Vreau sa va spun ca nu o sa mai postez mereu la aceasta carte pentru ca trebuie sa continui a doua carte"Iubirea Vietii"!
Ma aflam intr-un restaurant luxos,ma aflam la o masa imbracata intr-o rochie violet.Harry vine spre mine,el era imbracat intr-un costum.S-a pus intr-un genunchi.Ce voia oare?
-Melissa vrei sa fi sotia mea?
-Da,da,da!am zis eu sarind in bratele lui.
Toata lumea din sala au inceput sa aplaude.
Dintr-o data m-am trezit din cel mai frmos vis,am inceput sa tip in perna.Am sunat-o repede pe Antonia si i-am zis de visul meu.
-Doamne ce vis frumos ai avut!
-Stiu,oare sa il sun pe Harry?
-Nu stiu ,fa cum vrei este iubitul tau!
-Poate s-ar speria daca ar auzii!
Harry
Am avut cel mai frumos vis ,se facea ca eu o ceream in casatorie pe Melissa iar ea a acceptat,ce as vrea sa fie in viata reala.Poate ar trebuii sa ii spun de visul meu?Nu mai bine nu poate s-ar speria.Am plecat sa o i-au pe Melissa de acasa pentru a merge la scoal,ma aflam in fata casei ei.
-Buna!zice ea nesigura
-Hey,esti bine?
-Nu am nimic!
-Te cunosc,nu ma mintii!
-Bine,aseara am avut un vis ciudat!
-Ce se intampla?
-Se prefacea ca tu m-ai cerut in casatorie!zice ea cu capul in jos.
-Acelasi vis l-am avut si eu,a fost un vis oribil!zic,in ochii ei se aflau lacrimi.De ce ar plange?
-Ce ipocrit poti fi!zice si iese din masina trantind usa.Oare ce i-am facut?
Am fugit repede la usa ei si am batut.Ea a deschis geamul era asa de frumoasa in rochia sa de noapte alba.
-Nu ma mai cauta niciodata si pleaca din fata casei mele!tipa ea.
-Nu plec pana nu imi zici ce ai patit si de ce m-ai facut ipocrit!
-Wow,nu credeam ca esti asa de incuiat la minte!zice ea foarte suparata.Nu am plecat acasa am asteptat in faga casei ei pana cand va iesi.
Melissa:
Nu imi vine nici acum sa cred ce a zis.Nici nu stiu daca ma mai iubeste,a zis ca visul sau si al meu a fost unul oribil si dupa vine la mine si ma intreba de ce l-am facut ipocrit.Era ora zece seara si Harry nu a plecat nici acum din fata casei mele.Afara a ineput sa tune,dintr-o data a inceput sa ploua puternic,imi era mila de el nici in masina nu s-a urcat.Am coborat pentru ai deschide,poate a zis ce a zis el dar eu tot il iubesc.
-Hai,intra!zic eu.
-Nu,nu intru doar pentru ca tie iti este mila de mine!
-Nu te primesc in casa mea din mila,ci din iubire,poate ca m-ai suparat sau m-ai ranit dar eu ge iubesc si asa o sa ramna,ciar daca tu nu!
-Cine a zis ca nu te iubesc Melissa,eu te iubesc ca pe ochii din cap si de ce m-ai facut ipocrit?
-In primul rand,se vede dupa tine ca tu nu ma mai iubesti,nu imi mai acorzi atentie si in al doilea rand visul pe care l-am avut amandoi,ai zis ca este oribil,poate ca eu tineam la visul acela!zice cu lacrimi in ochi.
-Te iubesc Melissa,dar doar ca nu o pot arata prea bine,mi-as da si viata pentru tine ce nu intelegi!zice el.Si apropo si eu tin la viul acela dar imi era teama ca tu nu ai sa simti la fel!
-Sti ca poti sa imi spui orice,eu nu as crede ca este penibil!
-Ok,dar nu uita ca te iubesc!
-Ok hai in casa sunt uda,la fel si tu!
Harry:
Era asa de sexy uda,arata superba.Dupa ce s-a schimbat,in rochia sa de seara neagra,m-am suit in pat langa ea si am inceput sa o sarut pasional,i-am dat rochia jos iar ea tricoul meu ud.Vreau ca in seara asta sa se simta bine.
-Esti pregatita iubito?zic eu din buzunarul blugilor mei scot un prezervativ.
-Da!zice si inghite in sec.
-Ok,o sa te fac sa te simti perfect!zic eu .Te iubesc!zic si o musc de lobul urechii.
-Si eu Harry!zice calm,parea sa se simta bine.
-Ma bucur!
-Oh...doamne Harry!zice fara aer.
-Te simti bine?
-Foarte !zice cu zambetul pe buze .
CITEȘTI
Gândirea VOLUMUL I
RomanceNu m-am gandit niciodata ca va fi asa! Sunt singura!Nu am pe nimeni cu care pot vorbi!Mama mea a murit acum 10 ani intr-un accident cu avionul.Din cate am inteles in jurul anului 2006 cand mama a calatorit pentru a doua oara cu avionul a fost o furt...