Surprize

127 5 0
                                    

"-Fii atent! exclama Gloria. 

Un camion le aparu in fata. Impactul era inevitabil. Drumul alunecos si viteza au contribuit la gravitatea accidentului. Masina celor doi soti se afla in prapastie, sprijinindu-se doar de un copac. Era grav avariata. Camionul statea pe marginea drumului. Gloria si Vlad erau constienti, dar nu se puteau misca. Cum norocul nu era de partea lor in acea zi, camionul s-a rasturnat si el in prapastie. S-a rostogolit si din nefericire masina celor doi era in calea lui. Este usor de imaginat continuarea. Corpurile lui Gloria si Vlad erau strivite,pline de sange, greu de recunoscut. In mod neasteptat soferul camionului a supravietuit. S-a trezit la timp si s-a tarat la o mica distanta de cele doua masini, astfel incat si-a salvat viata. Dupa cateva minute, s-a produs o explozie imensa care a continuat cu un foc ce a cuprins masinile."

A fost momentul cand Caliopia s-a trezit din starea de transa. Fiind copil, s-a sperit destul de tare, dar a tinut totul secret, constientizand ca parintii nu o vor crede, din nou.

Fragmente sau chiar scenarii socante faceau parte din viata ei de zi cu zi. Un copilas inocent si perfect din punct de vedere fizic era chinuit de aceste imagini cutremuratoate. Pana acum vazuse moartea a doua colege, a bunicilor si a parintilor. Acestea au fost cosmarurile pe care le-a inteles. Din fragmente nu isi dadea seama, fiind doar poze de la locul in cauza.

Privind aceste morti de la o distanta destul de mica, si-a dat seama ca acestea nu se vor intampla prea curand. Bunicii erau mult mai in varsta, colegele ei erau si ele foarte mari, iar parintii ei deja aveau parul carunt.

Din punctul ei de vederea, la acel moment, moartea era un lucru banal totusi. Era uimitor de puternica si isi gasea mereu linistea interioara pentru a-si putea reveni.

Dupa doar cateva luni, Caliopia intrase din nou in acea stare. 

"-Avem nevoie de sala 1, repede! Pacienta e deja in stare grava! 

-Imediat o sa mergem in sala de operatii. O sa facem tot ce putem ca sa va salvam copilul. 

Alergau pe holuri spre sala 1. Doi medici si multe asistente erau in sala si pregateau ustensilele. Femeia intrase in stare grava si a fost mutata pe masa. Era chiar Gloria, insarcinata in luna a 7a. Medicii si-au inceput treaba, iar dintr-o data s-a auzit un bip lung. Ceva nu era in regula. Gloria intrase in fibrilatii. Cu greu au readus-o la viata si momentan era stabila. "Avem de ales! Ori mama ori copilul!" Bebelusul era grav afectat si medicii au decis sa il scoata. In privinta lui nu s-a mai putut face nimic, dar Gloria.."

 

  Imediat Caliopia s-a trezit si a inceput sa planga.

Cosmarul unui ingerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum