1.bölüm

126 4 1
                                    

Evvet saat 06:30 mükemel bugünde yine geç kadım servise tebrikler yaa hayır anlamıyorum ki 30 dk geç kaldım offff neyse şimdi ilk yapmam gereken okula gitmek için biri olmak gerek ya da vazgeçtim önceliğim Çorabımın tekini bulmak E tabii Malum kişi arıyor Violet En yakın arkadaşlarımdan birisi Tabii ki her günkü gibi beraber geç kaldık O telaşla konuşurken tek cümle çıktı ağzından Çorabımın teki yok Neyse buldum bisikletlerle okula gittik gıcık hoca yok yazmış Neyse kızlara döndüm baktım bir şeyler konuşuyorlardı Emily sordum "Hey ne kaynatıyorsunuz" dedim Emily "yeni kızlar geliyormuş sınıfa" Dedi allergy Damladı allergy bizim müdür bir bizim müdür birde ak sakallı dede Bir de bizim müdür uzun beyaz sakallarım tuhaf Neyse yeni kızları getirmiş bütün dersleri yüzümüz Vay be kızlara gel yeni gelen kızıların adı Jesy ve kima cim kim Koreliymiş ve dövüş sanatlarında siyah kuşağı varmış kahverengi saçlı güzel

gamzeli tatlı kızıdı kima ve tabi yanında jeys adlı kızın siyah saçları mavi gözleri dudağında piercing ve boynunda da Sol anahtarı vardı biraz tuhaflar ama neyse Hangimiz normaliz değil mi Biz kızları tanıyana kadar son ders gelmişti Sonunda eve gidip yatacağım yupiiiiii.

***

" Oh be Songün bugün 6 saat sonra evdeyim bugün güzel bir gün olacak" derken Violettaya Violettada"Evet bugün serviside kaçırmadık" dedi okula gelmiştik ve ben servisten inerken yere yapıştım Alkış bana harika bir violleta da beni kaldırmaya çalışırken düşmesi Tuzla biber oldu Neyse yerden kalktık dün okulda olmayan Ariana Seslendi ve sarıldı biraz duygusal diyelim Neyse sınıfa girdik en sonunda yeni gelen kızlar ve bizim kızlara topladım hafta sonu bir şeyler yapalım mı dedim onlar da tabii ki kabul ettiler Jesy ve kimayı ikna etmek biraz zor oldu ama gelmeye karar verdiler yıllar gibi gelen 6 saat sonunda servislere bindik ve eve geldim

***

WhatsApp grubu kurmuştuk buluşmaya karar vermeye çalışırken emil "sizin evin arkasındaki ormanlık yerde toplanalım kamp yapalım" dedi Biz de kabul ettik.herkes hazırlanmıştı Tata Bizim evin arkasında toplandık emily tuhaftı emilye sordum" yavrum Emily niye Ders kitaplarını aldım ki "dedim hazırcevap email sizde kalacamğım ve yazılı sözlü var canım tabi mal gibi kaldım zeki kız Ne diyeyim daha Tuhaf olan bir violet amuda kalkmaya çalışyordu yok akıl ya neyse jesy çok güzel gitar çalarken ben de gizlice Ateş yaptım daha önce söylemedim değil mi ? İnanılır gibi değil ama ben ateş gücüyüm Emily Hava Gücü. biraz şapşal ama bir o kadar güzel olan bir violet Gücü ise buz ama çok seviyorum onu ariana su gücü mavi saçları var. Violetta saçlarda mavi. Ben zaten doğal olarak kızılım ben bunları düşünürken birden çalıların arasından bir ses geldi herkes oraya doğru baktı ben "şaşırarak Hadi lan oradan" dedim.

***

Çalıların arasında arasından kurtlar çıktı hemen jesy ve kima ayı korumak için öne atıldık sonra birden 20 tane kurt daha çıktı aman tanrım neler oluyor böyle violet çok kötü yaralandı buna sinirlene emily daha da sert saldırmaya başladı boynu çok kötü bir yara almıştı. Areanada tabi . Violetta'nın masmavi saçları kandan kızılaşmıştı o öfkeyle bütün kurtları yaktım. Bu sıra jesy ve kima yardım ettiler meğer onlarında gücü varmış Bu sırada allergy Ah doğru bunu da size söylemeyi unuttum o Hem büyülü Okulun müdürü hem de normal Okulumuzun müdürü Neyse bunları geçelim ona dönerek "İğrenç pislik kurtları hallettim ama bir şeyi merak ediyorum biz daha önce kurtlarla Barış sağlamamış mıydık Niye şimdi bize saldırıyorlar " dedim allergyde bana Hayır onlar kutlar değiller Akers"dedi bende" Peki ya Akers şekil mi ? değiştiriyorlar"dedim allergy"hayır tabi ki sadece iksir içmişler kurt olmak için ama sadece bir kaç saatliğine"dedi ve ekledi "ama sende biliyorsunki burda yani dünyada güvende değilsiniz"dedi evvet biliyorum yine unutum biz prenses adyayız ve ben bunları düşünürken allergy yanıda gelen çocuk (medya da var çocuk yani jackson) adıda jacksonmuş violettayı kucağına aldı allergy bana seslendi ve "Ailee (eylii) artık 3yıl önce buraya korunmak içi geldiniz ama artık sizi buldular ve sende biliyorsun ki dönmelisiniz"dedi ve bende"nasıl isterseniz efendim"dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyülü OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin