer ile,Ömer'in ona açıldığı yerde Ömer'i beklemeye başlar. 10 dakika sonra Ömer gelir ve:
Defne:Selam
Ömer(sarılır) Selam. Önemli bir şey yok değil mi?
Defne: Şuradaki kafeye geçelim anlatacağım gel
Ömer ile Defne sahil yakınlarındaki kafeye gidip,otururlar.
Defne:Bana lafımı sonuna kadar dinleyeceğine ve ne olursa olsun lafımı kesmeyeceğine dair söz ver ilk önce.
Ömer:Söz
Defne: Ben işten eve geliyordum yani Manu'dan... Tam eve gireceğim sırada abimi TFC'ler tarafından dövüldüğünü gördüm. Üstlerine atladım kurtarmaya çalıştım abimi ama olmadı. Sonradan öğrendim meğersem abim bir arkadaşının kuyusuna batmış onun sayesinde 200.000 lira borca girmiş. Sonra ertesi sabah işe gidince Neriman Hanım senin beni öptüğünü görünce beni,sahilde işten atıldıktan sonra çaresizce otururken görmüş. (Ağlamaya başlar bu arada da Ömer lafın nereye gideceğini merak ettiği için pür dikkat Defne'yi dinliyodur)
Yanıma oturdu bana: "Birisini kendine aşık edeceksin karşılığında 400.000 alacaksın ama çocuğu ancak işe başlayınca göreceksin" ben ilk başta çok inkar ettim "olmaz", "yapamam" dedim ama en sonunda pes ettim ama sadece paranın yarısını kabul ettim çünkü amacım sadece abimi kurtarmaktı. Ama sonra iş çığırından çıktı ben sana,sen bana aşık oldun. Ardından oyunu bitirmek için Koray Bey'in mankenlik teklifini kabul ettim ardından zam istedim sırf bu oyun bitsin,daha mutlu olalım diye ama başaramadım.(elleriyle oynuyodur bazen ise utancından etrafa bakıyordur) Hani senin dağ evine gitmiştik ya orda seni bırakmamın sebebi...(der hıçkırıklara boğulur anlatamaz tam kalkacakken Ömer onun elinden tutar ve)
Ömer: Yüzüğü bana ver! (Defne duyduklarına anlam veremez Ömer'in yüzüne "anlamadım,ne" dercesine bakar Ömer ise tekrar eder) Yüzüğü ver dedim! (Defne kırgın gözlerle yüzüğü Ömer'e verir fakat)
Defne: Dur,lütfen daha anlatacaklarım bitmedi aniden karar verme yalvarırım!
(Ömer mecbur yerine geri oturur)
Defne:Neriman Hanım sen markete gidince beni aradı ve "evlenip burdan defolup gideceksin" diye bana bininci kez yeniledi ama ben dayanamazdım ki seni en mutlu gününde o halde görmeye. O yüzden zorda olsa terkettim seni ama inan ki ben de istemezdim benim içinde zor oldu. (titrekçe nefes alır) Tranba'ya da borcumu kapatabilmek için verdim tasarımlarımı. Herşey senin için Ömer! Sonra Gallo’dan yardım istedim yani sizin defile benim yüzümden iptal oldu. Evet başta her şey bir "oyun" du ama sonra herşey gerçeğe döndü ben sana hayatımda hiç kimseye aşık olmadığım kadar aşık oldum, seni sevdim, (Ömer'in duyamayacağı şekilde) sana kendimi adadım,teslim ettim. (Normal devam eder ama Ömer son söylediği iki cümleyi duymuştur) Şimdi söylesene fındık etmesini kaşıklayan adam ben senden nasıl vazgeçerim??SON...
BAKALIM ÖMER NEDEN YÜZÜĞÜ ALDI? HATALARIM VARSA MUTLAKA SÖYLEYİN BİLMEK İSTERİM.
DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM DEFÖM'İSTLER😘❤😍🤘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sondan Başlangıç
FanfictionDefne Ömer'e oyunu anlattıktan sonra yaşananları yazacağım.