-Melissa,vino la masa! o aud pe matusa mea strigand din bucatarie
-Acum matusa!
Dupa ce am mancat m-am intins in pat dupa care telefonul meu suna.Ca ton de apel aveam melodia Perfect din 1D.Era un numar necunoscut dar totusi am raspuns
-Alo?Cine este la telefon?
-Sunt eu Harry!
Cand am auzit ce el este Harry am ramas uimita pentru ca eu nu imi amintesc sa ii fi dat numarul meu de telefon
-De une ai numarul meu de telefon?Azi am refuzat sa ti-l dau!
-Este treaba mea de unde il am !zice el nervos.Deci ce mai faci?
-Pana nu imi zici de unde ai numarul meu de telefon nu iti raspund la intrbare.Deci de unde il ai?
-Il am de la prietena ta Antonia!
-Dar de unde o cunosti ?
-Oh nu ti-a spus?
-Nu ce ar fi trebuit sa imi spuna?
-Pai s-a imprietenit cu Zayn si vorbeac de ceva vreme !
-Si ce legatura are asta cu numarul meu de telefon?
-Pai cum stiu ca sunteti prietene,l-am intrebat pe Zayn daca poate sa imi dea numarul tau de telefon si a fost de acord!
-Aha,ok nu mai pot vorbi.Pa!
Sunt asa de suparat pe Antonia de ce nu mi-a zis de Zayn sau de ce nu mi-a zis ca ia dat numarul meu de telefon lui Harry?
Eu:De ce nu mi-ai zis ca il conosti pe Zayn si ca sunteti prieteni?Sunt asa de suparata pe tine!
Antonia:Scuze ca nu ti-am spus dar am crezut ca ai sa te superi!
Eu:De ce m-as fi suparat ?A da apropo ce ti-a venit sa ii dai numarul meu de telefon lui Harry?
Antonia:Mi-a cerut numarul de telfon al tau si a inceput sa imi povesteasca mie si lui Zayn cat de mult te place si mi-a fost mila de el !Scuze dar intelege baiatul are sentimente pentru tine iar tu il ignori complet!
Eu:Bine am sa incerc ,dar acum trebuie sa ma culc pa !Noapte buna!
Nu am stiut ca Harry are sentimente pentru mine nici nu ma cunoaste bine
Razele soarelui imi intrau in ochii eu trezindu-ma.M-am ridicat din pat ,am mers spre dulapul meu si m-am gandit cu ce sa ma imbrac.Mi-am ales o pereche de blugi negri si o camasa albastra.Am mers spre baie m-am spalat pe dinti si pe fata .M-am dat cu putin rimel si corector.
-Matusa eu am plecat la scoala ,ne vedem cand ies de la scoala!
-Bine ai grija ce faci !
Am plecat la scoala cu aperanta sa nu ma intalnesc cu Harry ,dar chiar cand am intrat in scoal am dat de el
-Hey ce faci ?
-Bine tu ?
-Te asteptam !
-Cum adica ma asteptai ?intreb uimit si ridic din sprancene
-Pai am crezut ca vrei sa stai cu mine in banca?
-Ai crezut gresit,eu stau singura in banca!
Dupa ce i-am spus ce aveam am pornit spre clasa de anatomie.El era in spatele meu strigandu-ma dar eu refuz sa ii raspund .
-Hey ce faci?ii zic eu Antoniei
-Hey,mai devreme a intrebatHarry de tine !
-Off...doamne nu mai scap de el!
-Dar ce nu intelegi Melissa Harry are sentimente pentru tine!
-Este diferit Antonia,la tine este totul roz cu zambete si multa dragoste,la mine nu si da apropo parintii mei au murut iar tu ma pui sa il iubesc pe Harry !Ce este cu toata lumeain ultimul timp?
CITEȘTI
Gândirea VOLUMUL I
RomanceNu m-am gandit niciodata ca va fi asa! Sunt singura!Nu am pe nimeni cu care pot vorbi!Mama mea a murit acum 10 ani intr-un accident cu avionul.Din cate am inteles in jurul anului 2006 cand mama a calatorit pentru a doua oara cu avionul a fost o furt...