Sabah çok mutlu bir şekilde uyandım.İlk defa kimse beni zorla uyandırmaya çalışmamıştı.Hemen kalkıp kısa bir duş aldım ve okul üniformamı giydim.Çantamı alarak kahvaltı için aşağı indim.Annemle abim masada oturmuş kahvaltı yapıyorlardı
"Ooo Anka hanım siz bu saatte uyanırmıydınız?"
"Sanada günaydın abi"
"Günaydın kızım da sen hayırdır bu saatte seni ayakta görmek ne kadar güzel"
"Üfff anne ya bari sen yapma tamam işte bu gün keyfim yerinde ve sizinle uğraşamam,ben okula gidiyorum"dedim ve evden çıktım.
Arabama bindim ve okula gitmek için yola çıktım.Kısa bir yolculuktan sonra okula giriş yaptım.Görkem'in arabasının yanını boş görünce arabayı oraya park ettim.Bizim grup bir banka oturmuş sohbet ediyorlardı bende yanlarına gittim.
"Satıcılar naber dün bensiz iyi eylendiniz mi bari?"dedim ve sert bir bakış attım.
"Anka kuşum sen dün yerinden gayet memnundun bizde keyfini bozmak istemedik."Aslında onlara hiç kızgın değildim çünkü dün günüm çok güzel geçmişti ama bunu onlara söylemeyecektim.
"Can haklı senin keyfin gayet yerinde gözüküyordu."
"Anıl sen yapma bari yaa offff,tamam ya ne haliniz varsa onu görün ben gidiyorum."dedim ve okula doğru yürümeye başladım.Can arkamdan
"Anka guşum bizi brakıp gitme,biz sensiz naparık."Can'ın bu söyledikleri beni güldürmüştü yüzümü onlara döndüm ve gözkırptım.Doğru kantine gittim ve bir çay almak için kantinin önüne gittim.O sırada burnuma Görkem'in parfümü geldi,bende hemen onu görmek için kokunun geldiği yöne doğru döndüm ki tamda arkamdaymış.
"Günaydın Anka hanım banada bir kahve ısmarlarmısınız?"
"Sizede günaydın Görkem bey tabiki ısmarlarım."dedim ve kantinciye iki kahve almak istediğimi söyledim.O sırada Görkem bi masaya geçip oturmuştu bile.Bende kahveleri alıp tamkarşısına oturdum.
"Buyurun Görkem bey kahveniz."dedim ve kahveyi uzattım.
"Eee ayağın nasıl oldu?"
"İyi ya sorun yok ağrımıyoda zaten."
"İyi bir daha topuklu giymezsin heralde."
"Galiba birdaha giymem"Biraz daha sohbet ettikten sonra aklıma gelen soruyu Görkem'e sordum.
"Görkem,Ceren o gün bana ne söyleyecekti biliyor musun?"dedim.Bir anda yüzünün rengi değişti.
"Şeyy ben bilmiyorum yani hiç bir fikrim yok."
"Aaa başladık nim Cenk'in yanına gitmem gerek."dedi ve gitti.Bu kesin birşeyler biliyordu ve bunu ne pahasına olursa olsun öğreneceğim.Ceren'i bulmak için bahçeye çıktım Ceren hanım voleybol oynuyordu.Beni görsün diye el işareti yaptım,seslendim ama duymadı.Bende sahaya indim ve kolundan tutup kendime çevirdim.
"Kızım senin kulakta ve gözde büyük problem var heralde,sabahtan beri sana çağrıyorum duymuyor musun?"
"Ne oldu ne istiyorsun benden?"dedi ve elini çekti.
"O gün sen bana ne ima etmeye çalışıyordun söyle bakalım?"
"Bişe ima etmeye çalışmıyordum sen yanlış anlamışsın"
"Beni gerizekalı mı sandın söyle Ceren çabuk."Ceren biraz düşündükten sonra aklına birşey gelmiş olmalı ki sırıtmaya başladı.
"Peki ben sana bunu bir şekilde söylerim.Bu gün çıkışta bir voleybol maçı yapıcaz ve sen yenersen söylerrim."
"Peki tamam öyle olsun.Takımına istediğini al ama ben seni yenicem"dedim.
"Göreceğiz.Cıkışta burda ol."dedi ve okula doğru gitti.Bende bizim grup sınıftadır diye sınıfa gittim.Tahmin ettiğim gibi sınıfta oturuyorlardı.
"Arkadaşlar size bişe söylicem.Çıkışta voleybol maçı yapacağız ve siz benim takımımda sınız.
"Peki kime karşı savaşacağız."
"Ceren ve tayfasıyla"
"Ama takımda eksik var kimi alıcaz?"
"Merak etme Anıl bu okulun en iyi voleybolcu su arkadaşım olur.Ona mesaj atacağım şimdi"dedim ve telefonu çıkardım.
"Adı ne bu arkadaşının kız mı? erkek mi?"Can'ın bu sorusuyla İrem Can'ın koluna biryumruk geçirdi.
"Sana ne oluyor beyefendi kızsa sevgili mi yapıcan kendine?"
"Yok aşkım yani ben şey için sormuştum."
"Sorma Can sorma sen hiçbirşey için sorma" dedi.İrem'le atışmalarına daha fazla dayanamicem.
"Derse daha çok var hadi kantine inelim"dedim ortamı yumşatmak için.Hep beraber kantine gitmek için sınıftan çıktık.GÖRKEM'DEN
Anka'nın elinden kurtulup sınıfa çıktım biraz Cenk'le sohbet ettik sonra sınıfa Ceren'in arkadaşı Eda girdi.
"Arkadaşlar herkes biraz beni dinlesin.Çıkışta Ceren ve Anka'nın takımı voleybol maçı yapacak,hepiniz davetlisiniz."Yine ne oluyor bunlara neyin maçı bu yoksa...Eda'yı hemen yanıma çağırdım.
"Eda ortadaki bahis ne,niya maç yapıyorlar."
"Duyduğuma göre Ceren Anka'ya birşeyler ima etmiş Anka'da bunu öğrenmek için maç yapacaklarmış."
"Lanet olsun biliyordum böyle birşey yapacağını.Ceren nerde?"
"Kantinde."dedi.Bende hemen kantine indim.Ceren'i gördüm ve yanına gittim.
"Senin bunu yapacağïnı tahmin etmeliydim ama bu kadarını beklemiyordum."
"Ne oldu bakıyorum da hemen tutuşmuşsun.Korkma beni yenemezler"
"O maçta bende oynicam ama eğer yenilirsek sen bittin elimden çekeceğin var. dedim ve sınıfa çıktım.ANKA'DAN
Kantinde iken telefonu çıkardım ve bu okulun en iyi voleybolcusuna mesaj attım.
"Merve tatlım sana işim düştü çıkıştavoleybol maçım varda gelir misin?"
"Anka canım sen yeterki iste tabiki gelirim."
"Çok saol bi kişi daha lazım bi kişi daha bulur musun?"
"Olmuş bil çıkışta görüşürüz."tamam yazdım ve gönderdim.
.........
Son saatte bitmişti ve bizde maç için saha inmiştik bizim takım tamdı.Karşı takımı saydım ama bi kişi eksik çıkmıstı.
"Ne oldu Ceren koskoca okulda bi kişi daha bulamadın mı?"
"Ben nerene yetmiyorum?"Bu ses Görkem'e aitti.Nasıl ya o neden o takıma girdi ki?
"Sen neden o takıma girdin ki?"dedim ve ona döndüm.O da bana yaklaşarak kulağıma
"Belkide Ceren'in sana söyleyeceği şeyi duymanı istemiyorumdur."Offf bu ne saçmalıyor yine....
Takımdaki herkes yerini almıştı.Bizim takımda Anıl,İrem ve Merve savunmada,Can ve ben sımaçta ve Eylül'de pasörde duruyordu.Bizim takımda yedekte ise Merve'nin sevgilisi Berk vardı ama bu çocuğun bakışları beni çok sinir etmişti.Karşı takımda ise Ceren ve Görkem Sımaçta, Eda ve isimlerini bilmediğim iki kişi savunmada ve Cenk te pasörde duruyordu..Maçın son setine gelmiştik ve onlar iki set almıştı bizde iki set almıştık,son sette maç 15 te bitecekti ve skor 14-14 idi.Maç sayısıydı ve Anıl çekmişti top karşıdan Görkem'e geldi oda Cenk'e attı Cenk te Görkem'e kaldırdı oda çakınca top bizim tarafa geçti.Merve topu Eylül'e gönderdi,oda bana kaldırdı bende sımaç vurdum.Topu Ceren kurtarmıştı.Maç gerçekten çok çekişmeliydi.Top tekrar bizim tarafa geçmişti ve bu sefer Eylül topu Can'a kaldırmıştı oda sımaç vurmuştu.
"İşte bu beee"Can'ın attığı topu karşılayamadılar.ve biz kazandık.Gözlerim Görkem'i aradı ama hemen gitmişti.Bende çıktım ve Görkem'i kantinde gördüm su alıyodu hemen yanına gittim.
"Kaçacağını sanıyosan yanılıyosun."dedim.Kendimden emin duruşumla.
"Kaçmak gibi bir niyetim yok."hemen boz zaten.
"Söyle o zaman Ceren'in ne ima ettiğini."
"Tamam söylüyorum.Bak Anka ben ilk geldiğin günden beri kendimi sana çok yakın hissediyorum,nereye baksam seni görmek istiyorum, galiba ben senden hoşlanıyorum."