E.Jack...un criminal prost

44 5 0
                                    

Mă trezesc cu lacrimi în ochi. Clar e de la cearta de aseară! Îmi iau papuceii în picioare și mă duc jos. Ii văd pe toți la masa în afară de Toby.
Eu:Hey! Neata'!
Toti:Neata'!
Eu:Unde e Toby?
Ben:La el în camera.
Eu:Aha...nu vine sa mănânce?
Ben:A spus ca nu îi este foame.
Mă așez la masa și îmi pun sa mănânc lapte cu cereale.

*După micul dejun*
Mă duc la Slender.
Eu:Auzi, Slender, Toby a mai coborât de aseară jos?
Slender:Nu. Sa închis în camera. Am trecut aseară pe lângă camera lui și l-am auzit ca plângea!
Eu:Am sa încerc sa vorbesc cu el!
Mă îndrept spre camera lui Toby. Ajung în fata ușii. Bat la ușă.
Toby:Cine e?
Eu:Sunt Allison.
Toby:Ce vrei? Pleacă!
Eu:Vreau sa te văd!
Toby descuie ușa, o crapa puțin.
Toby:Bine. M-ai văzut! Acum pleacă! *și încuie usa*
Spre atenția tuturor mă duc în camera mea și încep sa plâng. Toți mă auzeau. Dar nu îmi pasa. Eu doar voiam sa mă descărc. Mă pun în pat pentru a dormi o ora.

*După somn*
Mă trezesc supărată ca mai devreme. Cobor jos și îl văd pe E.Jack cu Jane în brațe.
Eu:Nu te înțeleg! Mai întâi mă ameninți ca dacă spun cuiva ca m-ai sărutat îl omori pe Toby. Iar acum ești cu Jane? Ce psihopat nesuferit!
E.J:Ăsta sunt eu păpușă!
Jane:Eu nu știam ca ai sarutat-o pe Allison! Ești un nesimțit! *și îi trage o palma*.

*Toby poveste*
Deschid ușa și mă uit ușor și văd ca E.Jack și Allison se certau.
Allison urca nervoasa și mă vede pe mine. Dau ochii peste cap și încui ușa. Cred ca voia sa îmi spună ceva.

*Allison poveste*
Mă duc în camera mea. Dar în drum îl văd pe Toby care se uita la mine. Voiam sa îi spun ceva dar mi-a închis ușa în fata. Mă duc în camera mea, bag capul în perna și adorm instant.

Hey...gata și cu capitolul ăsta! Îmi pare rău nu am mai postat dar azi am avut teza la romana, și a trebuit sa învăț! Postez mâine seara. BYEEE!!!!

Dangerous AdventuresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum