Prima vanatoare cu Sally #2 ( Uciderea Kirei)

82 4 5
                                    

Mă trezesc de dimineață plina de energie. Tot mă gândeam la ce a spus Ben aseară....ca cineva mă place. Văd ca e ceasul 12:30. Of doamne am o ora sa mă îmbrac și sa mănânc. Intru repede în cada și fac un dus fierbinte. Ies în fuga către dulap, îmi aleg o rochie scurta pana sub fund, o curea alba cu flori pe ea și niște platforme negre. Cred ca e destul de bine având în vedere ca azi sunt 30 de grade celsius la umbra. Îmi fac ghiozdanul repede. Mă duc în bucătărie sa mănânc. Acolo era Sally. Îmi iau un iaurt de băut și încerc sa ies pe ușa dar Sally mă oprește.
Sally:Așa de repede pleci?
Eu:Da.
Sally:Fără sa îmi dai un pupic.
Mă duc la ea, o pup pe frunte și plec. Ajung la liceu. Orele au trecut ca prin magie. Ies frumos din liceu. La 1 km distanta e pădurea, mă hotărăsc sa trec pe acolo deoarece ajung mai repede și pot evita sa mă întâlnesc cu Kira, noi trebuie sa luam mereu același autobuz. Intru în pădure. Merg în jur de 2 km (ce e? Îmi place sa fac miscare). Și dintr-o data *fâș fâș prin tufis*. Ignor foșnetul crezând ca e vulpe sau ceva. Mai merg 500 de metri și văd ca un tip cu un cutit e peste mine. Arata cam asa:

Eu ma pregăteam sa tip

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu ma pregăteam sa tip. Dar băiatul acela mi-a acoperit gura.
?:Shhhh....
Eu:*îi iau mana de la gura mea* Lasa-ma în pace!
?:Și dacă nu vreau?
În momentul acela am scos cuțitul de la spate (înainte sa intru în pădure mi-am scos cuțitul din ghiozdan și la pus la spatele , ținut de curea). Îi fac o tăietură pe fata, scap de sub el și o iau la fuga. Fug și fug și intr-un final am ajuns acasă. Un gafaiam iar Sally se uita la mine ciudat.
Sally:Mai ușor. Zici ca ai alergat la maraton.
Eu:Am alergat de un tip în pădure.
Sally:Se mai întâmplă.

Mă duc în camera pentru a mă schimba. Mă îmbrac intr-un tricou scurt în fata, lung în spate un hanorac maro,niște blugi skini negri și niște converse negre.
Eu:Sally, mergem și noi la o vânătoare?
Sally:Mai întrebi? Care-i tinta?
Eu:Kira.
Sally:Ok, sa mergem.
Mergem în jur de 3 km și ajungem în fata casei Kirei. Intram ușor....bine....intram ușor dacă Sally nu trantea ușa.
Eu:Mai încet.
Sally:Scuze.
Eu:Eu iau etajul tu iei parterul.
Sally:Iar începem.
*Sally poveste*
Mă duc în camera părinților Kirei, mă duc la tatăl acesteia, îi bag cuțitul în inima, îl despic și îi scot organele. Aceeași chestie îi fac și mamei ei. Se pare ca am terminat.

*Allison poveste*
Intru în camera acesteia. Era treaza. Nu mai stau de vorba, mă duc la ea și o bat de îi suna apa în cap, îi bag cuțitul în inima, îi tai gatul, de acolo începe sa curgă sânge, îmi înmoi doua degete în sânge și scriu pe perete:"You shouldn't have done that!". Cobor la Sally.
Eu:Hai sa mergem.
Sally:Bine.
Ajungem acasă și Sally mă întreabă:
Sally:Mai mergem diseară în pădure?
Eu:Da mergem.........*în soapta*nebun-o și o iau la fuga pe scari.
Sally:Te-am auzit!
Eu:Schimbate!
Sally:Bine.
M-am schimbat în o pereche de blugi scurți, un maiou gri închis.
Eu:Sally! Hai odată!
Sally:Vin imediat!
Coboară și Sally. Stingem luminile în casa și plecam. Sally era nerăbdătoare sa îl vadă pe Ben. Într-un final am ajuns. Sally a sărit în brațele lui Ben și la sărutat.
Eu:Bună.
Ben:Hey.....ce faceți?
Sally:Bine.
Deodată văd un băiat cu doua topoare, un fel de ochelari mai ciudați și avea gluga pe cap.

Deodată văd un băiat cu doua topoare, un fel de ochelari mai ciudați și avea gluga pe cap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Ben......cine e el?
Ben:El e Ticci Toby. Mai pe scurt Toby. Toby, Allison, Allison, Toby. Toby, Sally,Sally, Toby.
Eu:Încântată de cunoștință! își da ochelarii jos ,(nu știu precis ce sunt) gluga și chestia aia de la gura.
Toby:Și eu.
Sally:Încântată de cunoștință! și dau mana.
Toby:Și eu.
Eu:Auzi, Toby, ce ai pățit la obraz?
Toby:Eram în pădure și vanam,am prins o fata, am vreți sa o omor dar a scăpat.
Eu:Și cum arata fata asta?
Toby:Rochie neagra, pantofi negri și un ghiozdan alb cu dungi albastre. De ce? O cunoști? Și dacă stau sa mă gândesc puțin....seamănă izbitor cu tine.
Eu:Pentru ca eram eu! Îmi pare rău că te-am rănit!
Toby:Nu-i nimic.
Îl trag pe Ben după un copac.
Eu:El e băiatul care mă place?
Ben:Da.
Eu:Sigur nu e o gluma?
Ben:Nu e nici o gluma.
Eu:Sigur?
Ben:Sigur! A spus ca ești frumoasa!
Eu:Ok. Oricum și el frumos. Dar de unde știa el cum arat?
Ben:Pai iam aratat o poza.
Eu:Aha. Ok. Stai puțin. De unde poza?
Ben:De la mine.
Eu:Pai nu am făcut nici o poza.
Ben:Pai mai ți minte când ai terminat de jucat jocul The Legend of Zelda?
Eu:Da...
Ben:Ai terminat jocul, dar pana sa ies eu din ecran tu adormise-i, și mi sa părut ca ești frumoasa, asta înainte de a îmi plăcea de Sally, și ti-am făcut o poza și i-am aratat-o lui și a spus ca ești frumoasa.
Eu:BEN!!!! Și încep sa îl alerg.
Sally:Alli ce ai?
Eu:Am o treaba de rezolvat cu Ben.
Sally:Sa-l bați?
Eu:Da!
Ben:Bine, gata îmi pare rău!
Eu:Pe bune?
Ben:Da.
Îl las pe Ben în pace și mă duc la Toby.
Eu:*îl trag mai în colo* Ție îți place de mine?
Toby:Da. Plăcut e puțin spus. Te iubesc!
Eu:Hooo! Stai ușor Azorel. Hai sa rămânem la stadiul de plăcut.
Toby:Ok.
Eu:Oricum și tu îmi placi!
Toby:Pai.......și atunci......Ai vrea sa fim împreună?
Eu:Nu știu.......mă mai gândesc pana mâine seara.
Toby:Vrei sa ne vedem mâine seara? Doar noi doi?
Eu:Sigur! De ce nu?
Toby:Perfect!
Eu:Ok......eu și Sally trebuie sa plecam.
Toby:Ok.........*și o sărută pe obraz*
Și eu îl sărut pe obraz. O aștept pe Sally sa îl sărute pe Ben și sa plecam.
*acasa*
Sally:Uite încă unul care te place.
Eu:Și ce? Asta înseamnă ca sunt atrăgătoare.
Sally:Ok. Noapte buna.
Eu:Noapte buna.
Mă duc în pat,mă învelesc cu pătură pufoasa și cad într-una somn adânc.

Dangerous AdventuresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum