"Birinin daha en kıymetlisi olacaksın"

20 1 1
                                    

Cafe'ye geldik. Arabadan inerken Toprak" buradaki herkesi tanıyor olabilirsin NATURAL kız" dedi. Ben ise "peki ama onların yanında da bana şöyle hitap etmeyeceksindir umarım" dedim sakin bir ifadeyle. O da sırıtarak " onlar seni zaten NATURAL kız olarak biliyorlar zaten." Dedi. Yine cevap vermedim. Daha doğrusu cevap verecek bir şey bulamadım.
İçeriye girdik. Gerçekten de buradaki herkesi tanıyorum. Biz içeri girdiğimizde herkes sustu, müzik durdu ve tam karşımda koskocaman 'NATURAL KIZA' yazıyordu. Yazının altındaki kapı açıldı ve tam karşımda çöm olan Abi'm KORAY ÇAKIR veee bir yıldır görmediğim daha doğrusu göremediğim Hollanda'da yaşayan, en çok sevdiğim, beni şımartan, benimle ilgilenen ve hatta geçen sene tam bu gün beni hayata tutunduran, hayata geri döndüren Abi'm FURKAN ÇAKIR vardı. Koştum ve boynuna atladım.
"Canım Abi'm hoşgeldin, iyiki geldin seni çoooook özledim!" Dedim. Beni kucağından indirdi ve "Eeee benim bir kız kardeşim var ne yapıyor, nasıl, hayatında biri var mı öğrenmeye geldim. NATURAL kız" dedi. İmalı imalı."sende mi FURKAN ÇAKIR sende mi?" Dedim. Güldü. Bende devam ettim. "Tabi canım sen hiç beni merak etme. Anca buraya bana psikiyatrislik yapmaya gel, KORAY ÇAKIR'ı gözetmeye gel!" Dedim. Abi'm yani FURKAN ÇAKIR kulağıma eğilerek" seni bırakırken gözüm arkada kaldı ama bunu kimseyle paylaşmadım. Sen benim biriciğimsin. Ama görüyorum ki daha ben burdan gitmeden birinin daha daha en kıymetlisi olacaksın. Hatta olmuşsunda senin haberin yok NATURAL kız" dedi!!!!!!

ANLAŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin