Je to nesmysl ale musí to být pravda ...

398 15 7
                                    




          

na obrázku Jeremy :*


Otevřu oči , je ještě noc. Sednu si na posteli po čele mi teče studený pot , srdce mi bije jako o závod přijdu si jako kdybych nespala ale byla to skutečnost jsem opravdu vyčerpaná . Nahnu se k nočnímu stolku je něco okolo 3 hodin ráno.. Vyčerpaná padnu zase do měkkých polštářů a hned usnu...

Je už  7 hodin večer co se probudím ..Cítím se jako kdybych vůbec nezamhouřila oči ani na vteřinu. Jsem vyčerpaná, ale musím to zvládnout. Po chvilce rozjímání se rozhodnu dát si příjemnou horkou sprchu a jít znovu spát .Vlezu do koupeny, shodím ze sebe oblečení a vlezu do sprchy.

Když na mě dopadnou první kapky vody vděčne si povzdychnu. Svaly se mi pomalu uvolňují a já se cítim lépe. Když otevřu oči spatřím červenou vodu stékající po mých nohou . To mě probudí do reality , srdce mi začne zase splašeně být, jako kdyby chtělo vystřelit z hrudi ... Mám po celém těle zaschlé šmouhy od krve, srdce mi svírá panika. Vezmu mýdlo a pořádně se s ním vydrhnu jako kdybych si měla prodřít kůži.

Celá vystresovaná vylezu ze sprchy a usuším se, nahá stojím před zrcadle a dívám se na to malé nepřirozeně bledé tělo které ještě před chvílí zdobily šmouhy od krve. A v tuhle chvíli mě to trkne rychle si odhrnu vlasy a spatřím to dvě obyčejné tečky které jsou orámované malými modřinkami, je to jako zlý sen. Mozek se mi otáčí na všechny obrátky , přemýšlím co se mohlo stát , jak, jak , se to mohlo stát....

Obleču se a jdu si zase lehnout , upřímně se bojím zase usnout . Když jdu do postele všimnu si na nočním stolku krvavě rudé růže a vedle ležící dopis :

Včerejší noc, byla nezapomenutelná beruško. Šílím z tebe a omlouvám se že jsem si vzal tolik tvojí krve ale byl jsem jako smyslů zbavený , odpusť mi to ....

PS: jestli si myslíš že to byl jen sen , podívej se na svojí pravou ruku ...

Po to co jsem to dočetla mi zrak upřel na mojí ruku kterou zdobil prsten s černým kamínkem ,  jako z toho snu. Jenom jsem padla do postele a bez myšlenek jsem upadla do bezvědomí ....

V noci mě probudil studený vánek co proudil otevřeným oknem ... Měla jsem zase pocit že mě někdo sleduje , moje srdce zase zešílelo , snažila jsem se to vzít pod kontrolu ale nešlo mi to něco v hlavě mi říkalo ze tam stojí vím to ...

Rozhodnu se promluvit „Proč si mi to udělal ? a kdo jsi?" chvíli bylo ticho ale vědela jsem, že tam je. Nakonec prolomil to ticho a já uslyšela už tak známý hlas :
"Jsem Jeremy, a udělal jsem ti to proto protože jsi moje ... Odjakživa si byla a budeš ..." to si dělá srandu že jo , jak jeho já já to nechápu ..  „Proč jsem pořád taková unavená a malátná ?" srdce mi bilo jako kdybych běžela maratón  "To je tím že jsem si vzal moc tvojí užasné krve"..

Zvednu se že ho chci vidět chci vidět toho tajemného člověka co se skrývá pod rouškou noci ... Přijdu blíž ale zamotá se mi hlava a tak zavrávorám a padám ale on mě zachytí a pomalu vystoupí z té tmy ... Je vysoký má tak necelé 2 metry, měl silné paže a byl o dost starší než já. Byl sexy neuvěřitelně. Jeho neposedné kudrnaté vlasy mu padaly do obličeje .. A ty jeho pronikavé hnědé oříškové oči byli nádherné .. Je to divný ale přijde mi jako bych ho někdy už viděla jeho tvář mi přijde povědomá .. Jeho dotyk byl spalující chci aby se mě dotýkal už navždy .. Ale co to blábolím . moje podvědomí to chce ale já ne neznám ho , je nebezpečný , ublížil mi bojím se ho, ale moje myšlenky najednou pohltila černá tma ...

Prudká bolest hlavy mě probudí , ležím v posteli , ale počkat .. To není u mě doma!! On, on mě unesl ?! hlavou se mi honí myšlenky na to co se stalo . Upadla jsem zase do bezvědomí . „Ten bastard" zaklela jsem si potichu sama pro sebe . Všude byla tma , musela jsem mžourat očima abych rozeznala nějaké překážky . Jak dlouho jsem byla.... „ Jenom pár hodin beruško" přerušil tok mých myšlenek hlas za mnou .

Uskočila jsem a moje tělo už začalo mít energii popošla jsem pár kroků do zadu a narazila na nějakou skříňku . Bála jsem se ho , nevím co mi udělá proto jsem se ovládla a odhodlaně řekla :" Co co po mě chceš Jeremy ?" ... „Jsme si souzeni Amélie už od začátku .. Copak to nevidíš ? Jak na mě tvoje tělo reaguje ? Jak pod každým mým dotykem taješ a jak uvnitř sebe mě chceš ?" .... Doprčic měl pravdu opravdu každý jeho dotyk mě spaloval , každý nerv v mém těle potřeboval jeho dotyk . Proboha co se to se mnou děje . Já já jsem zmatená bojím se toho ... „ Nemůžeme si být souzeni Jeremy já tě neznám já nemůžu se takhle rychle zamilovat , to není normální ... „ . Upřeně jsem hleděla před sebe ani nedutala čekala jsem že mi řekne odpověď a ušetří mě toho strachu a zmatení . ..

Víš Amélie my se známe už celkem dlouho,,, copak si nevzpomínáš na ty sny ? od tvých 17 let se ti zdálo o klukovi se kterým sis každou noc povídala , smála se a radovala ? copak si nevzpomínáš ?" Měl pravdu opravdu se mi často zdávali sny ve kterých jsem byla s jedním klukem smála se vtipkovala a povídali si , byla jsem neoblíbená proto jsem nejradši spala a čekala na to až ho zase uvidím . Jo já vím je to blbost zamilovat se do kluka ze snu, ale byla jsem malá no né tak moc ale pořád jsem byla dítě ... „Byla jsem dítě nemohla to být pravda byli to jen sny Jeremy , jenom sny ... Amélie to nebyli sny to se ti nezdálo zažívala si to já chtěl aby si mě poznala proto se ti to zdálo, to já s tebou mluvil beruško , to já se s tebou smál , to do mě ses zamilovala."

Stála jsem ani jsem nemluvila , byla jsem jako opařená .. To, to byl on ? Vždycky jsem si přála aby se můj sen zhmotnil .Najednou moje srdce zaplavilo štěstí on byl jediný kdo mě chápal , kdo se smál se mnou , a pořád se mi tomu nechce věřit ...on mi pomohl když byli moji rodiče mrtvý on tu se mnou byl ... „ Nechápala jsem to ...." Já já to nechápu" sesunula jsem se k zemi ...a mojí mysl pohltil strach a zmatení ,tohle se přece nestává , nemůže to být normální ..

Ucítila jsem teplé ruce jak mě objali a Jeremy si mě přitáhl k sobě .. Cítila jsem se v bezpečí , bezstarostně , jako v mých snech . Nedává to smysl ale musí to být pravda ....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 19, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Blood Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat