1.Starting With Kiss

7.9K 576 29
                                    

Teacher

   ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းျပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္း ကစျပီး Canadaမွာ ပဲ ဆရာအျဖစ္ ေန ေနခဲ့တာ … အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ကို ကိုယ့္ေျခေထာက္ ေပၚ ကိုယ္ မားမား မတ္မတ္ ရပ္တည္ႏိုင္ေအာင္ သင္ၾကား ေပးခဲ့တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ပညာမိခင္ ေက်ာင္းၾကီးဆီ ျပန္ျပီး တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ဖို႕ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္…

"အ……"

   ကြ်န္ေတာ္ လမ္းမွာ ရပ္ေနတာကို ဗလိုင္း ၾကီး ဝင္တိုက္ သြားတဲ့ ေကာင္ေလး ကို မ်က္မွန္ တစ္ခ်က္ ပင့္ကာ ေမာ့ၾကည့္ လိုက္သည္……

"အြတ္……!!"

   ဗလိုင္းၾကီး လာတိုက္ သြားသလို… ဗလိုင္းၾကီးလည္း လာနမ္းေနေသးသည္ … မျဖစ္ဘူး… သူ႕အနမ္းေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္ သာယာေနလို႔ မျဖစ္ဘူး… ကြ်န္ေတာ့္ ႏႈတ္ခမ္းေတြ သူ႕ႏႈတ္ခမ္းေတြ ဆီက ရုန္းထြက္ဖို႕ ၾကိဳးစားရမယ္… 

"မွတ္ထား… Park Chanyeol လာလို႕ လမ္းမဖယ္ေပးရင္ အဲ့လို အျပစ္ေပး ခံရတယ္ဆိုတာကို… ေက်ာင္းသား သစ္ ထင္တယ္… မေတြ႕ဖူးဘူး… "

"ေတာက္!!!"

   ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကို ေဒါသနဲ႕ စိုက္ၾကည့္ ျပီးသာ ေျပးထြက္လာလိုက္၏… အဲ့လို ေက်ာင္းသားမ်ိဳးလည္း ရွိေသးတာလား… သူ႕ကိုလမ္းဖယ္ေပးတိုင္း သူ လိုက္နမ္း ေနတာလား… ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုခုကို မြန္းၾကပ္ေနမိသည္… ဘာတဲ့ Park Chanyeol တဲ့လားကြာ……

          ######Teacher#####

"မဂၤလာပါ…ဆရာနာမည္ကKrisပါ…အဂၤလိပ္စာသင္ဖို႕ေရာက္လာတဲ့ဆရာအသစ္ပါ……အတန္းေခါင္းေဆာင္ဘယ္သူလဲ……"

   ကြ်န္ေတာ္ ေမးလိုက္ေတာ့ ေက်ာင္းသား ေလးတစ္ေယာက္က မက္တပ္ထရပ္ သည္… Park Chanyeol… ကြ်န္ေတာ့္ ကို နမ္းသြားတဲ့ Park Chanyeolက အတန္းေခါင္းေဆာင္တဲ့… သူ႔လို လူမ်ိဳးကို အတန္းေခါင္းေဆာင္ ခန္႕ထားတဲ့ အတန္းပိုင္ ဆရာကိုလည္း အံ့ၾသမိသည္ …

"အတန္းေခါင္းေဆာင္မဟုတ္ဘူး…ေျပာစရာရွိလို႕……"

  အင္…အတန္းေခါင္းေဆာင္မဟုတ္ဘူးတဲ့…သူဘာမ်ားကြ်န္ေတာ့္ကိုေျပာမလို႔ပါလိမ့္…

"ကြ်န္ေတာ္ဆရာ့ကိုသေဘာက်တယ္…"

  အမ္……! ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွ ဆက္မေျပာ ႏိုင္ခဲ့ …

TeacherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang