benimkisi balık ya sizinkisii
Koç Burçları ve yükselen burçları Koç Burcu olanlar, 04 Mayıs 2016 Koç Burcu günlük burçyorumu şu şekilde; Koç Burçları, Çarşamba günü kendilerini hayatın tam ortasına atmak için ellerinden gelen çabayı göstereceklerdir. Deneyimlerinizi paylaşmak ve diğer insanlarla birlikte keyifli işler yapabilmek için içinizdeki enerjiyi açığa çıkarmak isteyeceksiniz. Çevrenizde olaylara sizin bakış açınızla bakan çok fazla insan olmayabilir sevgili Koç Burçları. Buna rağmen yapmak istediklerinizi gözden geçirmeye ihtiyaç duymayacaksınız ve doğru bildiğiniz yolda ilerlemeye devam edeceksiniz sevgili burclar.net okuyucuları. İş ortamınızda ortak yürütülen işlerde sorumluluğu üzerinize alırsınız ancak sizinle birlikte çalışan insanların yeterince çalışmadıklarını düşünebilirsiniz. Bu nedenle kendinizi rahatsız hisseder ve tepkinizi ortaya koyarsınız sevgili Koç Burçları. Aşk hayatınız ise fikir çatışmalarının ön plana çıkması nedeniyle huzurunuzun kaçmasına neden olabilir. Problemlerinizin çok kolay çözümleri olduğunun farkına vararak bunlara odaklanmalısınız. 04 Mayıs 2016 gününe ait Koç Burcu günlük burç yorumu sonunda tüm Koç burçlarına keyifli, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir gün diliyoruz. . .
Boğa Burçları ve yükselen burçları Boğa Burcu olanlar, 04 Mayıs 2016 Boğa Burcu günlük burçyorumu şu şekilde; Boğa Burçları, Çarşamba günü maddi olanaklarınızın sınırlarını zorlamak isteyebilirsiniz. Planladıklarınızın hayalinizdeki gibi gerçekleşebilmesi için parayla ilgili herhangi bir sorununuzun olmaması gerekir. Elbette ki bu konuda istediğiniz kadar özgür olamayabilirsiniz. Bu nedenle de harcamalarınızın sınırlarını bilerek hareket ederseniz hayal kırıklığına uğramamış olursunuz. Çalışma hayatınız ve idealleriniz arasında gidip gelen düşünceleriniz zaman zaman sinirlerinizin gerilmesine neden olabilir sevgili burclar.net okuyucuları. Düşündüklerinizi ve canınızı sıkan şeyleri hiç kimseyle paylaşmadığınız için yalnızca kendi kendinize dert yanıyorsunuz. Bu şekilde de hem sorunlarınız olduğundan daha büyük görünüyor hem de içinizi dökecek birilerine ihtiyaç duyuyorsunuz sevgili Boğa Burçları. Aile hayatınızda hoşunuza gitmeyecek ve sizi yoracak karışık ortamların içinde kalabilirsiniz. Kendinizi korumak adına her şeyin yoluna gireceği konusunda kendinizi telkin etmeye çalışabilirsiniz. 04 Mayıs 2016 gününe ait Boğa Burcu günlük burç yorumu sonunda tüm Boğa burçlarına keyifli, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir gün diliyoruz. . .
ikizler Burçları ve yükselen burçları ikizler Burcu olanlar, 04 Mayıs 2016 ikizler Burcu günlük burçyorumu şu şekilde; İkizler Burçları, Çarşamba günü kendilerini hafta ortasında halledilmesi gereken işlerin arasında hangi yöne doğru gideceklerini kestiremez bir halde bulabilirler. Emin olduğunuz ve gidişatını az çok tahmin edebildiğiniz isteklerinizin peşinden ilerleyebilmeniz için bazı şartların olgunlaşmasını beklersiniz sevgili İkizler Burçları. Aklınızı kurcalayan ve adım atma konusunda tereddüt ettiğiniz işler varsa bunların üzerine fazla düşünmeden vazgeçebilirsiniz sevgili burclar.net okuyucuları. Bugün insanlarla olan ilişkilerinizi ciddi bir şekilde gözden geçirmek istersiniz. Sizi sevdiğini düşündüğünüz dostlarınızın bir bir sizden uzaklaştığını görmek elbette ki kendinizi sorgulamanıza neden olacaktır. Kendinizi güvende hissetmeye çalışırken bir anda yapayalnız kaldığınızı hissedebilirsiniz sevgili İkizler Burçları. Aşk hayatınızda düşündükleriniz ve karşılaştıklarınız arasında çok büyük farklar olacaktır. Her ne kadar olumsuz şeylerle karşılaşsanız da gönlünüzü ferah tutmaya çalışmalısınız. 04 Mayıs 2016 gününe ait ikizler Burcu günlük burç yorumu sonunda tüm İkizler burçlarına keyifli, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir gün diliyoruz. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğe Bakalım
Acakherkes istediği şeyin olmasını ister fakat hayat buna izin vermez..