3.Bad Boy Chanyeol

4.5K 475 30
                                    

Teacher

  
"Park Chanyeol… မင္း အေရွ႕ မတိုး နဲ႕ေနာ္……"

    ေခါင္မိုးထပ္ အစြန္းမွာ ရက္ေနေသာ သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ေအာက္ကေန လွမ္းေအာ္ လိုက္သည္……

"ေဟး……ဆရာလာျပီ"

   အေပၚကေန လက္ကို ေဝွ႕ယမ္း ျပီး ေအာ္ေနတဲ့ ေကာင္ဆိုး ေလးေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ ခဏတာ ေၾကာင္ ေနမိသည္ … ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ဆီကို အျမန္ တက္သြား လိုက္ျပီး……

"Park Chanyeol…!! မင္း ဘာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ ေနတာလဲ ဟမ္!! မင္း မရွက္ဘူးလား… ျပန္ဆင္းစမ္း!!"

"ဟုတ္ကဲ့………"

   ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသထြက္ထြက္ နဲ႕ ေအာ္ လိုက္မွ သူျဖီးျပကာ ဆင္းလာ ခဲ့သည္…

"မင္းမရွက္ဘူးလား!!ဟမ္…"

"ဆရာကိုလြမ္းလို႕ေလဆရာ…"

   သူက ခပ္တည္တည္ပဲ ျပန္ေျပာသည္ … ကြ်န္ေတာ္ အဲ့ကေလးကို ဘယ္လို လုပ္ရမွန္း မသိေတာ့ ပါဘူး ဗ်ာ … တျခား ဆရာေတြ လည္း ရွိေနေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္ႏွာ တစ္ခုလံုးလည္း ပူထူ ေနေလျပီ … 
"အခုအိမ္ျပန္ေတာ့…ငါလိုက္ပို႕ေပးမယ္"

"ကားပါတယ္……

"ငါလိုက္ပို႕ေပးမယ္…မရွည္နဲ႕လာ……!"

   ကြ်န္ေတာ္ သူ႕လက္ကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ဆြဲျပီး ထြက္ခဲ့၏ … သူ႕ဟာသူ ျပန္ရင္ အဲ့ကေလး က ေပါက္ကရ ေလွ်ာက္လုပ္ ရင္ လုပ္ေနဦးမွာ……

"တက္!"

"ဆရာကြ်န္ေတာ့္ကိုခ်စ္လို႕လား……"

   ကြ်န္ေတာ္ ကားတံခါး ဖြင့္ရင္း သူေျပာ လိုက္တဲ့ စကားေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ကိုယ္လံုး ေအးစက္ ေတာင့္တင္း သြားသည္…

"ငါ…ငါက……ဘာ…ဘာလို႕ခ်စ္ရမွာလဲ……"

"okေလ…ဆရာကမခ်စ္ဘူးေပါ့……"

   သူ ေျပာျပီး တာနဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ ကားထဲ ဝင္ထိုင္ လိုက္သည္ … ဘယ္္လို ကေလးလဲ မသိ…

"ဆရာ……"

    ကြ်န္ေတာ္ ခါးပတ္ ပတ္ေနတုန္း သူ႔ အသံေၾကာင့္ သူ႔ဘက္ လွည့္ၾကည့္ လိုက္တဲ့ အခ်ိန္… သူ႕မ်က္ႏွာ က ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္ႏွာနဲ႕ တစ္လက္မ ေတာင္ မကြာေတာ့ … ေျဗာင္းဆန္ ေနတဲ့ ရင္ အစံု ကို လွ်စ္လွ်ဴ ရႈ ႏိုင္ေအာင္ သူ႔ရဲ႕ မ်က္ဝန္း ေတြကို ရင္မဆိုင္ရဲခဲ့ေပ…

TeacherWhere stories live. Discover now