GİRİŞ

36 4 1
                                    

Selâmün aleyküm kardeşlerim. Gâyem Allah rızasıdır bu biline ..

Wattpad ortamında zinanın bu kadar rahat anlatılıyor olması hatta zina üzerinden hikayelerin yazılması beni gerçekten çok üzdü. Sonuçta buradaki kullanıcılar da benim kardeşlerim. Ve dedim ki kendime 'elini taşın altına sok' Evet çok vakit alacak ama Islâm için değer. Wattpad'teki bu boşluğu islami bir kitapla kendimce doldurmaya çalışacağım. Sizler de bana destek olursanız çok mutlu olurum. :)

Ben bir yıl önce dönüş yapmış bir üniversite öğrencisiyim. Allah'tan uzak geçirdiğim o yılların , işlediğim günahların yerini salih amellerle doldurmak istiyorum. Mahşerde bana " Dünyada iken Allah rızası için ne yaptın?" diye sorulduğunda vereceğim cevaplardan biri de bu kitap olacak inşâAllah.

Ben umutluyum .. inanıyorum ki birkaç kişi bile olsa okuyan insanların dünya ve ahiret hayatı için faydalı bir kitap olacak. Ben bunu yalnız Allah rızası için yazıyor olacağım. Kimliğim her zaman gizli kalacaktır.

İnanın bana çok yönlü bir kitap olacak.

Bu kitap benim AHİRET AZIĞIM.
Her daim Allah için yazıyor olacağım. Eğer sizler de böyle bir kitap yazmamı istiyorsanız lütfen yorum ve vote ile bana fikirlerinizi ulaştırın. :)

Rotamız belli yolumuz ileri tamam mı yazarının bitaneleri 😄😍
Selâm ve dua ile ..

Medyada çok güzel bir ney dinletisi var arzu ederseniz dinleyin. Size huzur verecektir.

Ya Raja'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin