"mingyu , awak pergi laa sana.. saya malu laa nak pilih baju ><" kata arora lalu menolak tubuh mingyu... mingyu tetap tidak bergerak ..
"Tak nak ~" mingyu menyilangkan tangannya dan menenung muka arora yang kemerahan itu.. malu laa tuh..
"Haihh.. dah laa jom.. saya nk bayar barang nih" arora menjeling mingyu .. gadis itu membayar barang barang yang dipilihnya..
Sementara itu....
"Oii!! mne korang nih!! aduhh... " bebel jungkook sendiri sambil matanya meninjau kawasan sekeliling mencari arora dan mingyu..
"Kenapa laa aku kene susahkan diri macam nih Π_Π" jungkook menggosok belakang kepalanya.. pening agaknya? yee laa kalau dah shopping mall tu besar macam istana.. ehh?Tiba tiba jungkook terdengar suara yang amat dikenalinya.. wuu, sapa lagi kalau bukn arora..
"Mingyu.. thanks yaa.. nanti kita keluar lagi" kata arora lalu menunjukkan eye smile kepada mingyu...
"Ehh? mana boleh ada perkataan 'LAGI'!! ni last korang keluar sama sama!!" jungkook dengan tidak rasa bersalahnya menerjah mereka berdua...
"Eh? sape ni arora?" tanya mingyu lalu memandang muka arora..
"Emm.. ni laa dia pencuci tandas rumah saya.. nama dia mr. Jeon (^.^)" jawab arora dengan selamba badak tanpa menghiraukan perasaan jungkook a.k.a suaminya!!
jungkook terkejut dengan kata kata yang keluar daripada mulut arora.. patah hati jungkook dibuatnya..
"Yahh!! sampai hati kau!! aku merajuk laa macam nihh!!" jungkook memusingkan badannya lalu meninggalkan arora..
terdetik rasa bersalah di hati gadis itu ... Arora memandang jungkook dan mingyu bersilih ganti...
"K laa.. saya balik dulu" arora terus berlalu pergi selepas berkata demikian.. mingyu menggaru ontotnya yang gatal -.-
.................................................
//di rumah//
-Arora povs-
Dia marah aku ke? aigoo.. diam jee dari tadi... aku dah laa tak pandai pujuk orang..
"Jungkook? kau merajuk ke apa?" aku duduk di birai katil bersebelahan jungkook ..
-jungkook povs-
Eii pompuan nih.. dah thu aku merajuk boleh tanya pulaa.. ada jugak yang patah gigi karang ...
"......." tiada reaction yang aku tunjukkan.. aku menyembamkan mukaku di lutut...
"Oit~ kau oke tak?" arora memegang lenganku..
"....." masih lagi tiada sahutan daripada aku.. nak nengok jugak dia pujuk aku camna.. asyik aku jee pujuk dia selama ni..
"Oke.. kau sakit ehh?" nengok tuh!! pompuan ni tanya lagi.. eii.. naik laa darah aku camni..
"Kau tak nampak ke aku sedih!! aku jealous nengok kau ngan mingyu!! pastu boleh pulak kau kata aku pencuci tandas rumah kau !! kau tak pujuk aku pon!! apa punya isteri kau ni tak reti layan laki!" aku menghela nafas panjang.. semput wehh dah macam baca karangan pula...
"Laa~ kau ni kan.. aku main main jee , apa salahnya kau jadi pencuci tandas.. bersih nanti mangkuk tandas = ̄ω ̄=" dia ingat aku ni hape? pujuk macam tu jee?
"Dah laa.. aku nk tido!!" tengkingku agak kuat lalu baring membelakangi arora ...
"Weh.. kau tak mkn lagi.. aku risau laa~" kata arora lalu menggoyang goyangkan badanku ...
"Tak nk.." balasku pendek..
"Pap"
"Yah!!!(;'༎ຶД༎ຶ')" jeritku pendek.
Sesedap mihun basi jaa dia tepuk bontot aku!! (*。>Д<)o゜
"Ergh.. susah betul laa kawin ngan orang tua kuat merajuk nih ( ≧Д≦)" arora terus keluar dari bilik... bunyi hempasan pintu yang agak kuat..
Arora povs-
Pukul bontot pon nak marah ke? eii.. apa punya jantan laa...
"Arora.. mana jungkook? panggil lah dia makan sekali.." kata omma...
Aku menghela nafas... orang tua berlagak macam bebi kat dalam tu dah la gedik sikit sikit nak kene pujuk.. dah macam babi aku rasa  ̄ˍ ̄
Aku membuka pintu dan masuk ke dalam bilik semula...
"Oit Jungkook... meh laa makan.. ke kau nak aku tepuk bontot kau lagi? ke kau period? asyik mengamuk jee ╰( ̄▽ ̄)╭"
"Kepala ayah kau laa aku period!!!" tengking jungkook..
"Oi... kepala ayah kau main( ̄∀ ̄)? ni hah ayah mertua kau.. dah cepat turun kita makan sama sama" tetiba ayah aku datang masuk bilik (n˘v˘•)
"Padan muka kau! ヽ('▽`)/" kataku pada jungkook selepas appa keluar...
"Kau ni kan! kenapa tak cakap awal awal appa kau ada kat situ!? ╰_╯" jungkook mendekati aku...
"Kau memang saja kan nak aku kene mar--"
"Chuppp"
aku kiss bibir jungkook bacin ni.. padan muka kau.. tu laa asyik bebel jee tak habis.. kan dah aku rogol bibir kau...
"Okey dah jom makan" aku menarik tangannya.. mukanya seperti mayat hidup yang tak bergerak...
( ̄︶ ̄)> <( ̄︶ ̄)/ (‵﹏′) ╮(‵▽′)╭
TO BE CONTINUE...
[JANGAN LUPA VOTE YEE KORANG.. I MISS YOU ALL SO MUCH... AKIKI, MUAHH CIKIT READERS READERS SEKALIAN.. HAHHAHA.. KK.. NANTIKAN EP SETERUSNYA]
NEW FANFIC
I made it for funBUTTERFLY DREAMS - JIMIN VER.
HAYEON MERUPAKAN GADIS KAMPUNG YANG BERPINDAH KE BANDAR BERSAMA OMMANYA.. DIA SUDAH BERAPA LAMA DI SEKOLAH ITU DAN TELAH MEMPUNYAI SEORANG KAWAN BERNAMA YUHA... JIMIN MERUPAKAN CRUSHNYA.. TAPI DIA TIDAK DAPAT MELUAHKAN ISI HATINYA KEPADA JIMIN.. JIMIN PULA TAK DAPAT NAK LUAHKAN KEPADA HAYEON TENTANG PERASAANNYA.. KISAH BUTTERFLY DREAM INI MACAM CINTA YANG BAGAIKAN SEBUAH MIMPI YANG MEREKA ANGGAP TIDAK AKAN TERJADI...
YOU ARE READING
How Dare She KiSs Me? S2 [Jungkook MALAY Ff]
FanfictionPada Season pertama , cerita ni tentang permulaan cinta mereka di zaman sekolah... Tapi untuk Season yang kedua ni cerita akan jadi lebih menarik apabila mahligai yang mereka bina telah jadi kekal... Apa yang akan berlaku jika mereka mengekalkan gay...