ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4:ΟΙ ΦΑΤΡΙΕΣ

37 2 0
                                    

Το Μαύρο Κάστρο ήταν ένα τεράστιο και παλιό κτήριο,με μαύρα τοιχώματα,μια τεράστια κεντρική πύλη και βάτα παντού στους τοίχους.Ο κεντρικός πύργος υψωνόταν περήφανα και βρισκόταν στο πίσω μέρος του κάστρου.Μπροστά υπήρχαν άλλα,μικρότερα κτίσματα,στα οποία υπηρχαν πυρσοί για να φωτίζουν έτσι ώστε να βλέπει ο κόσμος.
'Έλα'είπε ο μαυροντυμένος αντρας στον Ντέιβιντ.
Ο Ντέιβ τον ακολούθησε.Βρέθηκε,μετά από λίγη ώρα,μπροστά στην τεράστια πύλη και την κοίταζε με δέος.'Από μακριά δεν φαινόταν τόσο μεγάλη',σκέφτηκε.
Ακούστηκε ένα δυνατό τρίξιμο και η πόρτα άνοιξε.Το εσωτερικό του κάστρου ήταν πολύ ευρύχωρο.
Υπήρχαν 4 πτέρυγες με διαφορετικά σύμβολα η κάθε μία:ένα σπαθί,ένα ραβδί,ένα τόξο και ένα τσεκούρι.
Ο Ντέιβ παραξενεύτηκε με τα σύμβολα αυτά,αλλά δεν τους έδωσε και μεγαλη σημασία.
Περπατούσαν για λίγη ώρα μέχρι που έφτασαν στον κεντρικό πύργο.Εκεί βρίσκονταν πολλά και περίεργα παιδιά,κάποια έμοιαζαν με τέρατα.Ο Ντέιβιντ άρχισε να τρομάζει και να αναρωτιέται τι ήταν αυτό το μέρος.
'Μαζευτείτε μαθητές!!!!!'
'Μαθητές;;;;;;!!!!!!;;;;;;'σκέφτηκε ο Ντέιβ'
Προχώρησε με το πλήθος.Ο μαυροντυμένος άντρας έφυγε από δίπλα του και τον χαιρέτησε με ένα χαμόγελο.
Ο Ντέιβ βρήκε μια κενή θέση και κάθησε.Δίπλα του κάθησε ένα αγόρι,στην ηλικία του μάλλον,και του είπε'Γεια.Με λένε Τσάρλι.Εσένα;''Ντέιβιντ με λένε.'είπε ο Ντέιβ.'Πού λες να πας;'ρώτησε ο Τσάρλι.'Τι εννοείς;
'Έλα τώρα!Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις!Μιλάω για τις φατρίες.Σε πια λες να πας;'
Ο Ντέιβ τον κοίταζε με ένα απορημένο βλέμμα.'Δεν ξέρω.Δεν διαλέγεις εσύ σε αυτό.Εσύ που λες να πας;'ρώτησε τον Τσάρλι.
'Στους ιππότες!!!Είναι οι καλλίτεροι!!!''Και εγώ εκεί.'είπε ο Ντέιβιντ με κάποια ανασφάλεια.
'ΜΑΖΕΦΤΕΙΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ!!!'άρχισε να φωνάζει μια καθηγήτρια.
'Όπως πιθανότατα ξέρετε'άρχισε'βρισκόμαστε εδώ για να δούμε σε ποια φατρία θα πατε.Πρέπει λοιπόν να υποβληθειτε σε κάποια τεστ,τα οποία θα πας πουν σε ποια από τις 4 θα πάτε.Μπορείτε βέβαια να επιλέξετε και μόνοι σας,παρά τα αποτελέσματα των τεστ.Η πρώτη φατρία είναι αυτή των ιπποτών που έχει ως σύμβολο της το σπαθί του μεγαλιτερου ιππότη στην ιστορία.Του Λάνσελοτ του 16ού.Εκεί πάνε όσοι είναι γενναίοι και γεννημένοι ηγέτες.Η δεύτερη φατρία είναι η φατρία των τοξοτών.Έχει ως σύμβολο το Τόξο των Ξωτικών,το ισχυρότερο τόξο όλων.Σε αυτήν περνάνε όσοι είναι πιο πολύ στο περιθώριο δηλαδή γενικά πιο χαμηλών τόνων.Η τρίτη φατρία είναι η φατρία των μάγων.Έχει ως σύμβολο το ραβδί του Μέρλιν και είναι το πιο δυνατό ραβδί του κόσμου,όπως βέβαια και ο αφέντης του.Σε αυτήν πάνε οι έξυπνοι,αυτοί όμως που όταν βρίσκονται σε κυνδινο δεν θα σκεφτούν κανέναν και τίποτα αλλά θα προσπαθήσουν να σώσουν το τομάρι τους.Για το τέλος,η τέταρτη φατρία είναι η φατρία των πολεμιστών που έχει ως σύμβολο το Τσεκούρι των Νάνων.Σε αυτήν πάνε αυτοί που μπορεί να μην είναι τοσο έξυπνοι αλλά δεν θα σε εγκαταλείψουν πότε στα δύσκολα.
Λοιπόν.Τώρα που τελειώσαμε με την παρουσίαση θα φωνάζω τα ονόματα σας και θα έρχεστε για τα τεστ'.Ο Ντέιβιντ αγχώθηκε.Κι αν δεν πέρναγε τα τεστ;Κι αν κοβόταν σε ολα;Τι θα γινόταν τότε;'Ντέιβιντ'είπε η καθηγήτρια'Θα μας κάνεις την τιμή να ερθεις πρώτος;;;'

ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟWhere stories live. Discover now