İki gün sonra şirket -Defne'den-
Bugün Kızıl şirketiyle önemli bir toplantımız olacaktı ve Ömer benim de girmemi istedi. Ben de kabul ettim. Toplantı saati geldiğinde toplantı odasına girdiğimizde kimse yoktu. Beş on dakika sonra Kızıl şirketin sahibi geldi.Herkesle selamlaştı ilk başta çıkaramasam da bana el uzattığında kurduğu cümleden anladım:
Sedef:Merhaba kı..(söyleyemez) Ben Sedef.
Defne:(kısık sesle) Sen o'sun...Olamaz!(normal tonda) Bende... Defne İPLİKÇİ!
Sedef ilk başta afallasa da Defne'nin onu kabullenmeyeceğini bildiği için sadece 'peki' anlamında kafasını sallar.
TOPLANTI SIRASI:
Ömer:Bildiğiniz gibi Fikret Hanım gitti ve bizim mağaza açmak için bir tane daha ortağa ihtiyacımız var. Duyduğumuza göre sizde mağaza açmak isityormuşsunuz
Sedef:Evet doğrudur. Aslında tasarımcı olmak kızım Def..(diyemeden Defne sözünü keser)
Defne:Sedef Hanım(!) biraz içeride konuşabilir miyiz?!
Sedef:Tabii Defne Hanım(!) nasıl isterseniz.
Herkes olanları şaşkınca izliyordur. Özellikle de Ömer.. Defne önden girer Ömer'in odasının kapısını açar ve Sedef Hanım'ın girmesini bekler. İkisi de girdikten sonra Defne:
Defne:Hiç değişmemişsin 'anne'(!) Yazıklar olsun senle geçirdiğim onlarca seneye,yıla,güne bide utanmadan gelmiş burada kızımın en büyük hayali buymuş şuymuş diyorsun! (git gide bağırmaya başlar ve herkes koridordan onları dinliyordur. Duyanları Ömer şoktan şoka girer. Bu sırada Defne boğazını yırtacak şekilde bağırmaya devam eder)
(Sedef Hanım ve Defne temsili)
Defne:Sen bizi terk ettiğinde neler değişti bizim hayatımızda biliyor musun?? Hayır,neden çünkü Sedef Hanım üç çocuğunu da terk ederken sadece bizden bıktığını,sıkıldığını,bizim ona eziyet olduğumuzu ve en önemlisi yeni talibiyle yeni yeni hayaller kurmayı biliyordun de mi 'anne'!!
Sedef:Sen benim kızım değilsin ondan dolayı bunu yapmak zorundayımdım (der bir çırpıda)
Defne duyduklarıyla şok olur 'ne,olamaz' diye bağırarak Ömer'in maasasın üstündeki eline gelen ne varsa kendi odasının camına atar.
Defne:Demek senin kızın değilim ha!! Demek öyle!!! Söylesene(stüne üstüne yürümeye başlar) kimden peydahladın beni Sedef KIZIL!!! SÖYLEEEE!!! (en son Sedef'i duvara yapıştırır tam boğacakken odaya Ömer girer ve onları ayırır)
(Ömer'in Defne'yi tutuşu tek fark belinden de tutuyordur Ömer)
Defne:Bırak Ömer ya!! Daha bunların hesabını abimlere vereceksin,bakalım o zaman onlar sana ne yapıyorlar Sedef Hanım!!
Der ve Sedef'i kolundan çekiştirerek kimsenin bakışlarına aldırmadan Sedef'le bir taksiye atlayıp mahalleye gelirler ve Defne kapıyı çalar.....
SON...
MEDYADAKİ VİDEO DEFNE'NİN,ÖMER'İN MASASININ ÜSTÜNDE BULDUKLARININ ATTIKLARININ TEMSİLİ VİDEOSU. YAZIM YANLIŞIM OLDUYSA AFFOLA! İSTEK SAHNE VARSA YORUMLARA ALABİLİRİM..
BAKALIM GELECEK BÖLÜME NELER OLACAK??
DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sondan Başlangıç
FanfictionDefne Ömer'e oyunu anlattıktan sonra yaşananları yazacağım.