Adevarul despre el

23 5 5
                                    

Ma holbam la el sperând ca o sa primesc un raspuns cât mai curând. Cred ca sta așa de câteva minute, nu înțeleg, poate ca am facut ceva...

-Sky...spune, trezindu-ma din gândurile mele. Scuze, numai ca locul ăsta imi trezește multe amintiri. Te-am adus aici pentru ca așa putem vorbi fără sa ne deranjeze cineva.

-Ok... Um... Deci ce e cu locul ăsta?intreb curioasa sa aflu motivul pentru care m-a speriat așa de rau.

-Aici, aici a fost ultima data când am văzut-o pe iubita mea. spune el oftând.

-Ce s-a întâmplat cu ea? spun fără sa ma gândesc ca acest lucru il va deranja.

Văd cum își pune mâinile in par si încearcă sa se stăpânească sa nu scape o înjuratura.

-Chris... Scuze, nu am vrut sa te supar. spun întinzându-ma sa ii apuc mâna.

Ii apuc mâna si o strâng tare ca sa il fac sa își dea seama ca imi pare rau. El imi întoarce o privire trista, iar eu ii zâmbesc.

-Nu-i nimic... Am încercat sa o găsesc, dar pur si simplu a dispărut.

Imi trage mâna si plecam spre casa. Nimeni nu scoate vreun sunet pe drum. Fără sa imi dau seama ne tineam de mâna. Nu înțeleg cum nu mi-am dat seama, poate pentru ca eram mult prea adâncita in gândurile mele. Ajungem in fata casei mele si ceva ma împinge sa il sărut pe obraz.

-Paaa! ii spun si il văd roșu la fata, zâmbindu-mi.

Intru in casa si ma așez pe canapea si toată seara ma joc pe laptop pana adorm.

Scuze ca nu am mai postat de mult...am avut ff multe chestii de facut pentru școala. Va iubesc muuult!

He & SheUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum