Ik rij in de taxi naar het vliegtuig en bedenk me dan.... dat magcon europe net afgelopen is. Ik was best wel verdrietig toen ik geen kaarten kon krijgen voor de show in Nederland. De show was gisteren. Ik kijk blake gray's snapchat want ja ik ben wel zijn stalker. Ik zie dat hij nu op het vliegveld is. Ik ben even in mijn eigen wereld totdat mijn zusje me wakker schudt. "Floor! We moeten naar het vliegtuig lopen!" Zegt ze paniekerig. Lise vind het nog best spannend dit is voor het eerst dat ze een lange vlucht moet doorbrengen.
Ik pak Lise's hand en we lopen achter onze ouders aan met onze koffer. Papa wilt nog een laatste foto van het gezin maken in Nederland. Ik zit te appen met Amy. Ik hoor papa engels praten. "Hey excuse me! Can you take a picture of us?" Zegt mijn vader met een enorm accent. "Yeah sure" zegt een bekende stem. Ik schrik meteen op. Ik heb die stem vaker gehoord!
Ik kijk op en kijk recht in de ogen van Blake Gray. Ik verstijf en Blake verstijft ook. Ik staar hem even aan en dan bedenk ik me dat we een foto zouden maken. Ik mompel iets in de richting van I'm sorry en kijk blozend naar de grond. "No problem" mompelt Blake. Ik ga naast Lise staan en Blake maakt een foto van ons. Ik loop naar hem toe om de telefoon aan te pakken en onze handen raken elkaar aan. Ik zie hem schrikken. Ik heb besloten om mij voor te stellen. "I'm sorry about that earlier. I'm Floortje" zeg ik en schud zijn hand. "I'm Blake " zegt hij lief.
We bleven een tijdje praten en we kwamen erachter dat hij in hetzelfde vliegtuig zat als ik. Hij beloofde om naast me komen zitten. Ik hoor weer een bekende stem: "BLAKEY BOY" gilt een jongen. Ik kijk recht in de ogen van de one and only Hunter Rowland. Ik was net bijgekomen en nu komt bae #2. "Who is this pretty girl" vraagt Hunter aan mij. "I'm Floortje. How are you?" Zeg ik vriendelijk. Ik zie dat Hunter verrast Blake aankijkt. "Is there something wrong?" Zeg ik. "Well, don't you know us?" Zeggen ze beide gelijk.
"We're Hunter Rowland and Blake Gray" zeggen ze. Ik weet niet wat ik moet doen. Zal ik maat gewoon de waarheid vertellen? Ik geef het maar toe. Ik moet het toch ooit zeggen. "Actually, I do know you guys😂" zeg ik beschaamd. "I didn't want you guys to think that I'm just a stupid fan" zeg ik maar eerlijk.
"It's okay babe💗" zegt Blake. "Yeah it's all good! How about we take some pictures and then we'll go to the plane?" Zegt Hunter. Toen ik babe hoorde zakte mijn hart 5 meter de grond in. Ik kan er niet tegen als iemand babe tegen me zegt. Ik vind het zo lief. Blake en Hunter kijken me vragend aan. Op dat momeny herinnerde ik me de vraag. "Yes please. I would like some pictures" zeg ik verlegen.Mijn ouders en mijn zusje waren al naar de gate dus moest ik aan voorbijgangers vragen of ze een foto wilde maken. Ik had eindelijk iemand gevonden die een foto wilde maken. Ik ging in het midden staan en Blake en Hunter gaven me een kus op mijn wang. Ik ging heel erg fangirlen van binnen maat ik probeerde koel te blijven. Ik vroeg of Hunter een filmpje wilde maken voor Amy. Hij vond het geen probleem. Ik kan niet wachten op haar reactie 😂😂.
We liepen naar de gate. We waren een beetje aan het dollen en de jongens postten een selfie op snapchat met ons drieën erop. Mijn telefoon begon te ontploffen van de berichten. Ik keek en zag dat ik in honderden foto's werd getagd allemaal van snap dacht ik.
Eenmaal aangekomen in het vliegtuig ga zitten op mijn plek en zoals beloofd zat Blake naast me. Ik was best blij dat hij die belofte had gehouden. Hoewel ik heel verliefd ben begon nu wel de paniek toe te slaan. Ik besefte dat ik in een vliegtuig zat 😂.
A/N. Blake kan vanaf nu Nederlands praten even dat je het weet.
"Blake?" Zeg ik. "Wat is er, Floor?" Zegt Blake zwoel. Ik zie Hunter hem grappig doen. Ik moest lachen en Blake ging toen helemaal stuk om mijn abnormaal rare lach (don't judge). "Ik ben heel bang voor deze vlucht" beken ik. "Het komt wel goed" zegt Blake. Ik voel me nu wat rustiger. En nu gaan het dan toch gebeuren! Ik hoor de stewardess het signaal geven. Let's goooo ✈️
JE LEEST
He's mine - a Dutch Blake Gray fanfic
FanficWanneer je hoort dat je naar Amerika gaat verhuizen ben je in de wolken. Je zult eindelijk je internet bestie kunnen ontmoeten en je zal misschien wel je grootste idiolen ontmoeten! Leven in Amerika is geweldig <3 maar voldoet Amerika aan al je v...