Mă trezesc obosita în ultimul hal,deoarece am stat toată seara și m-am uitat la un film horror. M-am culcat la ora 4:57. Foarte ciudat...deoarece asta e ora normala pentru mine. În fine...decid sa mai dorm încă o ora. De data asta mă trezesc ok. Mă pregătesc pentru școală. Mă îmbrac cu niște blugi albastru închis și un tricou negru pe care scrie "Princess" îmi iau ghiozdanul și plec. Decid sa merg cu autobuzul........
Ajunsa la liceu.....realizez ca am venit la fix...mă duc în clasa pentru a-mi lasă ghiozdanul. În drum spre clasa îi văd pe Zack cum mă urmărește cu privirea. Zack a fost iubitul Kirei. Orele au trecut ca prin zbor. Hotărăsc sa merg prin pădure. Îmi pun căștile în urechi și încep sa ascult Melanie Martinez:D.O.L.L.H.O.U.S.E.
Îl văd pe Zack și pe sclavi lui ca sunt în spatele meu când ies pe poarta. O iau spre pădure.....hmmm.....mi se pare ciudat....de obicei ei nu o iau prin pădure. În fine...îmi continui drumul când văd ca unul dintre sclavi lui Zack sare pe mine, astfel doborandu-ma la pământ.
Eu:Ce naiba ai?
Zack:Nimic......doar vreau sa mă răzbun.
Eu:Pentru?
Zack:Pentru ca mi-ai omorât iubita.
Eu:Kira? Eu nu am ucis pe nimeni!
Zack:Hai nu zau!
Eu:Da
Zack:Atunci de ce scria pe peretele Kirei "You shouldn't have done that!"?
Eu:Și de ce ai crede ca am fost eu?
Zack:Pentru ca mereu când te bați cu cineva în clasa mereu spui acele cuvinte.
Eu:Ba nu e adevărat! Eu nu am ucis-o pe Kira!
Zack:Ba da!
Eu:Îi întorc spatele și plec. Nu apuc sa fac doi pași ca mă trage spre el și îmi trage o palma.*Toby poveste*
Mă plimb prin pădure. La un moment dat aud ca și cum cineva se cearta. Mă duc sa verific. Acolo îi văd pe Allison și cu un băiat. Acel băiat se pare ca îi trage o palma. Fara ezitare ies de după copac și mă duc la el pentru al bate. Un pumn...doua...trei...
Alli:Toby? Ce faci aici?
Eu:Aparent te apar pe tine.
Eu fiind distras de Alli tipul îmi trage un pumn...doua...trei... .*Allison poveste*
Toby scoate un topor de la spate și mi-l da mie și el il ia pe celelalt. Ii crap capul tipului iar Allison îi macelareste pe ceilalți doi. După ce Allison îi ucide vine la mine.
Eu:Toby esti bine? *văzând ca îi curge sânge din coltul gurii*
Toby:Da sunt bine. *spune stergandu-si sângele de la gura*
Pentru ai mulțumi,nu îi mulțumesc pur și simplu, mă duc la el și îl sărut.
Toby:Deci...vrei sa...
Eu:Da vreau!
Iar el mă sărută dinou.
Toby:Vrei sa vi diseară la conacul lui Slender?
Eu:Sigur!
Toby:Și ia-o și pe Sally ca altfel ma bate Ben!
Eu:Ok. La ce ora?
Toby:La orice ora vrei.
Eu:Ok. Vin pe la 23:45. Pa
Toby:Pa. *și mă mai sărută odata*Hey. Gata și cu capitolul ăsta. Pentru a mă revanșa ca nu am mai postat am sa mai scriu unul și o sa-l postez diseară sau poate mai devreme. Bye :* .
CITEȘTI
Dangerous Adventures
Fiksi PenggemarEste o carte despre creepypasta-uri.Este prima mea carte și sper sa va placa.