Multi:Anka
"Belliydi bu gerizekalının bişey yapacağı"lastikteki bıçağı çıkardım ve "Bu bıçağı senin gö*üne sokacağım ukala çocuk "dedim ve lastiğe bir tekme attım.O sırada omzumdan biri tuttu arkamı döndüğümde Emir olduğunu gördüm.
"Sanırım birisi sana hoşgeldin demek istemiş ama biraz kaba olmuş."
"Biraz mı bunu yapan tam bi odun ve ayrıca ukala."
"Unu yapanı tanıyomusun?"
"Maalesef evet."
"Kim peki?"
"Tabi ki Görkem aptalı.Ama bunun intikamını alıcam yanına kalmayacak şerefsizin."
"Tamam ama o kural tanımazdır,dikkat etmelisin bence."
"Peh ondan korkacağımı falan sanmıyosun herhalde asıl o benden korkmalı."
"Tamam kendi bildiğin gibi yap,hadi seni eve bırakayım."
"Tamam olur.Ama önce şu araba meselesini halletmem lazım."
"Ben hallederim hadi gidelim."Emir arabaya binerken tamirciyi aradı ve adresi verdi ve arabaya bindik.Arabada giderken evi tarif etmekten başka birşey hakkında konuşmadık.Kısa bir yolculuktan sonra eve gelmiştim.Arabadan inerken;
"Bana yardım ettiğin için teşekkür ederim"
"Önemli değil yarın görüşürüz"
"Görüşürüz"dedim ve eve girdim Annemin salonda olduğunu düşünerek salona girdim,tahmin ettiğim gibi koltukta oturmuş televizyon izliyordu.Beni görünce gülümsedi ve
"Kızımm nasıl geçti yeni okulunda ilk günün"Hemen yanına gittim ve yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.
"Güzelgeçti annem.ya senin günün nasıl geçti"
"Abin geldi bu gün işleri varmış akşam yemeğine gelecekmiş bide yanında arkadaşı varmış."Abim benimle konuşmuyor çünkü babamın ölümünden benin sorumlu tutuyor.Ama fazla uzun süreceğini düşünmüyorum o bana dayanamaz barışır.
"Anne sence benle konuşur mu?"
"O nasıl soru öyle kızım Umut sana dayanamaz sen canını sıkma güzel kızım"
"İnşallah dediğin gibi olur annem"Annemle biraz daha sohbet ettikten sonra üzerimi değiştirmek için odama çıktım.Siyah dar bilek pantolnumu giydim üzerime mavi baskılı tişörtümü giydim.Ayağıma beyaz spor ayakkabımı giydim ve telofonumu alıp bahçeye çıktım.Bahçemizde kocaman bir masa,büyük ağacın üzerinde de bir tane salıncak vardı.Boş zamanlarımda kafa dinlemek için tek başıma oraya gider müzik dinleyerek sallanırdım yine oraya giderek en sevdiğim şarkılardan Duman-beni yakı açarak sallanmaya başladım...
Aradan bayağa zaman geçmişti ve evimizin hizmetçisi Ayşe teyze sofrayı kurmaya başladı bende yanına giderek ona yardım ettim.Sonra kapı çaldı.
"Ben bakarımmm"Kapıyı açtım abim ve yanında da sevgilisi olduğunu düşündüğüm bi kız vardı.
"Abi hoşgeldiniz"Başta biraz sert dursa da ben gülümseyince oda güldü.Buna çok sevinmiştim.
"Hoşbulduk,tanıştrayım sizi,bu Elif.Kendisi benim sevgilim olur."Elif'e döndüğümde utanmış halde gülümsüyordu. Bende gülümsedim ve elimi uzattım.
"Tanıştığımıza memnun oldum Elif.Bende Anka."
"Bende memnun oldum Anka abin senden bahsetmişti."Bunu duyunca çok sevindim tabi hemen salakça bi sırıtış geldi yüzüme.