"Mama!"

117 7 4
                                    

  Seara veni. Gloria avea dureri suportabile. A invelit-o pe Caliopia si a sarutat-o. Aceasta o stranse in brate puternic si nu dorea sa se mai dezlipeasca de Gloria.

  -Scumpa mea! Te iubesc mult! Incerca sa iti revii, sa vorbesti din nou, sa ne incanti cu vocea ta. Si eu si tatal tau te iubim mult si vrem sa iti fie bine. Poti sa vorbesti cu noi orice, de rau sau de bine, te putem asculta.

  -Te iubesc! sopti Caliopia.

  Gloria era foarte fericita ca a trecut de acea bariera, ca a vorbit din nou, insa nu stia adevaratul motiv.

  -Caliopia! Ce bucuroasa sunt! Acum ar trebui sa ne culcam. Ne vedem dimineata. Noapte buna!

  Gloria a inchis usa si porni spre camera ei. In pat ii spuse lui Vlad despre Caliopia. Erau amandoi fericiti.

  Pe la ora 3, Caliopia era in picioare. Se duse in bucatarie de unde a luat un cutit. Camera printilor nu era departe. Stia ca pe la ora aia tatal ei se ducea la toaleta.

  Pe usa iesi Vlad. Somnoros, nu o observa pe fetita in bucatarie. Caliopia s-a indreptat spre camera celor doi. Mama ei dormea, nebanuind ce s-ar putea intampla. A privit-o lung, a analizat-o si s-a apropiat de gatul acesteia cu cutitul. I-a soptit la ureche un simplu "te iubesc" apoi dintr-o miscare simpla a reusit sa ii provoace o hemoragie ce urma a fi fatala pentru Gloria. Vazand-o nemiscata, fara suflare, isi sterse cele doua lacrimi si iesi pe usa. Vlad s-a intors, dar nu a bagat de seama tragedia ce tocmai s-a intamplat.

  Caliopia a ajuns in camera ei, a ascuns cutitul si a astept sa vina dimineata. A stat langa geam, langa pian si varsa usor lacrimile care i se prelingeau pe fata palida.

  Dimineata, Vlad s-a apropiat de Gloria pentru a o saruta, insa ce a vazut l-a lasat mut. A pornit imediat spre camera Caliopiei. Era in pat, culcata. Vlad ingrijorat a verificat-o din cap pana in picioare. Era in regula. Dar ce s-a intamplat cu Gloria? A sunat imediat la 112 si a luat-o pe Caliopia in brate. Nu a rezistat sa isi vada sotia luata de cei de la politie. A inceput sa planga isteric si aproape ca intrase in stare de soc.

  Medicul legist a descoperit cauza mortii, iar criminalistii au dat navala in casa pentru probe. S-a deschis o ancheta insa politistii nu aveau suspecti.

  La inmormantare a fost prezenta multa lume, colegi, prieteni,rude. Caliopia era distrusa, dar in mintea ei a procedat corect. Regreta faptul ca si-a ucis mama, dar nu dorea sa sufere.

  Daca ar sti tatal ei adevarul, spitalul de nebuni ar fi noua ei casa. Este o cretinatate sa crezi ca daca iti omori persoanele dragi le vei ajuta. In mintea bolnava a fetitei aceste lucruri erau bune. Suferea de o boala rara ce foarte putine persoane o aveau, 5 sau 6 erau in toata lumea.

  Sindromul Stalking presupune un comportament de psihopat ce actioneaza sub imboldul instinctului, dupa o idee gresita, dar pe care o crede solutia ideala. De altfel, presupune si aparitia unor "vise" ce au un impact emotional puternic asupra persoanei aflate in cauza.

  -Tata, eu am omorat-o pe mama! Imi pare rau.

Cosmarul unui ingerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum