Floortje's POV
Ik word vrolijk wakker. Eindelijk is het vakantie. Ik ben benieuwd of we binnenkort op vakantie gaan. Mijn moeder stelt het boeken van een vakantie heel erg uit meestal 2 dagen voor de reis weten we waar we heen moeten. Ik check mijn telefoon om mijn berichten te checken. Ik zie dat Blake 3 nieuwe musical.ly's gepost heeft. Hij heeft een met Hunter gemaakt. Ik houd echt van bunter💗. Ze zijn echt goals. Na een halfuurtje naar mijn telefoon staren loop ik naar beneden. Ik zie ballonnen en slingers. Mijn ouders en mijn zusje staan daar met een poster. Ik ben zo verrast dat ik vergeten ben om te kijken wat er op de poster staat!
"We gaan verhuizen naar..." stamel ik. "Nee, is dit een grap?" zeg ik. "Lieverd het is echt waar! We gaan verhuizen naar Amerika!!" zegt mijn vader blij. (Ik weet ik weet het rijmt 😂) "GROUPHUG" gil ik blij. "Naar welke staat gaan we eigenlijk verhuizen?" vraag ik. "We denken dat we naar Texas gaan verhuizen omdat Amy daar woont en daar wonen de magcon boys (ik weet dat niet alle magcon boys daar wonen maar in dit verhaal wel 😛)" zegt mijn moeder. "JULLIE ZIJN ECHT DE BESTE OUDER OOIT I LOVE YOU" zeg ik met tranen in mijn ogen. Hoe kan ik zo veel geluk hebben. Na 2 jaar chatten kan ik Amy ontmoeten en ik kan de magcon boys gaan stalken!
Mijn ouders hadden mijn zusje en ik nog wat extra vertelt over de verhuizing. Ik kon niet wachten ik zou deze zomervakantie al gewoon in Amerika wonen. Het plan was om met 3 dagen naar Amerika te vliegen. Ik had de foto's van het huis gezien en ik was helemaal in love.
Er zat bij dit huis ook nog een groot zwembad. Het is echt prachtig 😍.
Ik bedenk me nu dat ik nog niemand heb vertelt dat ik ga verhuizen. Ik stuur snel een appje naar de Squad 🙃:
(Floortje=F, Amy= A, Meri= Me, Julia= J en Maurice= Ma)
F: guys ik ga verhuizen!
Me: vet cool 😘
J: Awesome💙 waarheen??
Ma: Ja waarheen? 😂
A: heyy mensen ik ben net wakker😛
A: Floor waar ga je naar toe verhuizen?
ik besluit om hun even in spanning te houden en wacht een paar minuten voordat ik terug app.
F: okay jullie gaan het niet geloven maar ik ga verhuizen naar......
A: zeg 😩
J: ja rt
Me: ^
Ma: ^ 😂
F: willen jullie het wel weten?
Me: JA ZEG HET NOU MAAR!😂
F: DALLAS, TEXAS IN THE USA 🎉
A: Yaaaasssssssss
Ma: yaaasss
J: omg lucky daar zijn de mg boys
Me: zo blij voor de gekkerd 😂💜Ik was zo excited en hyper en ik kon vandaag niet normaal doorkomen. Ik kon gewoon niet wachten dus heb ik al mijn hele kamer ingepakt want ik heb no life 👌🏼
SKIP NAAR DE DAG VAN DE VERHUIZING
Vandaag is het toch echt zo. Ik ga verhuizen en ik heb er zin in maar ik toch op tegen de vlucht. Ik heb best wel last van vliegangst vooral tijdens stijgen. Ik rij in de taxi naar het vliegtuig en bedenk me dan....
JE LEEST
He's mine - a Dutch Blake Gray fanfic
FanfictionWanneer je hoort dat je naar Amerika gaat verhuizen ben je in de wolken. Je zult eindelijk je internet bestie kunnen ontmoeten en je zal misschien wel je grootste idiolen ontmoeten! Leven in Amerika is geweldig <3 maar voldoet Amerika aan al je v...