Dupa ce i-am spus cuvintele dure in fata in ochii mei au aparut lacrimi care imi curgeau pe obrajii mei rosii .
-Hey!Scuze pentru ce s-a intamplat azi dar eu chiar credeam ca ai sentimente pentru Harry.Imi cer scuze ,sper ca ma poti ierta!
-Normal ca te-am iertat ,doar ca am fost foarte suparat pentru ca eu trebuie sa ascult sentimentele fiecaruia dar pe ale mele nimeni nu le asculta.
-Off..imi pare rau!Prietene pana cand moartea ne va despartii?
-Da!
-Ma bucur ca ne-am impacat!
Ma aflam in camera mea dar era mai diferita ,era plina de sange ,si intunecata.Pe usa camerei mele a intrat Harry cu un buchet de trandafiri rosii.Am inceput sa plang cand el mi-a oferit propunerea de a fi cu el.Eu am acceptat si am sarit in bratele lui
Un sunet din bucatarie m-a facut sa ma trezesc ,am fugit repede ,dar era doar matusa mea care a scapat un bol de lapte .
- M-ai speriat asa de tare !ii zic si imi auzeam pulsul in urechile mele
-Scuze ca te-am trezit!Apropo a venit azi de dimineata la ora 5:00 care te cauta!
-Cum arata?intreb eu curioasa
-Par cret,ochii sai erau verzi ca smaraldul si il chema Harry!
-Of..doamne!
-Il cunosti?
-Da este un baiat de la scoala,oricum trebuie sa plec pa
Pe drum mi-am amintit de visul acela ,parea prea frumos.
-Hey papusa!Ce faci azi?
-Stau,daca nu te superi as vrea sa intru in clasa.Unde sunt toti colegii?
-Avem sport!Esti cu capul in nori ,la cine te gandesti ?
-Nu e treaba ta la cine ma gandeam!
-Deci tu ai un ...
-Un ce ?
-Un iubit ?
-Nu ! Si nici nu vreau!
-Hai fi serioasa stiu ca ma placi si sti si tu asta !
-Nu este adevarat!zic eu si ma inrosesc la fata.
Dar de ce m-am inrosit la fata?Poate ca il plac si nu imi dau seama .Imediat ce am ajuns la sala de sport ,mi-am luat pantalonii scurti de trening negri si tricoul alb.
-Ce faci?De ce nu mi-ai raspuns la telefon azi?
-Nici nu m-ai sunat!Of doamne mi-an uitat telefonul acasa!
-Poate din cauza asta nu ai vazut cele 10 apeluri de la mine.
Am iesit din vestiarul fetelor eu pierzandu-ma prin sala de sport ,intrand din greseala in vestiarul baietilor.
-Aaa..!an tipat speriindu-ma vazand atati baieti printre ei inumarndu-se si Harry
El a ramas complet blocat si uimit .
-Scuze...nu am vrut!
Vrand sa ies de brat m-a prins un baiat iar ceilalti adunandu-se in cerc.Scoteau asa de multe sunete incat nu te mai auzeai.
-Incetati gata.Lasati-o este a mea zice Harry nervos.
El a inceput sa il bata pe baiatul blond de langa mine care mi-a pus mana pe fund
-Harry,gata inceteaza,ai sa il omori!
-Harry a inceput sa se opreasca cand mana mea a atins pieptul sau
-Imi pare rau Melissa!
-Nu ai pentru ce sa iti ceri scuze!ii zic lacrimile mele se aflau in ochii pei
-De ce plangi?Sunt doar un prost!
-Ba nu esti ! Sti vorba aia"Cand pui suflet esti mai bogat!"
-Off.. !a zis si m-a luat in brate
CITEȘTI
Gândirea VOLUMUL I
RomanceNu m-am gandit niciodata ca va fi asa! Sunt singura!Nu am pe nimeni cu care pot vorbi!Mama mea a murit acum 10 ani intr-un accident cu avionul.Din cate am inteles in jurul anului 2006 cand mama a calatorit pentru a doua oara cu avionul a fost o furt...