2- BAY UKALA

65 12 1
                                    

Oksijenin bir önemi yoktur ta ki oksijensiz kalana kadar.Babam gitti ama benim elimden bir şey gelmiyor. Ne olurdu sanki bir kez beni dinlesen..

......Yaşadıklarımı düşünürken yeni okuluma gelmiştim bile.Herkes kendi aleminde takılıyordu,bende kendi sınıfımı bulmak için okula girdim.Biraz dolaştıktan sonra buldum ve girdim sınıfa.En arkalardan boş bir yere oturdum.Benim ısrarlarıma rağmen bizim grup beni dinlememişti ve kayıtlarını bu okula aldırmışlardı.Bu aslında hoşuma gitmiyorda değildi,en azından yalnız kalmayacaktım.Ben bunları düşünürken sınıfa bir grup girdi,bizim grup gibi kız erkek karışıktı.Anlaşılan okulun popülerleri bunlar.Bu sınıfın mevcutu az olduğu için bizim grupta bu sınıfa gelecekti.Birinin adımı seslendiğini duyunca arkama döndüm.

-Gençler nerde kaldınız siz böyle?

-İrem sağolsun yarım saat makyaj yapıyor sanki miss turkeye katılacak.

Hepimiz Anıl'ın dediği şeye gülüyorduk. Bu sırada Can daha fazla İrem'le uğraşmamıza dayanamaz olmuş ki

-Tamam yeter bu kadar güldüğünüz! Hadi kantine inelim acıkmadınız mı?

Hepimiz ayağa kalkmış giderken karşımızdan sabahki grup geldi ve tam karşımızda durdular içlerinden birisi bir adım öne gelerek

''Sanırım sınıfımıza yeni kişiler gelmiş''dedi bende onun gibi bir adım öne gelerek

''Öyle oldu''dedim.

''Sende liderlerisin galiba''

''Bizim grubumuzda lider diye bir şey yok herkesin sözü geçer.Ama sizde var galiba ''

İlk günde bulmuştum uğraşacak birisini

'' Ama görüyorum ki hiç misafirperver değilsiniz.ama zamanla öğrenirsiniz bizden sıkıntı yapmayın.'' Ben konuşmamı bitirdikten sonra sınıfa birisi girdi. 'Allahım o gözler ne bee!! Sen insan mısın' Bir insana okul forması bu kadar mı yakısır'Ben böyle düsünürken o bizi gördü ve bize doğru gelmeye başladı.

''Hayırdır gençler bi sorun mu var.Yine kimle uğraşıyorsun Ceren.''

''Kiminle uğraşıcam tatlım yeni arkadaşlarla tanışıyoruz''

''Senin arkadaşlarında çok misafirpervermiş(!)

''Benim arkadaşlarımı yargılamak sana mı kaldı?''

''Saygısızlık bana yapılıyorsa evet''Az önce bu çocuk için tatlı mı demiştim.Ahhh unutun gitsin.

''Hımmm anlaşılan sizinle çok işimiz var ama en çok seninle''Bunu söylerken çarpık bişekilde gülmüştü sinir şey.

''Sabırsızlıkla bekliyorum ukala çocuk''bu çocuk laf sokmama rağmen neden hala gülüyor.Bu halini gördükçe bende sinirlendim ama bunu ona belli etmemek için bende güldüm.

''Ukala çocuk mu sevdim bunu''

''Tamamm o zaman söylemem birdaha ve ben seni hiç sevmedim''Adının Ceren olduğunu öğrendiğim kız benim ukala ile konuşmamdan rahatsız olmuş olacak ki sert bir şekilde bana baktı ve ukalanın koluna girdi.

''Tatlım hadi gidelim ben acıktım''dedi ve ukalayı çekiştirmeye başladı.Ukalada bu durumdan hiç şikayetci görünmüyordu.Sonunda sınıftan çıktılar.

"Allahım biz her gittiğimiz yerde birileriyle sorun yaşamak sorunda mıyız"Anıl haklıydı bu durum hiçbirimizin hoşuna giltmemişti.

"Tamam ya boşverin,kafamïza taktığımïza değmez"

"Can haklı boşverin hadi gidelim birşeyler yiyelim zile daha çok var"

"Eeee o zaman hadi gidelim ne duruyoruz karnımızı doyuralım" Can yemek diyince hemen ayaklandı ve onunla birlikte hepimiz aşağı indik.Hepimizin sığacağı bir masayı seçtik ve oturduk Can ve Anıl bizim istediklerimizi almak için birlikte gittiler.Bizde aramızda lafladık onlar gelene kadar.Sonunda geldiler ve karnımızı doyurmaya başladık.Biz karnımızı doyururken bay ukala ve Ceren tayfasıyla birşeyler konuşuyorlardı.Bu sırada bay ukala ile göz göze geldik.Ben pek umursamadan önüme dönsemde o hala bana bakıyordu.Biz biraz arkadaşlarla sohbet ederken zil çaldı.Bizde hep birlikte sınıfa girdik.

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin