Floortje's P.O.V
Vandaag is de laatste schooldag van dit jaar! Ik kan niet wachten op deze zomer. Ik ga volgend jaar naar de derde klas en ik ga vaak afspreken met mijn best friend. "Mam, kan je me naar school brengen?" Roep ik. "Nee, loop maar naar school. Ik moet je zusje nog naar school brengen" zegt mijn moeder. Ik zucht: "Ik moet altijd lopen."Skip school
School was saai zoals altijd. Serieus kunnen leraren niet iets meer positiever zijn. Ik hoef niet elke dag te horen dat we de slechtste klas ooit zijn. Maar gelukkig hebben we nu zomervakantie! Ik ben wel blij dat ik overga want veel van mijn klasgenoten blijven zitten.
Het is 16:00 uur en mijn ouders zijn nog niet thuis dus ga ik wat tv kijken. *PING* mijn telefoon gaat af. Altijd als ik mijn telefoon moet ik gelijk kijken. Ik zie dat Blake 3 musically's heeft gemaakt. Ik ga ze liken en commenten. Nu maar huiswerk maken denk ik. Ik loop maar boven naar boven met mijn tas naar mijn tafel. Ik ga liggen op bed en kijk op magister voor het huiswerk maar dan besef ik me dat het vakantie is. Ik moet lachen en zeg: "Hoe dom kan ik zijn? Hebben we eindelijk vakantie denk ik aan school." De verveling slaat in en ik check maar even mijn telefoon. Het is pas 17:30 dus besluit ik maar om Amy te appen (mijn internet bestie)
Ik: Heeuy gurl!
Amy: Heey gurl! Hoe gaat het?
Ik: Goed, maar ik mis je wel heel erg.
Amy: Ik ook. In de vakantie moet je echt naar Amerika komen als het mag!
Ik: OMG, dat zou zo cool zijn hè!
Amy: Sorry Floor, het is 1 AM is moet gaan slapen. Ik moet morgen nog 1 dag school. Tijdzones, hè?
Ik: Oh ja helemaal vergeten :(. Veel suc6 <3
Amy: <3
Mijn ouders en mijn zusje zijn al een tijdje thuis en mijn moeder roept me voor het eten. Ik zie mijn ouders heel raar en mysterieus gedragen. Ik laat het maar gaan en vlucht na het eten naar mijn kamer om daar te chillen. Ik ga rond 11 uur slapen.
--------------------------------------------------Yay, hoe vinden jullie het boek tot nu toe? x Floortje
JE LEEST
He's mine - a Dutch Blake Gray fanfic
FanfictionWanneer je hoort dat je naar Amerika gaat verhuizen ben je in de wolken. Je zult eindelijk je internet bestie kunnen ontmoeten en je zal misschien wel je grootste idiolen ontmoeten! Leven in Amerika is geweldig <3 maar voldoet Amerika aan al je v...