Hej,jestem Wiktoria,mam 18lat.Jestem (nie)typową dziewczyną z (nie)normalnym życiem.Oficjalnie jest środek wakacji a mi się nudzi.Oczywiście mój telefon daje o sobie znaki życia.Instagram.Youtube czasami,nie......czasami to nieodpowiednie słowo.Zawsze.To jest słowo prawdziwe.Mam 800.000 subskrypcji,a ci nadal mnie wku*wiają pytając kiedy kolejny odcinek,który pojawił się 5minut temu. Super.Muszę niestety przezwyciężyć moje wakacyjne lenistwo, i iść się ubrać.Wywaliłam (dosłownie) wszystkie ciuchy z szafy i wybrałam:zielono-niebieską pół-bluzkę i krótkie czarno-białe spodenki. Poszłam się przebrać,a po około 15 minutach byłam ubrana....w sumie wiecie w co,a włosy spiełam w warkocz.Zeszłam na dół do salonu,ciekawiąc się czemu mnie jeszcze nie obudzili.Patrze na zegarek,i widzę że serio nieźle pospałam,bo jest 10, a moi rodzice mają prace na 8.Weszłam do kuchni,a tam jak gdyby nigdy nic siedzą moi rodzice!Czy oni zapomnieli o swojej pracy?
-Ekh,em?
Mama-Tak córciu?
-Co robicie w domu?Przecież o ósmej zaczynacie prace?
Tata-No wiesz....nie wiemy jak ci to powiedzieć,ale.....
Mama-Przeprowadzamy się- Przełknęła głośno ślinę-Do Warszawy.Zaniemówiłam.Do Warszawy?Kiedy byłam mała chciałam się tam przeprowadzić,a teraz?Właśnie a co teraz.Będziemy mieszkać w domku jednorodzinnym,i wkurzająco dużym ogrodem?Ani mi się śni.
-Kiedy wyjeżdżamy?
Mama-Jutro rano.Przygotuj wszystkie rzeczy,tata zaniesie je do samochodu od przeprowadzek. Potem kładziemy się spać,i wstajemy o czwartej nad ranem.Zrozumiano?-W odpowiedzi tylko pokiwałam głową i się spakowałam.
Time skip.
Teraz wyjeżdżamy z Legnicy.Bardzo będzie mi brakować tego miejsca,jak kiedyś Słupska.
Wtedy nie wiedziałam jeszcze co mnie tam czeka....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siemka!Tutaj wasza (nie)kochana autorka tych wszystkich moich książek.Oto i jest nowe opowiadanie,tylko że o Jasiu.A teraz branoc :*(Jest noc,a Jeff zakrada mi się do łóżka,więc muszę go zlać.Pa!)
YOU ARE READING
Forever,togheter/Jdabrowsky/
Teen FictionZa górami,za lasami była so...Nie,to już było.To może zrobię tak: Wiktoria po ukończeniu liceum,przeprowadza się wraz z rodziną do Warszawy.Pewnego dnia spotyka Jasia.Wika nie wie,jaką tajemnice skrywa to miasto,ale Jaś... UWAGA!: Ta książka jest wo...