Ma trezesc pe la ora 9:30... Realizez ca am adormit cu hainele cu care le-am purtat ieri, adică fără pijamaua mea călduroasă si pufoasa. Fug la fereastra plină de energie si apoi ma duc la baie sa fac un dus. După ce opresc apa are cade pe mine ma uit in oglinda, o! Doamne! Parul imi sta in toate direcțiile.
Imi perii parul, imi dau cu putin fond de ten si niște strugurel. Sper sa nu imi fi dat cu prea mult fond de ten, ma rog.
Cobor in graba scările si ma duc la bucatarie sa imi fac niște clătite.Dau drumul la televizorul din living si dau pe un post de muzica, apoi ma duc sa ma apuc de "capodoperele mele". După ce fac aluatul văd un bilețel pe masa. 'Hmm! Oare ce-i ăsta?' ma întreb in sinea mea. Încep sa citesc:
"Skyler, eu am plecat sa ma întâlnesc cu tatăl tău, plecam intr-o mini vacanța. Vom sta aproximativ 4 zile.Am incredere ca nu vei da nicio petrecere cât nu sunt acasă...te rog sa ai grija ce faci! Ți-am lăsat 50 de dolari. Dacă mai ai nevoie, ne suni si noi iti dam. Te iubim!
Părinții tai."-Bine... spun cu un rânjet malefic pe fata. Pana la urma ce as putea sa fac? De parca sunt si genul care sa aibă mulți prieteni.... Doamne am ajuns sa vorbesc singura!
Așa ma întorc la clătitele mele. Intr-o jumătate de ora am facut 10. Un nou record. Ma așez pe canapea cu o groaza de gem pe farfuria cu clătite. Le înfulecă repede, apoi o sun pe Ann sa o întreb dacă ne vedem mai târziu fiindcă Bella pleacă maine într-un circuit, așa ca trebuie sa se odihneasca. Ann imi spune ca se simte foarte rau.
Se pare ca nu am ce sa fac, așa ca presupun ca ar trebui sa ma duc pe undeva sa fac niște fotografii.
*ding dong*
Hmm... Cine e la ora asta? Adică e 10 dimineața...Deschid ușa, este tipul de lângă mine, adică cel cu care m-am întâlnit.
-Buna! imi spune.
-Ummm...Hei! Ce faci aici?
-Am venit sa te întreb dacă vrei sa iti arat împrejurimile?
-Păi...Ok. Oricum nu am altceva mai bun de facut.
-Super! Atunci ne vedem!
-Bine, vino la 10:30! spun si il privesc cum pleacă, apoi ii fac cu mâna.Urc in camera mea si imi iau un maieu negru, o pereche de pantaloni scurți si imi leg o cămașă roșie in carouri de solduri in caz ca o sa fie frig. Imi dau cu putin strugurel, apoi cobor si ma uit la ceas, este 10:20. Imi iau o pereche de bocanci galbeni si sunt gata. Imi iau 10 dolari si aud o ciocănitura la usa. Deschid si ma întâmpina zâmbetul lui frumos.
-Imediat! Trebuie sa imi iau aparatul foto si telefonul.
-Okay...
-De fapt, lasă! Nu mai imi iau si aparatul de fotografiat.
Mai bine! imi spune cu un zâmbet viclean care ma face sa rad.Închid ușa și ma întorc cu fata la el. Chiar e foarte dragut, are ochii albastri, parul șaten cu suvite blonde si un piercing in buza de jos. O Doamne iubesc piercingurile! Apoi ma gândesc la mine care am parul șaten, ochii căprui si niciun piercing. Nu sunt la fel de drăguța ca el.
-Bun... Deci unde vrei sa mergem? il întreb nerăbdătoare sa revăd locurile in care am copilărit.
-Hai sa mergem sa ne luam un suc si apoi sa iti arat locurile de aici. Apropo, eu sunt Chris.
-Skyler! Atunci hai sa ne punem planul in aplicare.După ce ne luam un suc, ne îndreptam spre primul loc. Ajungem la plaja, intr-un loc retras, unde este doar o banca si o pista de bicicliști părăsită. Ne așezăm pe banca.
-De ce m-ai adus aici? il întreb putin speriata ca nu mai e nimeni in jur.
El nici nu se uita la mine. Asta devine chiar infricosator.
-Chris? Ești bine?...
CITEȘTI
He & She
AventureSky (Skyler) e o tipa de 16 ani, pasionata de fotografie si tatuaje. Viața ei e normala ca a orcarui alt adolescent din Los Angeles cu părinți super protectori. Oare exista ceva care o sa o scoată din monotonia asta? Cover by @CristianaCryss ^-^ l...