Bir şey demeden Koray ÇAKIR'a döndüm ve"Abi'lerin en pisliği, en gıcığı, en psikopatı seni de seviyorum iyi ki abimsin be" deyip kucağına atladım. O da" iyi de benim bir şeyden haberim yoktu ki bana da bu sabah Toprak söyledi." Dedi ben ise şaşkınlıkla Toprak'a döndüm."sen, sen beni ne zamandır tanıyorsun?" Dedim, şaşkınlıkla. Sırıtarak" bugün tam bir yıl oldu."dedi. Yine şaşkın bir ifadeyle" nasıl ya?" Dedim. Kulağıma eğilerek"sana olanları anlatmam için baya kalabalık ve gürültülü bir yer." Dedi. Sonuç olarak bakışı attım ve tekrar konuşmaya devam etti."gel bakalım NATURAL kız." Dedi ve elimden tutup hızlı hızlı yürümeye başladı. Ben ise arkasından koşuyordum resmen. Dışarıya çıktık. Cafeden biraz uzaklaştık. Sahile indik ve banka yaklaştık. Bana otur işareti yaptı. Ben oturdum ama o oturmadı. Ben" neden oturmuyorsun?" Dedim. Tedirgin bir ifadeyle"bilmem belki rahatsız olursun" dedi. Gülümsedim. Niye gülüyorsun bakışı attı. Ben"saçmalama ya gel hadi." Dedim. Yanıma oturdu. 5 dk sessizce oturduk. Sessizliği bozan ben oldum. "Ee hadi başla anlatmaya!" Dedim. Toprak tedirgin bir şekilde" nereden başlayacağımı bilmiyorum" dedi. Tek nefeste sesli bir şekilde" en baştan" dedim. Sanki bu ona çok yardımcı olacakmış gibi. Deriin bir mefes alıp anlatmaya başladı.
Biraz geç oldu ama k.b gençler!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA
ChickLitHiçbir şeyden habersiz, masum ve bir o kadar da doğal bir kız. Bir yıl önce babası nın iflasın eşiğinden dönerken yaptığı ANLAŞMA ile değişen hayatında toparlanmaya çalışıyor!!!!