Yine annemin " doğa kalk artık" sesiyle gözümü açtım. Kalkıp abimin odasına daldım."kalk artık çöm üniversiteli" diye bağırıp, yatağına zıplayıp onu uyandırmayı başardım."Of Doğa yaa. Allah'ım benim kardeşim neden bu kadar MANYAKk!?!?!?!? Kızım insan böyle mi uyandırılır?" Sorusuna her ne kadar 'sen insan mısın?!' Denek istesemde beni döveceğini bildiğim için uykuly bir yüz ifadesiyle"en azından seni annem uyandırmıyor yoksa..." Lafımı bölen şey abimin telefonu oldu. Arayanın kim olduğunu göremeden odadan çıktı. Bende kendi odama gidip yeni aldığın kot pantolonumu ve abimin hediyesi olan pembe tişörtümü giyip kahvaltıya inerken ayağım kaydı ve son 3 basamağı yuvarlanarak indim. Haaaa bu arada gençler kendimi tanıtayım; 16 yaşında lise 2de ÖZEL ÇAKIR KOLEJ'inde okuyan zengin ama bir o kadar da doğal bir ailenin küçük kızıyım. Ama şımarık değilimdir. Çünkü ben Koray ÇAKIR'ın kardeşiyim. Annem ve babam onun arkasını toplamaktan beni şımaracak vakit bulamazlar. Abim; tatlı, artist ve bir o kadar da sorunludur. Haftada en az başını bir defa belaya sokar ve her seferinde annem arkasını toplar. Babam da işlerinden kalan vakitte bizimle ilgilenir. Ama ben abimi annemi babamı ve haatımı seviyorum. Neyse bu kadar yeter fazla derine inmeyelim.
Evden çıktım. Abi'm önce beni okula bıraktı sonra da kendi okuluna gitti, yani umarım gitmiştir. Sınıfa doğru ilerlerken arkamdan gelen "Doğaaa" sesiyle durdum ve arkama döndüm. Seslenen 10/B sınıfından Yiğit'ti. Hızlı adımlarla yanıma geldi. "Ne oldu birşey mi var?" Dedim. "Yaa şey biz bizimkilerle çıkışta Cafe'ye gideceğiz. Sende gelsene!" Şaşkın bir ifade ile"arkadaşlarınla beraber gideceğin yere beni neden davet ediyorsun ki?" Dedim. "Beni yanlış anladın biz seninle arkadaş olmak istiyoruz." Dedi. Ben şok ben vefat ben iptal.
Benimle arkadaş olmak isteyen grup okulun en havalı en cool ve en tatlı grubu. Belki babam okulu satın aldığı için olabilir. Neyse yiğit'i daha fazla bekletmeden cevap vereğim. "Nedenini bilmiyorum ama illâki vardır. Neyse tamam geliyorum." Dedim. "Sevindim". Dedi ama neye sevindiğini anlamadım.
Gençler bu benim ilk kitabım yanlış yaptığım şeyler olabilir ama zamanla düzelteceğim. Yorum ve voteleri unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA
ChickLitHiçbir şeyden habersiz, masum ve bir o kadar da doğal bir kız. Bir yıl önce babası nın iflasın eşiğinden dönerken yaptığı ANLAŞMA ile değişen hayatında toparlanmaya çalışıyor!!!!